Reklama
twitter
youtube
facebook
instagram
linkedin
Reklama
Reklama

Już w listopadzie premiera My Beauty Spa: Stars & Stories i Project Fame

|
selectedselectedselected
Reklama
Aa
Udostępnij
facebook
twitter
linkedin
wykop

Cherrypick Games podał daty premier swoich dwóch największych tegorocznych tytułów. Globalne wydanie My Beauty Spa: Stars & Stories, gry opartej na założeniach dotychczasowego hitu studia – My Hospital – zaplanowano na 1 listopada. Tydzień później na rynek trafi clicker dedykowany kobietom – Project Fame. Obydwa tytuły znajdują się w fazie testów od sierpnia br.

Przed nami dwie najważniejsze tegoroczne premiery, My Beauty Spa: Stars & Stories i Project Fame. Dołożyliśmy wszelkich starań, aby na rynek trafiły dopracowane produkty, przygotowane wedle oczekiwań naszych graczy. Już wkrótce przekonamy się, czy podbiją ich serca i powtórzą sukces My Hospital. Jesteśmy bardzo zadowoleni z wyników, uzyskanych przez te gry podczas fazy soft-launch –  wszystkie mierzone wskaźniki są powyżej naszych oczekiwań. – mówi prezes Cherrypick Games, Marcin Kwaśnica.

Handluj na rynku akcyjnym. Prowizja dla akcji z GPW tylko 0,20% min. 2,99 PLN

 
SPRAWDŹ

My Beauty Spa: Stars & Stories trafi na rynek 1 listopada, tydzień później – 8 listopada – premierę będzie miał Project Fame. –  Podane terminy są wstępne, mogą się jeszcze nieznacznie zmienić. Cały czas prowadzimy rozmowy z przedstawicielami platform, na które trafiają nasze gry i wspólnie dobieramy najlepszy moment ich debiutu. W interesie każdej ze stron jest dobór najlepszego momentu premiery, ponieważ w dużej mierze rzutuje ono na okres wsparcia promocyjnego. – informuje Kwaśnica.

Zadaniem gracza w My Beauty Spa: Stars & Stories będzie zarządzanie luksusowym kompleksem SPA: rozbudowa placówki o kolejne pokoje zabiegowe, opracowywanie coraz to nowszych, ekologicznych kosmetyków oraz nawiązywanie relacji z pracownikami.  Od sierpnia tytuł był testowany w  fazie soft-launch, m.in. w  Australii, Danii, Singapurze, czy Indonezji. Od samego początku gra była bardzo wysoko oceniana przez użytkowników i zbierała pozytywne recenzje. Wcześniej, spółka sprawdziła zainteresowanie graczy tym tytułem, wyświetlając reklamę gry w wybranych kanałach. Wyniki okazały się ponad dwukrotnie lepsze od średniej dla tego typu produktów. – Dopracowaliśmy grę w najdrobniejszym szczególe oraz dopasowaliśmy model monetyzacji, tak aby był jak najbardziej efektywny. Mamy nadzieję, że nasza praca przełoży się na oczekiwany sukces tego projektu. – komentuje Kwaśnica.

Reklama

O podobnych rezultatach można powiedzieć w przypadku Project Fame, który należy do zdobywającego coraz większą popularność gatunku – idle clicker. Gracz wcieli się w postać młodej businesswoman, która stawia swoje pierwsze kroki w budowaniu własnego imperium pełnego luksusowych kurortów, ekskluzywnych butików i salonów SPA. Użytkownik poprzez wykonanie prostej czynności klikania, zarabia pieniądze i zdobywa nagrody, które umożliwiają zakup kolejnych budynków w swoim imperium. Za oglądanie reklam gracz jest nagradzany poprzez podwojenie przychodów ze swojego biznesu.

Jesteś dziennikarzem i szukasz pracy? Napisz do nas

Masz lekkie pióro? Interesujesz się gospodarką i finansami? Możliwe, że szukamy właśnie Ciebie.

Zgłoś swoją kandydaturę


Cherrypick Games null

Cherrypick Games

Cherrypick Games S.A. zostało założone przez zespół weteranów branży gamingowej z ogromnym doświadczeniem w tworzeniu i sprzedaży gier na wszystkie wiodące platformy sprzętowe. Zespół łączy pasję do gier i wizję tworzenia produktów najwyższej jakości, co pozwala mu realizować własną misję: produkcję najlepszych gier Free2Play.

Celem, który postawiło przed sobą Cherrypick Games S.A. jest osiągnięcie pozycji wydawcy o międzynarodowym znaczeniu, którego produkty prezentują najwyższą światową jakość.

Firma od początku swojego istnienia współpracuje m.in. z Apple, Google, Amazon, Tencent, BandaiNamco. Ma też status dewelopera i wydawcy Sony Playstation i Microsoft XBOX.

Najważniejsze produkcje spółki to m.in.: My Hospital i MatchUp Friends. Łącznie tytuły spółki zanotowały już ponad 22 mln pobrań.


Tematy

Reklama
Reklama