Reklama
twitter
youtube
facebook
instagram
linkedin
Reklama
Reklama

Rynek kosmetyków w Singapurze. Ile rocznie na kosmetyki wydaje przeciętny Singapurczyk?

|
selectedselectedselected
Rynek kosmetyków w Singapurze. Ile rocznie na kosmetyki wydaje przeciętny Singapurczyk?  | FXMAG INWESTOR
depositphotos.com
Reklama
Aa
Udostępnij
facebook
twitter
linkedin
wykop

IMPORT

Rynek kosmetyków w Singapurze. Ile rocznie na kosmetyki wydaje przeciętny Singapurczyk?  - 1Rynek kosmetyków w Singapurze. Ile rocznie na kosmetyki wydaje przeciętny Singapurczyk?  - 1

Rynek kosmetyków w Singapurze. Ile rocznie na kosmetyki wydaje przeciętny Singapurczyk?  - 2Rynek kosmetyków w Singapurze. Ile rocznie na kosmetyki wydaje przeciętny Singapurczyk?  - 2

 

Import kosmetyków do Singapuru zanotował w latach 2018-2019 średni znaczący wzrost w wysokości 15,1% rocznie do blisko 4,3 mld EUR. Pandemia COVID-19 spowodowała spadek tego import w 2020 r. o 13,2% r/r, jednak w 2021 dynamika roczna odbiła do 6,9%.

Reklama

W strukturze singapurskiego importu kosmetyków dominującą pozycję zajmowała Francja z udziałem wynoszącym 42,9%. Kosmetyki importowane z Polski o wartości 12,3 mln EUR stanowiły w 2021 r. tylko 0,3% importu kosmetyków do Singapuru, co dało Polsce 22. miejsce wśród dostawców branży na tym rynku. Singapurski import kosmetyków z Polski w 2021 r. wzrósł o blisko 1/5.

Rynek kosmetyków w Singapurze. Ile rocznie na kosmetyki wydaje przeciętny Singapurczyk?  - 3Rynek kosmetyków w Singapurze. Ile rocznie na kosmetyki wydaje przeciętny Singapurczyk?  - 3

 

WIELKOŚĆ RYNKU

Rynek kosmetyków w Singapurze. Ile rocznie na kosmetyki wydaje przeciętny Singapurczyk?  - 4Rynek kosmetyków w Singapurze. Ile rocznie na kosmetyki wydaje przeciętny Singapurczyk?  - 4

W latach 2018-2019 rynek kosmetyków w Singapurze wzrósł średnio o 2,7% rocznie. Pandemia COVID-19 przyniosła spadek tego rynku o średnio 1,6% rocznie w kolejnych dwóch latach (CAGR 2020- 2021). Statista przewiduje, że w następnych latach dynamika odbije do 3,4% rocznie (CAGR 2022-2026).

Reklama

Segment kosmetyków do pielęgnacji osobistej, którego sprzedaż w 2022 r. w Singapurze jest przewidywana na 0,5 mld EUR, stanowi 45,5% całkowitej sprzedaży branży

Rynek kosmetyków w Singapurze. Ile rocznie na kosmetyki wydaje przeciętny Singapurczyk?  - 5Rynek kosmetyków w Singapurze. Ile rocznie na kosmetyki wydaje przeciętny Singapurczyk?  - 5

W 2022 r. mieszkaniec Singapuru wyda szacunkowo na kosmetyki średnio ponad 170 EUR. Prognozowany jest lekki wzrost tej kwoty do 178 EUR w 2026 r.

 

 


***Materiał pochodzi z raportu PKO BP: “BRANŻA KOSMETYCZNA. Pozycja międzynarodowa polskich producentów i prognozy rozwoju rynku do 2026 r.”, którego pełną zawartość możesz zobaczyć i pobrać klikając w poniższy przycisk:

Pobierz raport

 

Jesteś dziennikarzem i szukasz pracy? Napisz do nas

Masz lekkie pióro? Interesujesz się gospodarką i finansami? Możliwe, że szukamy właśnie Ciebie.

Zgłoś swoją kandydaturę


PKO Bank Polski - Analizy Rynkowe

PKO Bank Polski - Analizy Rynkowe

PKO Bank Polski jest niekwestionowanym liderem polskiego sektora bankowego. Wg wstępnych danych na koniec 2020 r. jego skonsolidowany zysk netto wyniósł 2,65  mld zł a wartość aktywów 382 mld zł. Bank jest podstawowym dostawcą usług finansowych dla wszystkich segmentów klientów, osiągając najwyższe udziały w rynku oszczędności (18,4 proc.), kredytów (17,6 proc.), w rynku leasingowym (11,2 proc.) oraz w rynku funduszy inwestycyjnych osób fizycznych (22,2 proc.). Posiadając ponad 9,51 mln kart płatniczych, bank jest największym wydawcą kart debetowych i kredytowych w Polsce. Dzięki rozwojowi narzędzi cyfrowych, w tym aplikacji IKO, która na koniec 2020 r. miała ponad 5 mln aktywnych aplikacji, PKO Bank Polski jest najbardziej mobilnym bankiem w Polsce. Silną pozycję Banku wzmacniają spółki Grupy Kapitałowej. Dom Maklerski PKO Banku Polskiego jest liderem pod względem liczby i wartości transakcji IPO i SPO na rynku kapitałowym. 


Reklama
Reklama