Reklama
twitter
youtube
facebook
instagram
linkedin
Reklama
Reklama

Worldline i Medicine: ekspresowa płatność dla klientów w sklepie z dostawą do domu

|
selectedselectedselected
Worldline i Medicine: ekspresowa płatność dla klientów w sklepie z dostawą do domu
źródło własne
Reklama
Aa
Udostępnij
facebook
twitter
linkedin
wykop

Firmy Worldline (Euronext: WLN), globalny lider w obszarze płatności bezgotówkowych, wspólnie z marką odzieżową Medicine wychodzi naprzeciw oczekiwaniom swoich klientów i wprowadza kolejne udogodnienie w salonach: szybkie płatności bezgotówkowe za pomocą Tap on Mobile.

Innowacyjne rozwiązanie opiera się na wykorzystaniu funkcjonalności urządzeń, którymi na co dzień posługują się pracownicy salonów Medicine (Handheld Zebra), a służy do zamawiana towarów, które nie są dostępne w danym sklepie. Funkcjonalność NFC, jaką posiadają urządzenia Zebra zintegrowane z aplikacją Worldline Tap on Mobile, umożliwia klientom płacenie zbliżeniowo u pracownika salonu, w każdym miejscu w sklepie – przy wieszaku lub w szatni. Opłacony towar jest następnie dostarczony do domu klienta.

Na tym rozwiązaniu skorzysta zarówno sklep, jak i klient. Na przykład, gdy w salonie zabraknie konkretnego rozmiaru czy koloru danego produktu, personel sprawnie go zamówi. Klient zaś szybko, wygodnie, a przede wszystkim bezpiecznie ureguluje płatność, a na wskazany adres email otrzyma paragon elektroniczny. Ta funkcjonalność znacznie usprawni cały proces zamawiania produktów dla naszych klientów i będzie kolejnym, ważnym etapem wdrażania strategii omnichannelowej – mówi Maciej Stępień, Dyrektor E-commerce Medicine.

Dzięki zintegrowaniu Tap on Mobile z handheldem Zebra Medicine i Worldline połączyły ze sobą dwa „światy” – zamówienie towaru online za pośrednictwem urządzenia, którym dysponuje pracownik Medicine, oraz dokonywania płatności zbliżeniowych w sklepie przez klienta.

Dodatkowo, zależy nam na podkreśleniu innowacyjnego wspólnego podejścia do jeszcze lepszego procesu obsługi klienta. Razem z Medicine robimy wszystko, aby te procesy były jak najbezpieczniejsze, szybkie, a przede wszystkim wygodne dla klientów – dodaje Artur Żymańczyk, Country Manager Poland w Worldline Merchant Services.

Reklama

Z ciekawostek Polacy pobili kolejny rekord w płaceniu zbliżeniowo. NBP podaje, że udział płatności zbliżeniowych w ogólnej liczbie płatności bezgotówkowych w terminalach POS w IV kwartale 2022 r. osiągnął historycznie najwyższy poziom – 99,5 proc. Oznacza to, że w sklepach klienci płacą już praktycznie wyłącznie zbliżeniowo.

***

O WORLDLINE

Worldline [Euronext: WLN] w prosty, bezpieczny i szybki sposób wspiera rozwój wszystkich firm, niezależnie od ich wielkości czy branży. Dzięki wykorzystaniu innowacyjnej technologii, doświadczeniu i dostosowaniu rozwiązań do potrzeb setek lokalnych rynków i sektorów, Worldline napędza rozwój ponad miliona firm na całym świecie. Osiągnięte przez Worldline w 2023 r. skonsolidowane przychody wyniosły ok. 4,6 mld euro. worldline.com

O MEDICINE

Medicine to polska marka odzieżowa, która od 10 lat podejmuje inicjatywy z pograniczna kultury i sztuki. W DNA marki wpisane są artystyczne działania, dlatego na przestrzeni tych lat nawiązała wiele kreatywnych współprac. W Medicine cyklicznie pojawia się także kolekcja Eviva l’arte - poświęcona malarstwu oraz Grafika Polska - powstająca we współpracy z niezależnymi artystami. Medicine wychodzi poza utarte schematy, pokazuje, że sztuka może być wciąż od nowa reinterpretowana. Marka prowadzi także Bank Grafik – to platforma, gdzie każdy może wysłać swoją pracę, a następnie ma ona szansę znaleźć się w jednej z kolekcji. Medicine nie zamyka się na żaden styl czy technikę, wyraża sztukę na wiele sposobów. Dlatego od kilku lat upiększa miasta, tworząc murale. Również ta część działalności marki ma za zadanie nie tylko spełniać walory estetyczne, ale edukować, pokazywać, że sztuka może z powodzeniem wychodzić na ulice.

Jesteś dziennikarzem i szukasz pracy? Napisz do nas

Masz lekkie pióro? Interesujesz się gospodarką i finansami? Możliwe, że szukamy właśnie Ciebie.

Zgłoś swoją kandydaturę


Oliwia Kowalska

Oliwia Kowalska

Redaktorka portalu FXMAG, specjalizująca się w tematyce inwestycyjnej i rynku forex. Absolwentka ekonomii społecznej oraz marketingu na Uniwersytecie im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie. Pasjonatka ekonomii oraz nowoczesnych metod zarządzania finansami.

Obserwuj autoraTwitterLinkedIn


Tematy

Ładowanie komentarzy...

Reklama
Reklama