Reklama
twitter
youtube
facebook
instagram
linkedin
Reklama
Reklama

Rynek kosmetyków w Hongkongu – 3 pozycja w światowym imporcie

|
selectedselectedselected
Rynek kosmetyków w Hongkongu – 3 pozycja w światowym imporcie | FXMAG INWESTOR
pexels.com
Reklama
Aa
Udostępnij
facebook
twitter
linkedin
wykop

IMPORT

Rynek kosmetyków w Hongkongu – 3 pozycja w światowym imporcie - 1Rynek kosmetyków w Hongkongu – 3 pozycja w światowym imporcie - 1

Rynek kosmetyków w Hongkongu – 3 pozycja w światowym imporcie - 2Rynek kosmetyków w Hongkongu – 3 pozycja w światowym imporcie - 2

Import kosmetyków do Hongkongu osiągnął w latach 2018-2019 średni wzrost 10,5% rocznie do 5,7 mld EUR. Pomimo pandemii COVID-19 w 2020 r. zanotowało znaczny wzrost importu o 31,2% r/r, natomiast w 2021 obserwowano nieznaczny spadek o 0,8% r/r do poziomu 7,4 mld EUR.

Import kosmetyków do Hongkongu osiągnął w latach 2018-2019 średni wzrost 10,5% rocznie do 5,7 mld EUR. Pomimo pandemii COVID-19 w 2020 r. zanotowało znaczny wzrost importu o 31,2% r/r, natomiast w 2021 obserwowano nieznaczny spadek o 0,8% r/r do poziomu 7,4 mld EUR.

Rynek kosmetyków w Hongkongu – 3 pozycja w światowym imporcie - 3Rynek kosmetyków w Hongkongu – 3 pozycja w światowym imporcie - 3

Reklama

 

WIELKOŚĆ RYNKU

Rynek kosmetyków w Hongkongu – 3 pozycja w światowym imporcie - 4Rynek kosmetyków w Hongkongu – 3 pozycja w światowym imporcie - 4

W latach 2018-2019 rynek kosmetyków w Hongkongu zwiększał się średnio o 3,4% rocznie. Pandemia COVID-19 w latach 2020-2021 spowodowała spadek tego rynku średnio o 2,4% rocznie w kolejnych dwóch latach (CAGR 2020-2021). Statista przewiduje, że w następnych latach dynamika przyspieszy do 3,9% rocznie (CAGR 2022-2026).

Segment kosmetyków do pielęgnacji osobistej, którego sprzedaż w 2022 r. w Hongkongu jest przewidywana na 0,8 mld EUR, stanowi 45,3% całkowitej sprzedaży branży.

Rynek kosmetyków w Hongkongu – 3 pozycja w światowym imporcie - 5Rynek kosmetyków w Hongkongu – 3 pozycja w światowym imporcie - 5

W 2022 r. mieszkaniec Hongkongu wyda szacunkowo na kosmetyki średnio blisko 236 EUR. Prognozowany jest wzrost tej kwoty do nieco ponad 250 EUR w 2026 r.

Reklama

 




***Materiał pochodzi z raportu PKO BP: “BRANŻA KOSMETYCZNA. Pozycja międzynarodowa polskich producentów i prognozy rozwoju rynku do 2026 r.”, którego pełną zawartość możesz zobaczyć i pobrać klikając w poniższy przycisk:

Pobierz raport

Jesteś dziennikarzem i szukasz pracy? Napisz do nas

Masz lekkie pióro? Interesujesz się gospodarką i finansami? Możliwe, że szukamy właśnie Ciebie.

Zgłoś swoją kandydaturę


PKO Bank Polski - Analizy Rynkowe

PKO Bank Polski - Analizy Rynkowe

PKO Bank Polski jest niekwestionowanym liderem polskiego sektora bankowego. Wg wstępnych danych na koniec 2020 r. jego skonsolidowany zysk netto wyniósł 2,65  mld zł a wartość aktywów 382 mld zł. Bank jest podstawowym dostawcą usług finansowych dla wszystkich segmentów klientów, osiągając najwyższe udziały w rynku oszczędności (18,4 proc.), kredytów (17,6 proc.), w rynku leasingowym (11,2 proc.) oraz w rynku funduszy inwestycyjnych osób fizycznych (22,2 proc.). Posiadając ponad 9,51 mln kart płatniczych, bank jest największym wydawcą kart debetowych i kredytowych w Polsce. Dzięki rozwojowi narzędzi cyfrowych, w tym aplikacji IKO, która na koniec 2020 r. miała ponad 5 mln aktywnych aplikacji, PKO Bank Polski jest najbardziej mobilnym bankiem w Polsce. Silną pozycję Banku wzmacniają spółki Grupy Kapitałowej. Dom Maklerski PKO Banku Polskiego jest liderem pod względem liczby i wartości transakcji IPO i SPO na rynku kapitałowym. 


Reklama
Reklama