„Producenci odzieży sportowej wykazali się sporą odpornością na skutki pandemii od samego początku jej występowania, a sprzedaż w tym sektorze przewyższyła resztę branży odzieżowej – jak wskazuje raport Mckinsey”.
„Chociaż w ciągu sześciu miesięcy po pierwszej fali lockdownów przychody Nike spadły, od tego czasu widać znaczną poprawę wyników”.
„Nike skupiło się na sprzedaży cyfrowej, co pozwoliło im dodać 70 milionów nowych subskrybentów do swojego programu lojalnościowego na całym świecie i faktycznie zwiększyć przychody w drugim kwartale”.
„Nie widzę powodu, by sądzić, że nie będzie w stanie kontynuować wzrostu przychodów w trzecim kwartale, choć może w nieco wolniejszym tempie. Mówiąc bardziej ogólnie, branża odzieży i sprzętu sportowego może być czymś, na co warto zwrócić uwagę, ponieważ powoli wychodzimy z okresu pandemicznego, a nawyki konsumenckie w zakresie wydatków wracają do normy.”