Reklama

Masz ciekawy temat? Napisz do nas

twitter
youtube
facebook
instagram
linkedin
Reklama
Reklama

Games Operators S.A.: Informacja produktowa: popremierowy raport sprzedażowy gry Infection Free Zone - korekta (2024-04-26)

|
selectedselectedselected
Reklama
Aa
Udostępnij
facebook
twitter
linkedin
wykop

RB 9:korekta raportu ESPI nr 8/2024 z dnia 25.04.2024

Firma: GAMES OPERATORS SPÓŁKA AKCYJNA
Spis treści:
1. RAPORT BIEŻĄCY
2. MESSAGE (ENGLISH VERSION)
3. INFORMACJE O PODMIOCIE
4. PODPISY OSÓB REPREZENTUJĄCYCH SPÓŁKĘ

KOMISJA NADZORU FINANSOWEGO

Raport bieżący nr 9 / 2024
Data sporządzenia: 2024-04-26
Skrócona nazwa emitenta
GAMES OPERATORS S.A.
Temat
korekta raportu ESPI nr 8/2024 z dnia 25.04.2024
Podstawa prawna
Art. 17 ust. 1 MAR - informacje poufne.
Treść raportu:
Zarząd Games Operators S.A. z siedzibą w Warszawie (dalej: Spółka, Emitent) informuje, iż w raporcie ESPI nr 8/2024 z dnia 25 kwietnia 2024 r. omyłkowo zostało podane że przychód z platformy Heybox zostanie doliczony do całkowitych przychodów Gry podczas gdy przychód z platformy Heybox rozliczany jest w ramach wcześniej otrzymanej zaliczki.


W związku z powyższym prawidłowa treść ww. raportu jest następująca:

Zarząd spółki Games Operators S.A. z siedzibą w Warszawie („Spółka”) niniejszym informuje, że gra Infection Free Zone (Gra”), która miała swoją premierę na platformie Steam w dniu 11 kwietnia 2024 r. została sprzedana w ilości 264,26 tys. sztuk w 14 dni od premiery. Łączne przychody z uwzględnieniem zaliczek od wydawców wyniosły: 12 289 tys. zł

Struktura sprzedaży w podziale na platformy przedstawiała się następująco:
Steam: 232,4 tys. sztuk
Heybox: 25,4 tys. sztuk
Strona Spółki / Xsolla: 5 tys. sztuk (formuła Super Early Access)
Kistarter: 0,93 tys. sztuk
Backerkit: 0,5 tys. sztuk

Struktura przychodów w podziale na platformy przedstawiała się następująco. Kwota netto (po odjęciu podatków), po odjęciu prowizji platform oraz zwrotów:

Steam: 8 806 tys. zł
Heybox (bezzwrotna zaliczka „minimum guarantee”): 1 613 tys. zł
Heybox (revenue share, rozliczane w ramach zaliczki „minimum guarantee”): 635 tys. zł

Ultimate Games („minimum guarantee” z tytułu sprzedaży na konsole): 1 100 tys.
Strona Spółki / Xsolla: 604,8 tys. zł
Kistarter: 94,3 tys. zł
Backerkit: 69,6 tys. zł

Łączny koszt wytworzenia i marketingu Gry nie przekroczył 3 420 tys. zł. Dodatkowo Spółka wypłaca wydawcy Heybox 40% z wpływów netto z regionu Azji obejmujące kraje zgodnie z definicją Steam. Po 14 dniach prowizja należna Heybox wynosi szacunkowo 1 577 tys. zł.

Po odjęciu prowizji z tytułu umowy dystrybucyjnej koszty Gry zostały zwrócone w 313 % w przeciągu 14 dni od premiery Gry na Steam.
Gra spotkała się z pozytywnym odbiorem graczy, o czym świadczą wystawione przez nich w sklepie STEAM oceny na poziomie „w większości pozytywne”, tj. 70% pozytywnych recenzji.
O kolejnych wynikach sprzedażowych Gry Zarząd będzie informował w raportach okresowych.

Zarząd Spółki zdecydował o publikacji powyższej informacji z uwagi na fakt, iż może mieć ona istotny wpływ na kształtowanie się sytuacji finansowej i majątkowej Spółki oraz potencjalnie istotny wpływ na wycenę instrumentów finansowych Spółki notowanych na GPW.

MESSAGE (ENGLISH VERSION)

PODPISY OSÓB REPREZENTUJĄCYCH SPÓŁKĘ
Data Imię i Nazwisko Stanowisko/Funkcja Podpis
2024-04-26 Bartłomiej Gajewski Prezes Zarządu Bartłomiej Gajewski
2024-04-26 Jakub Ananicz Członek Zarządu Jakub Ananicz

Cena akcji Gameops

Cena akcji Gameops w momencie publikacji komunikatu to 23.9 PLN. Sprawdź ile kosztuje akcja Gameops aktualnie.

Reklama

W tej sekcji znajdziesz wszystkie komunikaty ESPI EBI Gameops.

Masz ciekawy temat? Napisz do nas

Chcesz, żebyśmy opisali Twoją historię albo zajęli się jakimś problemem?

Masz ciekawy temat? Napisz do nas

Napisz do redakcji

Reklama