Reklama
twitter
youtube
facebook
instagram
linkedin
Reklama
Reklama

Instytucja Roku – cztery statuetki dla PKO Banku Polskiego

|
selectedselectedselected
Instytucja Roku – cztery statuetki dla PKO Banku Polskiego | FXMAG INWESTOR
freepik.com
Reklama
Aa
Udostępnij
facebook
twitter
linkedin
wykop

W 6. edycji rankingu „Instytucja Roku”, PKO Bank Polski otrzymał cztery statuetki. Nagrodzone zostały bankowość internetowa, zdalne otwieranie konta oraz jakość obsługi w placówce. Kapituła doceniła też działania banku podejmowane w walce ze społeczno-gospodarczymi skutkami pandemii. Ponadto 14 oddziałów banku wyróżniono certyfikatem Najlepsza Placówka Bankowa w Polsce.

- PKO Bank Polski jest największą i bardzo nowoczesną instytucją finansową w naszej części Europy. Ludzie, pomysły, innowacje i skala działania to nasze przewagi konkurencyjne. Wszystko, co robimy dedykujemy naszym klientom kierując się ich wygodą i oczekiwaną jakością obsługi. Sądzę, że właśnie z tych powodów zostaliśmy wyróżnieni w aż 4 kategoriach w tegorocznej edycji rankingu „Instytucja Roku”, a 14 naszych oddziałów wyróżniono certyfikatem Najlepsza Placówka Bankowa w Polsce. Przyznane nagrody potwierdzają, że klienci doceniają technologiczne zaawansowanie, atrakcyjność naszej oferty oraz profesjonalizm doradców. Naszym doradcom dziękuję za codzienną, pełną zaangażowania i poświęcenia pracę, która w obliczu pandemii nabiera szczególnego znaczenia.

– mówi Grzegorz Oszast, dyrektor Pionu Sprzedaży Detalicznej w PKO Banku Polskim

 W okresie pandemii klienci stali się bardziej cyfrowi. Już ¾ klientów korzysta z jego usług za pośrednictwem kanałów zdalnych. PKO Bank Polski, wspomagając ich w codziennym bankowaniu, wdrożył wiele zdalnych procesów, w IKO m.in. Asystenta głosowego, umożliwił za jej pośrednictwem złożenie wniosku o założenie konta firmowego, a także wgląd do kont z innych banków. Liczba interakcji klientów w aplikacji wyniosła w minionym roku 3,8 mld i jest to wzrost o 46 proc. (plus 1,2 mld interakcji) w porównaniu z 2019 rokiem.

Reklama

Podobnie z serwisem transakcyjnym iPKO, z którego aktywnie, przynajmniej raz w miesiącu korzystało niemal 160 tys. więcej klientów w 2020 roku, w porównaniu do roku poprzedniego. Zostało wdrożonych wiele zdalnych procesów i usług, np. klienci mogą skorzystać z porady wideodoradcy online, złożyć dokumenty z kwalifikowanym podpisem elektronicznym mSzafir, otworzyć konta „na selfie” czy założyć rachunek inwestycyjny w serwisie iPKO.

Najwyższą wartością banku w budowaniu trwałych relacji z klientami są wyspecjalizowani doradcy, świadczący usługi na najwyższym poziomie. Pracownicy oddziałów PKO Banku Polskiego są blisko klientów także teraz, podczas panującej w kraju epidemii. Stosując wymagane środki ostrożności, zapewniają ciągłość funkcjonowania banku i wysoką jakość obsługi dbając o bezpieczeństwo własne i klientów.

Rok 2020 to również czas transformacji sieci, w tym unowocześniania placówek, zmian w lokalizacji niektórych oddziałów na atrakcyjniejsze biznesowo oraz koncentracji na hybrydowym modelu obsługi. PKO Bank Polski inwestuje w nowe formy oddziałów – koncepty, które spełniają wszystkie potrzeby klientów w jednym miejscu: doradztwo, sprzedaż, edukację i wsparcie w korzystaniu z kanałów zdalnych. 14. poniższych uzyskało certyfikat Najlepsza Placówka Bankowa w Polsce.

Oddział 25 PKO Banku Polskiego w Gdańsku, al. Rzeczypospolitej 33
Oddział 1 PKO Banku Polskiego w Limanowej, ul. Kopernika 18
Oddział 1 PKO Banku Polskiego w Poniatowej, ul. Brzozowa 3
Oddział 1 PKO Banku Polskiego w Radzionkowie, ul. Szymały 5a
Oddział 1 PKO Banku Polskiego w Rucianem-Nidzie, ul. Gałczyńskiego 14
Oddział 4 PKO Banku Polskiego w Rzeszowie, ul. Obr. Poczty Gdańskiej 12
Oddział 8 PKO Banku Polskiego w Rzeszowie, al. Rejtana 20
Oddział 1 PKO Banku Polskiego w Siedlcach, ul. Piłsudskiego 74
Oddział 8 PKO Banku Polskiego w Toruniu, ul. Dziewulskiego 12
Oddział 45 PKO Banku Polskiego w Warszawie, ul. Krasińskiego 10
Oddział 1 PKO Banku Polskiego w Wejherowie, ul. Sobieskiego 227
Oddział 1 PKO Banku Polskiego we Włocławku, ul. S. Okrzei 64
Oddział 22 PKO Banku Polskiego we Wrocławiu, ul. Zwycięska 9-23
Oddział 1 PKO Banku Polskiego we Wrześni, ul. Szkolna 3

 

Jesteś dziennikarzem i szukasz pracy? Napisz do nas

Masz lekkie pióro? Interesujesz się gospodarką i finansami? Możliwe, że szukamy właśnie Ciebie.

Zgłoś swoją kandydaturę


PKO Bank Polski

PKO Bank Polski

Niekwestionowany lider polskiego sektora bankowego. W 2019 r. jego skonsolidowany zysk netto wyniósł 4,03 mld zł a wartość aktywów sięgnęła 348 mld zł. Bank jest podstawowym dostawcą usług finansowych dla wszystkich segmentów klientów, osiągając najwyższe udziały w rynku oszczędności (18,4 proc.), kredytów (17,6 proc.), w rynku leasingowym (11,2 proc.) oraz w rynku funduszy inwestycyjnych osób fizycznych (22,2 proc.). Posiadając ponad 9,2 mln kart płatniczych, bank jest największym wydawcą kart debetowych i kredytowych w Polsce. Dzięki rozwojowi narzędzi cyfrowych, w tym aplikacji IKO, która na koniec 2019 r. miała 4,2 mln aktywnych aplikacji, PKO Bank Polski jest najbardziej mobilnym bankiem w Polsce. Silną pozycję Banku wzmacniają spółki Grupy Kapitałowej. Dom Maklerski PKO Banku Polskiego jest liderem pod względem liczby i wartości transakcji IPO i SPO na rynku kapitałowym. Efektywna realizacja strategii wzrostowej sprawiła, że PKO Bank Polski jest najcenniejszą spółką notowaną na GPW w Warszawie.


Reklama
Reklama