Reklama
twitter
youtube
facebook
instagram
linkedin
Reklama
Reklama

Warto mieć już srebro w ulubionych. Jak nisko może zejść kurs srebra?

|
selectedselectedselected
Warto mieć już srebro w ulubionych. Jak nisko może zejść kurs srebra? | FXMAG INWESTOR
freepik.com
Reklama
Aa
Udostępnij
facebook
twitter
linkedin
wykop

Systematycznie monitorujemy sytuacja na notowaniach srebra i wreszcie doczekaliśmy się momentu, w którym należy mu się bardzo wnikliwie przyglądać. Rzućmy okiem jak wygląda sytuacja od strony technicznej.

Jaki mamy trend na srebrze?

Zaczynając analizę, wypadałoby rozpocząć od określenia trendu. Z mojej perspektywy mieliśmy do czynienia z około 5 letnim okresem trendu spadkowego (2011-2015), a następnie podobnych rozmiarów trendem bocznym (2016-2020). Wg mnie ten okres należałoby zaklasyfikować do typowego schematu Wyckoffa. Zgodnie z nim, mieliśmy do czynienia z długim okresem akumulacji, po którym rozpoczęliśmy nową hossę. Obecnie jednak obserwujemy dotkliwe spadki na srebrze. Jak w tych okolicznościach się ustawić względem rynku?

Czy to koniec spadków na srebrze?

Najbardziej optymistyczny scenariusz jaki możemy wziąć pod uwagę, to zakończona już korekta ABC, w której mieliśmy niemalże identycznych rozmiarów fale spadkowe A oraz C. W takiej sytuacji, najbezpieczniej byłoby poczekać na retest dołka i tam obserwować reakcję rynkowych byków.

 Wykres 1: Kurs srebra (3 miesiące)Wykres 1: Kurs srebra (3 miesiące)

Reklama

Wykres 1: Kurs srebra (3 miesiące)

Zdecydowanie mniej przyjemny, lecz również prawdopodobny scenariusz to dalsza kontynuacja spadku kursu srebra, aż do okolic 20 dolarów. Takie rozegranie traktowalibyśmy jako ruch powrotny do górnego ograniczenia konsolidacji (zakresu akumulacji wg schematu Wyckoffa).

Wykres 2: Kurs srebra (10 lat)Wykres 2: Kurs srebra (10 lat) 

Wykres 2: Kurs srebra (10 lat)

Co dalej może się wydarzyć na złocie?

Jesteś dziennikarzem i szukasz pracy? Napisz do nas

Masz lekkie pióro? Interesujesz się gospodarką i finansami? Możliwe, że szukamy właśnie Ciebie.

Zgłoś swoją kandydaturę

Reklama
Reklama