Reklama
twitter
youtube
facebook
instagram
linkedin
Reklama
Reklama

United Label

Premiera pierwszej gry United Label już 23 lipca

Pierwsza gra United Label, wydawniczej spółki z Grupy CI Games, ukaże się już 23 lipca 2020 r. Dziś podczas festiwalu gier cyfrowych online Guerrilla Collective spółka pokaże najnowszy trailer, a jeszcze w czerwcu startuje kampania crowdinvestingu, z której spółka chce pozyskać około 4 mln zł. W ciągu najbliższych kilku miesięcy spółka chce zadebiutować na NewConnect.

Röki wzbudza duże zainteresowanie graczy oraz ekspertów branżowych. Gra została wskazana przez Nintendo jako jeden z kluczowych globalnych tytułów indie na konsolę Nintendo Switch w 2020 r. W ostatnich miesiącach gra była prezentowana na najważniejszych wydarzeniach branżowych, m.in. MIX Live Showcase i Steam Game Festival.

- Röki spotkał się do tej pory z dużym zainteresowaniem i bardzo pozytywnym odbiorem. Gra zyskała liczne wyróżnienia branżowe, a do swojej wishlisty dodało ją już ponad 50 tys. graczy. To potwierdzenie, ze idziemy w dobrą stronę. Zainteresowanie grą rośnie, a już dziś pokazujemy przedpremierowy zwiastun w trakcie eventu Guerilla Collective – komentuje Tomasz Litwiniuk, prezes United Label.

Reklama

Röki to gra przygodowa inspirowana zimnym światem skandynawskiego folkoloru. Jest to mroczna, współczesna bajka, z emocjonującą fabułą, ciekawą oprawą artystyczną, starożytnymi łamigłówkami oraz nastrojową eksploracją. Gracz wciela się w postać Tove, dziewczynki, która podąża pradawną krainą by ocalić swoją rodzinę. Producentem gry jest Polygon Treehouse – brytyjskie studio założone przez dwóch byłych dyrektorów artystycznych Guerrilla Games.

- Jesteśmy w stałym kontakcie z twórcami gry. Prace nad tytułem przebiegają zgodnie z harmonogramem. Röki będzie pierwszą grą wydaną przez United Label. Dzięki atrakcyjnemu porfolio gier i efektywnemu, niskokosztowemu modelowi prowadzenia działalności, spodziewamy się rentowności spółki już w tym roku - dodaje Tomasz Litwiniuk, prezes United Label.

United Label to globalna platforma wydawnicza dla niezależnych deweloperów gier typu indie. Spółka ma w swoim portfolio umowy ze studiami z Wielkiej Brytanii i Francji na wydanie czterech gier. W tym roku spółka planuje również premierę gry Eldest Souls, a w 2021 Tails of Iron oraz Horae.

Jeszcze w czerwcu United Label rozpocznie kampanię crowdfundingową, z której chce pozyskać około 4 mln zł. Środki finansowe zostaną przeznaczone na rozwój portfolio wydawniczego platformy. Kampania zostanie zaprezentowana na platformie CrowdConnect.pl. W ciągu najbliższych kilku miesięcy spółka planuje debiut na rynek NewConnect.

Zapraszamy do obejrzenia nowego trailera podczas Guerrilla Collective oraz w mediach społecznościowych spółki:

Reklama

Guerrilla Collective: https://www.guerrillacollective.com/

Facebook: https://www.facebook.com/UnitedLabelGames/

Twitter: https://twitter.com/UtdLabelGames

YouTube: https://www.youtube.com/unitedlabelgames/

Informacja prasowa 	Warszawa, 13 czerwca 2020 r - 1Informacja prasowa 	Warszawa, 13 czerwca 2020 r - 1

Reklama

O United Label

United Label to platforma wydawnicza przeznaczona dla niezależnych deweloperów gier indie. Spółka należy do Grupy CI Games, z którą aktywnie współpracuje. Spółka operuje globalnie, podpisując umowy wydawnicze z zagranicznymi deweloperami. W najbliższych miesiącach spółka zakłada emisję akcji i wejście na rynek ASO NewConnect.

United Label ma podpisane umowy licencji wyłącznej ze studiami deweloperskimi z Wielkiej Brytanii i Francji na wydanie czterech gier. W jej harmonogramie wydawniczym znajdują się gry: Röki – studia Polygon Treehouse, Eldest Souls – Fallen Flag Studios, Tails of Iron – Odd Bug Studios oraz Horae – Lunaris Iris. Dwie z czterech produkcji, Röki i Eldest Souls, mają mieć swoją premierę w 2020 r. Więcej informacji na temat United Label znajduje się pod adresem: www.unitedlabelgames.com

Czytaj więcej