Reklama
twitter
youtube
facebook
instagram
linkedin
Reklama
Reklama

Przyśpiesza handlowa ofensywa marek dyskontowych

|
selectedselectedselected
Przyśpiesza handlowa ofensywa marek dyskontowych | FXMAG INWESTOR
pexels.com
Reklama
Aa
Udostępnij
facebook
twitter
linkedin
wykop

Trwa ekspansja marek dyskontowych. Z retail parków przenosi się do galerii handlowych i ich ofensywa nie jest zdominowana przez marki spożywcze.

 

 

Trwa ekspansja marek dyskontowych. Z retail parków przenosi się do galerii handlowych i ich ofensywa nie jest zdominowana przez marki spożywcze.

Reklama

W ostatnich dwóch latach Pepco rozrosło się o kolejnych 550 sklepów. Sieć Dealz, która w 2021 r. posiadała jedynie 75 punktów sprzedaży w kraju, na koniec roku ma mieć ich już 340.

HalfPrice, zaliczana do nowych marek na rynku, w 2021 r. posiadała 40 punktów sprzedaży, a n a koniec br. ich liczba wzrosnąć do 120. 

Action w ostatnich dwóch latach potroił liczbę sklepów, ze 119 do ponad 300.

- Retail parki zawsze wypełnione były przede wszystkim markami dyskontowymi, natomiast w galeriach handlowych dominowały marki droższe - mówi w rozmowie z MarketNews24 Grzegorz Mroczek, wiceprezes Cream Property Advisors. – Teraz to się zmienia, najemcy z parków handlowych przenikają bardzo mocno do galerii handlowych, to buduje ich atrakcyjność.

Zobacz także: Tanie zakupy w tej sieci sklepów kocha rzesza Polaków. Właściciel spółki z GPW ma ogromne problemy, czy to wpływa na jej wycenę?

Jesteś dziennikarzem i szukasz pracy? Napisz do nas

Masz lekkie pióro? Interesujesz się gospodarką i finansami? Możliwe, że szukamy właśnie Ciebie.

Zgłoś swoją kandydaturę


MarketNews24

MarketNews24

MarketNews24 to zespół ludzi z wieloletnim doświadczeniem w pracy w mediach. Dziennikarze, operatorzy, montażyści, graficy, animatorzy, dźwiękowcy, lektorzy, copywriterzy... i wielu innych specjalistów od multimediów.


Reklama
Reklama