Reklama
twitter
youtube
facebook
instagram
linkedin
Reklama
Reklama

Sztuczna inteligencja w branży ecommerce – wykorzystanie i zalety

|
selectedselectedselected
Sztuczna inteligencja w branży ecommerce – wykorzystanie i zalety | FXMAG INWESTOR
freepik.com
Reklama
Aa
Udostępnij
facebook
twitter
linkedin
wykop

W 2023 r. blisko 70% wszystkich interakcji w handlu internetowym będzie zautomatyzowanych, a stanie się tak, ze względu na wykorzystanie sztucznej inteligencji.

 

 

Reklama

Automatyzacja i sztuczna inteligencja bardzo zyskują na popularności.

Takie firmy, jak OpenAl i ich flagowy produkt ChatGPT-3, które w pięć dni zebrało 1 mln aktywnych użytkowników, pokazują co dzieje się w sektorze nowych technologii.  

 

- Pojawia się dużo nowoczesnych narzędzi w obsłudze klienta, w potwierdzaniu zamówień - mówi w rozmowie z MarketNews24 Bartosz Malinowski Head of Voicebot Department, APIFONICA.  – Dzięki temu jako konsumenci handlu internetowego jesteśmy szybciej i lepiej obsłużeni.

 

Reklama

Dzięki takim automatyzacjom ograniczamy monotonne, powtarzalne zadania w firmach zajmujących się zakupami w ecommerce.

Trend ten będzie rozwijał się z korzyści a dla firm i dla konsumentów końcowych.

Jesteś dziennikarzem i szukasz pracy? Napisz do nas

Masz lekkie pióro? Interesujesz się gospodarką i finansami? Możliwe, że szukamy właśnie Ciebie.

Zgłoś swoją kandydaturę

Reklama
Reklama