Szacunkowe skonsolidowane przychody w marcu’23 wyniosły 19,5 mln PLN (+20% r/r). Przychody ze sprzedaży internetowej wzrosły do 4,0 mln PLN (+85% r/r), natomiast marża brutto na sprzedaży wyniosła ok. 62% (+1 p.p. r/r). Powierzchnia handlowa Grupy na koniec marca’23 wyniosła 18 015 m2 (-2% r/r).
Komentarz BDM: Informacja pozytywna. Po trzech miesiącach 2023 r. sprzedaż wyniosła 60,5 mln PLN (+20% r/r), co oznacza, że nasze założenia z ostatniej rekomendacji (link), które zakładały wzrost sprzedaży w 1Q’23 na poziomie +17% r/r, były zbyt konserwatywne. Bardzo pozytywnie wyróżniła się sprzedaż internetowa, która w marcu’23 wzrosła +85%, co wg naszych obliczeń implikuje wzrost w 1Q’23 +38% r/r (zakładaliśmy +15% r/r). Marża brutto ze sprzedaży ukształtowała się nieco poniżej naszych oczekiwań w 1Q’23 i wyniosła ok. 62%, jednak biorąc pod uwagę lepsze wyniki sprzedażowe, zysk brutto na sprzedaży powinien lekko przewyższyć nasze prognozy. (Anna Tobiasz)