Raportowane wyniki będą pod wpływem transakcji sprzedaży Oktawave, natomiast skor. wyniki powinny odzwierciedlać poprawę w biznesie Software, przy jednoczesnym pogorszeniu wyniku w marketingu.
• W Fabrity liczymy na kontynuacje silnych wzrostów przychodów operacyjnych, które powinny utrzymać się na poziomie ponad 10mln PLN. Jednocześnie, po kilku słabszych kwartałach na linii wyniku operacyjnego zakładamy, że spółka wróci na poziom z okresu przełomu 2020 i 2021 roku.
• W Marketingu widoczna będzie presja na wynik związana z utratą przychodów na kontrakcie z Carrefourem, a wynik nadal będzie obciążać strata biznesu PerfectBot (spowolnienie w e-commerce oraz problemy klientów na rynkach zagranicznych mogą odbić się na dynamice wzrostu).
• Przez ostatni kwartał w grupie konsolidowany będzie biznes cloud Oktawave (w naszych szacunkach prezentujemy jeszcze oddzielnie wyniki operacyjne segmentu).
• Zysk na sprzedaży Oktawave wyniósł 11,5mln PLN, a wpływy gotówkowe (po uwzględnieniu podatku, który zostanie zapłacony) to 26,1mln PLN.