Cherrypick Games podał daty premier swoich dwóch największych tegorocznych tytułów. Globalne wydanie My Beauty Spa: Stars & Stories, gry opartej na założeniach dotychczasowego hitu studia – My Hospital – zaplanowano na 1 listopada. Tydzień później na rynek trafi clicker dedykowany kobietom – Project Fame. Obydwa tytuły znajdują się w fazie testów od sierpnia br.
– Przed nami dwie najważniejsze tegoroczne premiery, My Beauty Spa: Stars & Stories i Project Fame. Dołożyliśmy wszelkich starań, aby na rynek trafiły dopracowane produkty, przygotowane wedle oczekiwań naszych graczy. Już wkrótce przekonamy się, czy podbiją ich serca i powtórzą sukces My Hospital. Jesteśmy bardzo zadowoleni z wyników, uzyskanych przez te gry podczas fazy soft-launch – wszystkie mierzone wskaźniki są powyżej naszych oczekiwań. – mówi prezes Cherrypick Games, Marcin Kwaśnica.
Handluj na rynku akcyjnym. Prowizja dla akcji z GPW tylko 0,20% min. 2,99 PLN
My Beauty Spa: Stars & Stories trafi na rynek 1 listopada, tydzień później – 8 listopada – premierę będzie miał Project Fame. – Podane terminy są wstępne, mogą się jeszcze nieznacznie zmienić. Cały czas prowadzimy rozmowy z przedstawicielami platform, na które trafiają nasze gry i wspólnie dobieramy najlepszy moment ich debiutu. W interesie każdej ze stron jest dobór najlepszego momentu premiery, ponieważ w dużej mierze rzutuje ono na okres wsparcia promocyjnego. – informuje Kwaśnica.
Zadaniem gracza w My Beauty Spa: Stars & Stories będzie zarządzanie luksusowym kompleksem SPA: rozbudowa placówki o kolejne pokoje zabiegowe, opracowywanie coraz to nowszych, ekologicznych kosmetyków oraz nawiązywanie relacji z pracownikami. Od sierpnia tytuł był testowany w fazie soft-launch, m.in. w Australii, Danii, Singapurze, czy Indonezji. Od samego początku gra była bardzo wysoko oceniana przez użytkowników i zbierała pozytywne recenzje. Wcześniej, spółka sprawdziła zainteresowanie graczy tym tytułem, wyświetlając reklamę gry w wybranych kanałach. Wyniki okazały się ponad dwukrotnie lepsze od średniej dla tego typu produktów. – Dopracowaliśmy grę w najdrobniejszym szczególe oraz dopasowaliśmy model monetyzacji, tak aby był jak najbardziej efektywny. Mamy nadzieję, że nasza praca przełoży się na oczekiwany sukces tego projektu. – komentuje Kwaśnica.
O podobnych rezultatach można powiedzieć w przypadku Project Fame, który należy do zdobywającego coraz większą popularność gatunku – idle clicker. Gracz wcieli się w postać młodej businesswoman, która stawia swoje pierwsze kroki w budowaniu własnego imperium pełnego luksusowych kurortów, ekskluzywnych butików i salonów SPA. Użytkownik poprzez wykonanie prostej czynności klikania, zarabia pieniądze i zdobywa nagrody, które umożliwiają zakup kolejnych budynków w swoim imperium. Za oglądanie reklam gracz jest nagradzany poprzez podwojenie przychodów ze swojego biznesu.