Reklama
twitter
youtube
facebook
instagram
linkedin
Reklama
Reklama

Aplikacja mobilna IKO zwycięzcą głosowania internautów w konkursie Mobile Trends Awards

|
selectedselectedselected
Aplikacja mobilna IKO zwycięzcą głosowania internautów w konkursie Mobile Trends Awards | FXMAG INWESTOR
freepik.com
Reklama
Aa
Udostępnij
facebook
twitter
linkedin
wykop

Aplikacja mobilna IKO wygrała w kategorii Nagroda Specjalna Internautów w 10. edycji konkursu Mobile Trends Awards. Zebrała ponad 17 tys. wskazań. Użytkownicy IKO doceniają w aplikacji m.in. innowacyjność, przyjazne rozwiązania oraz dynamiczny rozwój. Dziękujemy za głosy oddane na IKO.

- Aplikacja mobilna IKO zapewnia klientom PKO Banku Polskiego nie tylko szybki i wygodny dostęp do operacji bankowych, ale daje też wiele praktycznych, przydatnych na co dzień możliwości jak np. opłacenie parkowania, czy zakup biletów komunikacji miejskiej. IKO wyróżnia też interface, który odpowiada potrzebom użytkowników i jest zgodny z najlepszymi praktykami. Nie tylko statystyki ale i wyniki głosowania potwierdzają, że korzystanie z aplikacji IKO daje jej użytkownikom satysfakcję.

– mówi Michał Macierzyński, dyrektor Departamentu Usług Cyfrowych w PKO Banku Polskim

W czasach pandemii klienci stali się jeszcze bardziej cyfrowi. Z usług PKO Banku Polskiego za pośrednictwem kanałów zdalnych korzysta już ¾ klientów. Aby wspomóc ich w codziennym bankowaniu wdrożono wiele zdalnych procesów, w IKO m.in. Asystenta głosowego. Usługa za pomocą mówionych poleceń umożliwia m.in.: przelew, doładowanie telefonu, czy płatności BLIKIEM, można też zlecić głosem zmianę limitu karty oraz spłatę karty kredytowej. W ubiegłym roku w aplikacji pojawiła się też m.in. możliwość płacenia za przejazd autostradą bez konieczności zatrzymywania się na bramkach i możliwość otwierania konta „na selfie”. Bank umożliwił też za jej pośrednictwem złożenie wniosku o założenie konta firmowego i jednocześnie rejestrację firmy w CEIDG, a także wgląd do kont z innych banków.

Reklama

Aplikacja IKO aktywowana została już ponad 5 mln razy. W 2020 roku klienci logowali się do niej prawie 1,2 mld razy. Liczba interakcji klientów w aplikacji IKO wyniosła w minionym roku 3,8 mld i jest to wzrost o 46 proc. (plus 1,2 mld interakcji) w porównaniu z 2019 rokiem. Średnia liczba logowań użytkownika do aplikacji IKO w roku 2020 wyniosła 311, co daje wzrost o 19 proc. w odniesieniu do 2019 roku.

Organizatorem konkursu Mobile Trends Awards jest ClickMaster Polska. Laureatów wskazuje kapituła konkursowa, w której skład wchodzą eksperci związani z branżą mobile. Produkty oceniane są za perfekcję, dostosowanie się do potrzeb użytkowników, innowacyjność oraz rozpoznawalność. Nagrody przyznają także internauci.

 

Jesteś dziennikarzem i szukasz pracy? Napisz do nas

Masz lekkie pióro? Interesujesz się gospodarką i finansami? Możliwe, że szukamy właśnie Ciebie.

Zgłoś swoją kandydaturę


PKO Bank Polski

PKO Bank Polski

Niekwestionowany lider polskiego sektora bankowego. W 2019 r. jego skonsolidowany zysk netto wyniósł 4,03 mld zł a wartość aktywów sięgnęła 348 mld zł. Bank jest podstawowym dostawcą usług finansowych dla wszystkich segmentów klientów, osiągając najwyższe udziały w rynku oszczędności (18,4 proc.), kredytów (17,6 proc.), w rynku leasingowym (11,2 proc.) oraz w rynku funduszy inwestycyjnych osób fizycznych (22,2 proc.). Posiadając ponad 9,2 mln kart płatniczych, bank jest największym wydawcą kart debetowych i kredytowych w Polsce. Dzięki rozwojowi narzędzi cyfrowych, w tym aplikacji IKO, która na koniec 2019 r. miała 4,2 mln aktywnych aplikacji, PKO Bank Polski jest najbardziej mobilnym bankiem w Polsce. Silną pozycję Banku wzmacniają spółki Grupy Kapitałowej. Dom Maklerski PKO Banku Polskiego jest liderem pod względem liczby i wartości transakcji IPO i SPO na rynku kapitałowym. Efektywna realizacja strategii wzrostowej sprawiła, że PKO Bank Polski jest najcenniejszą spółką notowaną na GPW w Warszawie.


Reklama
Reklama