Reklama
twitter
youtube
facebook
instagram
linkedin
Reklama
Reklama

United Label z ponad 1 mln zł przychodów po 10 dniach sprzedaży Eldest Souls

|
selectedselectedselected
United Label z ponad 1 mln zł przychodów po 10 dniach sprzedaży Eldest Souls | FXMAG INWESTOR
freepik.com
Reklama
Aa
Udostępnij
facebook
twitter
linkedin
wykop

United Label, globalny wydawca gier 29 lipca 2021 r. wydał drugą pozycję ze swojego portfolio wydawniczego – Eldest Souls. Gra z gatunku RPG bossrush w dniu premiery ukazała się jednocześnie na wszystkich najważniejszych platformach. Według wstępnych szacunków w pierwszych 10 dniach od premiery sprzedaż gry wyniosła przeszło 32 tys. sprzedanych egzemplarzy, co przełożyło się na blisko 1,1 mln zł przychodu ze sprzedaży United Label, po wcześniejszym potrąceniu marży detalistów oraz prowizji ze strony CI Games S.A.

W okresie pierwszych 10 dni od premiery Eldest Souls sprzedaż egzemplarzy gry była o 701% większa niż gry Röki w porównywalnym okresie od premiery (pierwsze 10 dni od premiery wersji PC oraz pierwsze 10 dni od premiery wersji na Nintendo Switch), a przychody ze sprzedaży Eldest Souls były o 649% większe w stosunku do sumy przychodów obu wersji (PC oraz NS) w wyżej wymienionym terminie. Spółka szacuje podział przychodów ze sprzedaży pomiędzy platformami PC wynoszącą 75% oraz konsolami wynoszącej 25% łącznych przychodów ze sprzedaży Eldest Souls w wyżej wymienionym okresie.

- Jesteśmy bardzo zadowoleni z pozytywnego przyjęcia naszego najnowszego tytułu. Gra zapracowała na wysokie oceny graczy oraz wielu wiodących serwisów w tym IGN, Screen Rant, Tom's Guide. Jednocześnie produkcja zdobyła wysoką popularność u kilku czołowych światowych influencerów oraz zgromadziła liczną grupę społeczności zaangażowanych fanów – mówi Darren Newnham, prezes United Label. – Już wkrótce osiągniemy break event, całkowity zwrot kosztów produkcji i marketingu gry. Uważamy, że Eldest Souls to zdecydowanie long seler – zaznacza.

United Label podsumowało również wyniki za II kwartał 2021 r., odnotowując w minionym okresie 234 tys. zł przychodów oraz - 162 tys. zł zysku netto – za całość wpływów odpowiadała wyłącznie sprzedaż Röki, na platformie PC i Nintendo Switch. W porównawczym okresie z ubiegłego roku spółka nie generowała jeszcze przychodów. Saldo pożyczki udzielonej przez dominującego akcjonariusza CI Games S.A. na dzień 30 czerwca 2021 r. zmalało o 314 tys. zł, wydawca w II kwartale br. spłacił 314,0 tys. zł, z czego 24,2 tys. zł stanowiły odsetki. Obecnie United Label koncentruje się na grze Tails of Iron, której multiplatformowa premiera jest zapowiedziana na 17 września 2021 r.

Reklama

***

Strona www: https://www.unitedlabelgames.com/ 

Facebook: https://www.facebook.com/UnitedLabelGames/ 

Twitter: https://twitter.com/UtdLabelGames 

YouTube: https://www.youtube.com/unitedlabelgames/ 

Reklama

O United Label

United Label to platforma wydawnicza przeznaczona dla niezależnych deweloperów gier indie. Spółka należy do Grupy CI Games, z którą aktywnie współpracuje. Spółka operuje globalnie, podpisując umowy wydawnicze z zagranicznymi deweloperami. Obecnie w jej portfolio wydawniczym znajdują się dwie wydane produkcje: Röki i Eldest Souls. United Label ma podpisane umowy licencji wyłącznej ze studiami deweloperskimi z Wielkiej Brytanii i Francji na wydanie trzech nadchodzących gier. W jej harmonogramie wydawniczym znajdują się gry: Tails of Iron – Odd Bug Studios, Horae – Lunaris Iris oraz nieogłoszony jeszcze trzeci projekt.

Więcej informacji na temat United Label znajduje się pod adresem: www.unitedlabelgames.com 

Jesteś dziennikarzem i szukasz pracy? Napisz do nas

Masz lekkie pióro? Interesujesz się gospodarką i finansami? Możliwe, że szukamy właśnie Ciebie.

Zgłoś swoją kandydaturę


Gaming. Wiadomości prasowe null

Gaming. Wiadomości prasowe

Wiadomości prasowe dotyczące spółek gamingowych znajdujących się zarówno na rynku regulowanym GPW oraz NewConnet jak i spółek jeszcze nie notowanych na Giełdzie Papierów Wartościowych


Reklama
Reklama