Reklama
twitter
youtube
facebook
instagram
linkedin
Reklama
Reklama

Srebro- następny przystanek na 35 dolarach?

|
selectedselectedselected
Srebro- następny przystanek na 35 dolarach? | FXMAG INWESTOR
Reklama
Aa
Udostępnij
facebook
twitter
linkedin
wykop

Srebro jest w ostatnim czasie jednym z instrumentów, które bardzo wielu spekulantów zachęcają do shortowania. Jednak czy to logiczne podejście?

Sens inwestowania

Zadaniem każdego inwestora jest opracowanie takiej strategii, która w długiej perspektywie czasu, przynosi mu satysfakcjonujące efekty. Niestety wielu początkujących inwestorów zamiast nabierać wiedzy i doświadczenia, podświadomie kieruje się nawykami z życia codziennego. W efekcie najczęstszą strategią w pierwszym etapie zmagań na rynkach finansowych, jest kupowanie tanio i sprzedawanie drogo. Na pierwszy rzut oka wydaje się to logiczne, jednak takie działanie stoi w opozycji do podstawowej zasady rynkowej, która głosi, że trend jest twoim przyjacielem.

Srebro- sytuacja techniczna

Notowania srebra znajdują się w ewidentny, bardzo silnym trendzie wzrostowym. Nie ma w tym nic dziwnego, ponieważ poprzedzająca tę tendencję, faza akumulacji była bardzo czasochłonna. W efekcie, można było się spodziewać długotrwałego ruchu kierunkowego. Wielokrotnie porównywaliśmy wykres srebra z typowym schematem Wychoffa, a rynek swoim zachowaniem potwierdza tę tezę.

Co może się wydarzyć dalej z ceną srebra?

Po zdecydowanym przebiciu strefy zlokalizowanej w okolicach 26 dolarów, kurs powinien się kierować dalej na północ. Bariera ta, może teraz pełnić rolę wsparcia w razie ewentualnego korekcyjnego cofnięcia. Pierwszym targetem dla rynkowych byków na srebrze, wydaje się obecnie poziom 35 dolarów. Obecnie srebra wynosi 27,66 dolarów, przy wzroście dziennym wynoszącym +2,60%.

Wykres: Srebro (10 lat)Wykres: Srebro (10 lat) 

Reklama

Wykres: Srebro (10 lat)

Jesteś dziennikarzem i szukasz pracy? Napisz do nas

Masz lekkie pióro? Interesujesz się gospodarką i finansami? Możliwe, że szukamy właśnie Ciebie.

Zgłoś swoją kandydaturę

Reklama
Reklama