Reklama
twitter
youtube
facebook
instagram
linkedin
Reklama
Reklama

Karta płatnicza nie musi być nudna!

|
selectedselectedselected
Karta płatnicza nie musi być nudna! | FXMAG INWESTOR
freepik.com
Reklama
Aa
Udostępnij
facebook
twitter
linkedin
wykop
  • Od 15 marca można zamówić kartę płatniczą z nowej galerii oryginalnych kart oferowanych posiadaczom PKO Konta dla Młodych. Nowe wizerunki to zwycięskie projekty w konkursie k-Artystycznym przeprowadzonym przez PKO Bank Polski wspólnie z Mastercard.
  • Internauci głosowali na 10 najlepszych projektów kart debetowych, które już teraz można mieć w swoim portfelu.
  • Do 31 maja 2021 r. nie jest pobierana opłata za wydanie takiej karty.

 Wieloryb, las czy wrotki? Jaki jest idealny motyw na karcie do konta? Internauci oddali swój głos na wybrany projekt karty z konkursu k-Artystycznego przeprowadzonego przez PKO Bank Polski wspólnie z Mastercard. Najlepiej ocenione prace można mieć teraz we własnym portfelu w formie karty debetowej. Do 31 maja 2021 r. nie jest pobierana opłata za jej wydanie. Nowe wizerunki oferowane są posiadaczom PKO Konta dla Młodych.

Od sierpnia ubiegłego roku przez dwa miesiące chętne osoby zgłaszały projekty swoich kart w ramach konkursu k-Artystycznego przeprowadzonego przez PKO Bank Polski wspólnie z Mastercard. Zwycięzcy otrzymali atrakcyjne nagrody, ale nie tylko – 10 najlepiej ocenionych projektów jest teraz dostępnych w galerii i wybrany wizerunek można mieć na swojej karcie do konta. Głosowanie na najciekawszy wizerunek odbyło się na profilu PKO Banku Polskiego na Instagramie . Od 15 marca posiadacze PKO Konta dla Młodych mogą bezpłatnie zamówić kartę z wybranym wizerunkiem zaprojektowanym przez jednego z laureatów konkursu. Projekty dostępne są na stronie: https://www.pkobp.pl/klienci-indywidualni/karty/nowa-galeria-oryginalnych-kart-do-konta/

https://www.youtube.com/watch?v=F85KSzkO6Gg 

- Konkurs k-Artystyczny cieszył się dużą popularnością, dostaliśmy tysiące zgłoszeń - niesamowitych pomysłów, z czego przy pomocy internautów wybraliśmy 10. Każdy znajdzie coś dla siebie. Chcieliśmy pokazać, że karta debetowa nie musi być nudnym kawałkiem plastiku. Innowacyjne jest również to, że dane posiadacza karty oraz jej numer umieszczone są na rewersie, dzięki czemu nie zasłaniają unikalnego wizerunku .

Reklama

– mówi Edyta Tararuj, Dyrektor Biura w Departamencie Produktów Klienta Indywidualnego

Od kilku miesięcy, aby założyć PKO Konto dla Młodych wystarczy aplikacja mobilna IKO i wolnych kilkanaście minut

Po uruchomieniu aplikacji należy uzupełnić podstawowe dane oraz dokonać weryfikacji w trzech krokach: wyrazić zgodę na wykorzystanie wizerunku, zrobić zdjęcie dowodu osobistego z obu stron, zrobić zdjęcie swojej twarzy. Cały proces jest szybki i bezpieczny. PKO Konto dla Młodych dedykowane osobom pomiędzy 18 a 26 rokiem życia jest bezpłatne, podobnie jak przelewy realizowane przez aplikację mobilną IKO oraz serwis transakcyjny iPKO oraz karta debetowa Mastercard, o ile wykona się minimum 4 transakcje bezgotówkowe w miesiącu. Klient nie płaci również prowizji za wypłaty ze wszystkich bankomatów, zarówno w Polsce jak i zagranicą.

Klienci PKO Banku Polskiego mogą korzystać z systematycznie wzbogacanych usług bankowości elektronicznej oferowanych pod marką iPKO,

jak również z aplikacji mobilnej IKO, którą można zainstalować w telefonie i korzystać z szerokiego wachlarza funkcji bankowych i płatniczych 24 godziny na dobę w dowolnym miejscu. Za pomocą IKO można sprawdzić m.in. saldo i historię rachunku, zlecić przelew na numer rachunku bankowego do dowolnego odbiorcy, spłacić zadłużenie na karcie kredytowej, założyć lokatę czy doładować telefon na kartę. Średnia liczba logowań użytkownika do aplikacji IKO w roku 2020 wyniosła 311, co daje wzrost o 19 proc. w porównaniu z 2019 r. Użytkownicy aplikacji IKO mogą też wydawać mówione polecenia za pomocą Asystenta głosowego, który umożliwia wykonanie przelewu, sprawdzenie historii i stanu konta, doładowania telefonu, płatności BLIKIEM, a także zmianę limitu karty oraz spłatę karty kredytowej. PKO Bank Polski jest liderem pod względem liczby obsługiwanych kart debetowych: na koniec 2020 roku obsługiwał 7,4 mln takich kart, czyli o ponad 850 tys. więcej w porównaniu do roku poprzedniego. PKO Bank Polski w czasach pandemii stał się bardziej cyfrowy i innowacyjny, wspomagając klientów w codziennym bankowaniu. Zostało wdrożonych wiele zdalnych procesów i usług, np. klienci mogą skorzystać z porady wideodoradcy online, złożyć dokumenty z kwalifikowanym podpisem elektronicznym mSzafir, otworzyć konta „na selfie” czy założyć rachunek inwestycyjny w serwisie iPKO.

 

Jesteś dziennikarzem i szukasz pracy? Napisz do nas

Masz lekkie pióro? Interesujesz się gospodarką i finansami? Możliwe, że szukamy właśnie Ciebie.

Zgłoś swoją kandydaturę


PKO Bank Polski

PKO Bank Polski

Niekwestionowany lider polskiego sektora bankowego. W 2019 r. jego skonsolidowany zysk netto wyniósł 4,03 mld zł a wartość aktywów sięgnęła 348 mld zł. Bank jest podstawowym dostawcą usług finansowych dla wszystkich segmentów klientów, osiągając najwyższe udziały w rynku oszczędności (18,4 proc.), kredytów (17,6 proc.), w rynku leasingowym (11,2 proc.) oraz w rynku funduszy inwestycyjnych osób fizycznych (22,2 proc.). Posiadając ponad 9,2 mln kart płatniczych, bank jest największym wydawcą kart debetowych i kredytowych w Polsce. Dzięki rozwojowi narzędzi cyfrowych, w tym aplikacji IKO, która na koniec 2019 r. miała 4,2 mln aktywnych aplikacji, PKO Bank Polski jest najbardziej mobilnym bankiem w Polsce. Silną pozycję Banku wzmacniają spółki Grupy Kapitałowej. Dom Maklerski PKO Banku Polskiego jest liderem pod względem liczby i wartości transakcji IPO i SPO na rynku kapitałowym. Efektywna realizacja strategii wzrostowej sprawiła, że PKO Bank Polski jest najcenniejszą spółką notowaną na GPW w Warszawie.


Reklama
Reklama