Reklama
twitter
youtube
facebook
instagram
linkedin
Reklama
Reklama

Światowy eksport odzieży (HS 61 i HS 62). Zobacz, jak kształtuje się struktura eksportu odzieży wg rodzaju

|
selectedselectedselected
Światowy eksport odzieży (HS 61 i HS 62). Zobacz, jak kształtuje się struktura eksportu odzieży wg rodzaju  | FXMAG INWESTOR
freepik.com
Reklama
Aa
Udostępnij
facebook
twitter
linkedin
wykop

W latach 2017-2019 światowy eksport odzieży odnotował wzrost o 8,0% – z poziomu blisko 383,1 mld EUR w 2016 r. do prawie 413,9 mld EUR w 2019 r. Pandemia COVID-19 w 2020 r. znacząco obniżyła światowy eksport odzieży aż o 12,7% r/r do niespełna 361,3 mld EUR.

Światowy eksport odzieży (HS 61 i HS 62). Zobacz, jak kształtuje się struktura eksportu odzieży wg rodzaju  - 1Światowy eksport odzieży (HS 61 i HS 62). Zobacz, jak kształtuje się struktura eksportu odzieży wg rodzaju  - 1

Światowy eksport odzieży (HS 61 i HS 62). Zobacz, jak kształtuje się struktura eksportu odzieży wg rodzaju  - 2Światowy eksport odzieży (HS 61 i HS 62). Zobacz, jak kształtuje się struktura eksportu odzieży wg rodzaju  - 2

Największy udział w światowym eksporcie odzieży ma kategoria: kostiumy, komplety, żakiety, suknie, spódnice, spódnico-spodnie, spodnie, spodnie na szelkach i z karczkiem typu ogrodniczki, bryczesy i szorty (inne niż strój kąpielowy), damskie lub dziewczęce (oznaczona HS 6204) – z udziałem 14,0%.

Reklama

 

**Materiał pochodzi z raportu PKO BP: BRANŻA ODZIEŻOWA Pozycja międzynarodowa polskich producentów w obliczu kryzysu wywołanego przez pandemię COVID-19, którego pełną zawartość możesz zobaczyć i pobrać klikając w poniższy przycisk

Zobacz raport

Jesteś dziennikarzem i szukasz pracy? Napisz do nas

Masz lekkie pióro? Interesujesz się gospodarką i finansami? Możliwe, że szukamy właśnie Ciebie.

Zgłoś swoją kandydaturę


PKO Bank Polski - Analizy Rynkowe

PKO Bank Polski - Analizy Rynkowe

PKO Bank Polski jest niekwestionowanym liderem polskiego sektora bankowego. Wg wstępnych danych na koniec 2020 r. jego skonsolidowany zysk netto wyniósł 2,65  mld zł a wartość aktywów 382 mld zł. Bank jest podstawowym dostawcą usług finansowych dla wszystkich segmentów klientów, osiągając najwyższe udziały w rynku oszczędności (18,4 proc.), kredytów (17,6 proc.), w rynku leasingowym (11,2 proc.) oraz w rynku funduszy inwestycyjnych osób fizycznych (22,2 proc.). Posiadając ponad 9,51 mln kart płatniczych, bank jest największym wydawcą kart debetowych i kredytowych w Polsce. Dzięki rozwojowi narzędzi cyfrowych, w tym aplikacji IKO, która na koniec 2020 r. miała ponad 5 mln aktywnych aplikacji, PKO Bank Polski jest najbardziej mobilnym bankiem w Polsce. Silną pozycję Banku wzmacniają spółki Grupy Kapitałowej. Dom Maklerski PKO Banku Polskiego jest liderem pod względem liczby i wartości transakcji IPO i SPO na rynku kapitałowym. 


Reklama
Reklama