Reklama
twitter
youtube
facebook
instagram
linkedin
Reklama
Reklama

Prognozy finansowe, wycena i rekomendacje dla Cloud Technologies. Analitycy pozostają przy swoich założeniach?

|
selectedselectedselected
Prognozy finansowe, wycena i rekomendacje dla Cloud Technologies. Analitycy pozostają przy swoich założeniach? | FXMAG INWESTOR
własne źródło
Reklama
Aa
Udostępnij
facebook
twitter
linkedin
wykop

Wyniki za II kw. 2023 r. okazały się zgodne z naszymi oczekiwaniami, dlatego też nie dokonujemy żadnych zmian w naszych prognozach na przyszłe okresy. W aktualnych prognozach nie uwzględniamy sprzedaży Audience Network, niemniej zgodnie z deklaracją Spółki (z komunikatu ESPI) sprzedaż ta będzie miała marginalny wpływ na generowany poziom EBITDA.

 

W związku z powyższym nasza wycena (88 zł na akcję) oraz rekomendacje (Trzymaj i Neutralnie) pozostają niezmienione.

 

Zobacz także: Akcje i obligacje: Negatywne nastroje na rynkach zagranicznych odbiły się echem na warszawskim parkiecie

 

Jesteś dziennikarzem i szukasz pracy? Napisz do nas

Masz lekkie pióro? Interesujesz się gospodarką i finansami? Możliwe, że szukamy właśnie Ciebie.

Zgłoś swoją kandydaturę


Giełdowy Program Wsparcia Pokrycia Analitycznego 4.0

Giełdowy Program Wsparcia Pokrycia Analitycznego 4.0

Giełdowy Program Wsparcia Pokrycia Analitycznego 4.0 polega na sporządzaniu przez firmy inwestycyjne raportów analitycznych finansowanych przez GPW. Celem Programu jest zwiększenie dostępności analiz dla mniej płynnych spółek, a co za tym idzie umożliwienie inwestorom podejmowanie bardziej świadomych decyzji inwestycyjnych w oparciu o wiarygodne, niezależne źródło informacji o emitencie. W Programie PWPA 4.0. udział wezmą spółki, które reprezentują 33 sektory gospodarki. Do najliczniej reprezentowanych możemy zaliczyć: oprogramowanie (5), nowe technologie (4), materiały budowlane (4) lub energia odnawialna (3). Kapitalizacja spółek w Programie waha się od około 51 mln zł do około 2 mld zł, a średnia kapitalizacja to około 375 mln zł (na dzień 31 maja 2023)
 

 


Reklama
Reklama