Reklama
twitter
youtube
facebook
instagram
linkedin
Reklama
Reklama

Metamorphosis od Ovid Works pojawi się na Tokyo Games Show

|
selectedselectedselected
Metamorphosis od Ovid Works pojawi się na Tokyo Games Show
freepik.com
Reklama
Aa
Udostępnij
facebook
twitter
linkedin
wykop

Metamorphosis, najnowsza produkcja notowanego na rynku NewConnect studia Ovid Works, pojawi się na międzynarodowych targach Tokyo Games Show. Impreza odbędzie się w dniach 23–27 września. W wydarzeniu wezmą udział czołowi wydawcy i producenci gier z całego świata. Zeszłoroczna edycja przyciągnęła ponad 262 tys. uczestników. Obecność na prestiżowych targach jest elementem nowej kampanii marketingowej wokół Metamorphosis, a także jej premiery na rynku japońskim. Nowy plan promocji zakłada także m.in. październikową obniżkę ceny gry, która będzie większa niż standardowy pierwszy rabat. Ma to przybliżyć spółkę do osiągnięcia długoterminowego celu sprzedażowego na poziomie ok. 150 tys. kopii.

- Wspólnie z wydawcą All In! Games realizujemy nowe działania marketingowe wokół gry Metamorphosis. Dzięki temu odnotowujemy wciąż dynamicznie rosnącą wishlistę graczy chcących zagrać w grę. Na chwilę obecną wynosi ona 58 234, co oznacza wzrost o 50 proc. od momentu jej uruchomienia. Dlatego nasze działania chcemy skierować na konwersji wishlisty na faktyczną sprzedaż. Jednym z istotnych wydarzeń będzie zaprezentowanie gry na prestiżowych targach Tokyo Games Show. – komentuje Jacek Dębowski, prezes Ovid Works.

Działania marketingowe wokół gry skupiają się na dotarciu do graczy poprzez reklamy i kanały społecznościowe. Spółka koncentruje się także na dotarciu do mediów, poprzez współpracę z Evolve PR, jedną z wiodących agencji PR w branży.

- Widzimy zainteresowanie grą ze strony różnych światowych mediów. Pisał o niej m.in. Der Spiegel oraz Washington Post. Prowadzimy także rozmowy z BBC, które jest zainteresowane zrobieniem materiału o Metamorphosis. Działamy również z gamingowymi influencerami i streamerami. Dodatkowo jesteśmy aktywni na branżowych imprezach, ostatnio uczestniczyliśmy na Gamescomie. – dodaje Jacek Dębowski.

Reklama

Metamorphosis swoją premierę miała 12 sierpnia. Gra oparta jest na powieści Franza Kafki Przemiana. Fabuła przedstawia historię mężczyzny, który w niewyjaśnionych okolicznościach zmienił się w insekta. Głównym zadaniem gracza jest znalezienie sposobu na powrót do ludzkiego ciała. W Metamorphosis odnajdziemy, charakterystyczny dla twórczości Kafki, groteskowy humor i elementy surrealizmu. Gra została dobrze przyjęta przez graczy. Jej ocena na Metacritic wynosi 72 proc., a na Steamie 81 proc. Sprzedaż jest jednak poniżej oczekiwań zarządu.

- Uważamy, że relatywnie niska sprzedaż wynika ze zbyt wysokiej ceny gry. Dlatego w nowej strategii marketingowej uwzględniliśmy również modyfikację polityki cenowej. Co ważne wysoka jakość gry, która została doceniona przez recenzentów oraz graczy wskazuje na długi ogon sprzedażowy. – mówi Jacek Dębowski.

************

O Ovid Works:

Ovid Works to niezależne studio z Warszawy, które tworzy dopracowane pod względem jakości gry premium. Zostało założone w 2015 r. przez pasjonatów gamingu, którzy chcieli połączyć tradycyjne opowiadanie historii z interaktywną rozgrywką. Zespół posiada wysokie kompetencje programistyczne, które można odnaleźć m.in. w najnowszej produkcji Metamorphosis oraz duże doświadczenie w obszarze wirtualnej rzeczywistości (VR), potwierdzone realizacją gry Interkosmos. Ovid Works w swojej twórczości inspiruje się tematami zaczerpniętymi z różnych źródeł kultury i rozrywki, takimi jak książki, filmy, wydarzenia

Jesteś dziennikarzem i szukasz pracy? Napisz do nas

Masz lekkie pióro? Interesujesz się gospodarką i finansami? Możliwe, że szukamy właśnie Ciebie.

Zgłoś swoją kandydaturę


Gaming. Wiadomości prasowe null

Gaming. Wiadomości prasowe

Wiadomości prasowe dotyczące spółek gamingowych znajdujących się zarówno na rynku regulowanym GPW oraz NewConnet jak i spółek jeszcze nie notowanych na Giełdzie Papierów Wartościowych


Reklama
Reklama