Reklama
twitter
youtube
facebook
instagram
linkedin
Reklama
Reklama

Cyberpunk na Netflixie. CD Projekt współpracuje przy produkcji animowanego serialu

|
selectedselectedselected
Cyberpunk na Netflixie. CD Projekt współpracuje przy produkcji animowanego serialu | FXMAG INWESTOR
Reklama
Aa
Udostępnij
facebook
twitter
linkedin
wykop

CD Projekt w czwartek 25 czerwca pokazał najnowszy trailer promujący swoją flagową grę Cyberpunk 2077, której premiera w zeszłym tygodniu została przełożona na 19 listopada. Bardziej istotną informacją wydaje się jednak współpraca największej polskiej spółki gamingowej z Netflixem przy produkcji serialu, którego akcja będzie toczyć się w cyberpunkowym świecie. Podobnie jak serial o Wiedźminie, produkcja Netflixa o tym samym tytule, co gra CD Projekt może w znaczący sposób wpłynąć na większa rozpoznawalność i tym samym wyższą sprzedaż długo wyczekiwanego Cyberpunka 2077.

 

Podczas wydarzenia Night City Wire organizowanego przez CD Projekt w ramach akcji promocyjnej nadchodzącej gry, spółka ogłosiła współpracę z Netflixem przy produkcji 10 odcinkowego serialu utrzymanego w estetyce anime, zatytułowanego Cyberpunk: Edgerunners. Jego akcja będzie toczyć się w Night City (mieście Cyberpunka 2077), zaś bohaterem będzie młody chłopiec, który próbuje przetrwac w miejskiej dżungli. Prace nad serialem rozpoczęły się już w 2018 r., zaś CD Projekt wydzielił do nich osobny zespół deweloperów, który współpracuje z japońskim studiem Trigger, odpowiadającym za animację. Premiera na platformie Netflix będzie miała miejsce w 2022 r.

Oprócz tego CD Projekt zaprezentował najnowszy trailer Cyberpunka 2077:

 

 

URL Artykułu

Jesteś dziennikarzem i szukasz pracy? Napisz do nas

Masz lekkie pióro? Interesujesz się gospodarką i finansami? Możliwe, że szukamy właśnie Ciebie.

Zgłoś swoją kandydaturę


Darek Dziduch

Darek Dziduch

Redaktor portalu FXMAG i wydawca magazynu Inwestor. Nagrywa na YouTube materiały edukacyjne, poruszając tematy związane przede wszystkim z inwestycjami, finansami osobistymi i gospodarką.

Obserwuj autoraTwitter


Reklama
Reklama