Reklama
twitter
youtube
facebook
instagram
linkedin
Reklama
Reklama

Spółka dnia: Ten Square Games miało 19,06 mln zł zysku netto, 34,98 mln zł skoryg. EBITDA w III kw.

|
selectedselectedselected
Spółka dnia: Ten Square Games miało 19,06 mln zł zysku netto, 34,98 mln zł skoryg. EBITDA w III kw. | FXMAG INWESTOR
Materiał własny
Reklama
Aa
Udostępnij
facebook
twitter
linkedin
wykop

Ten Square Games odnotował 19,06 mln zł skonsolidowanego zysku netto przypisanego akcjonariuszom jednostki dominującej w III kw. 2022 r. wobec 24,8 mln zł zysku rok wcześniej, podała spółka w raporcie.

Zysk operacyjny wyniósł 21,64 mln zł wobec 31,19 mln zł zysku rok wcześniej.

Zysk EBITDA w III kw. br. wyniósł 25,72 mln zł wobec 34,5 mln zł zysku rok wcześniej, zaś skorygowany zysk EBITDA wyniósł odpowiednio: 34,98 mln zł wobec 54,85 mln zł zysku rok wcześniej.

Skonsolidowane przychody ze sprzedaży sięgnęły 132,91 mln zł w III kw. 2022 r. wobec 147,95 mln zł rok wcześniej.

W I-III kw. 2022 r. spółka miała 59,6 mln zł skonsolidowanego zysku netto przypisanego akcjonariuszom jednostki dominującej w porównaniu z 110,87 mln zł zysku rok wcześniej, przy przychodach ze sprzedaży w wysokości 407,39 mln zł w porównaniu z 486,95 mln zł rok wcześniej.

Reklama

Zysk EBITDA w I-III kw. br. wyniósł 87,49 mln zł wobec 134,79 mln zł zysku rok wcześniej, zaś skorygowany zysk EBITDA wyniósł odpowiednio: 105,56 mln zł wobec 166,82 mln zł zysku rok wcześniej.

W ujęciu jednostkowym zysk netto w I-III kw. 2022 r. wyniósł 60,91 mln zł wobec 112,19 mln zł zysku rok wcześniej.

Jesteś dziennikarzem i szukasz pracy? Napisz do nas

Masz lekkie pióro? Interesujesz się gospodarką i finansami? Możliwe, że szukamy właśnie Ciebie.

Zgłoś swoją kandydaturę


Oliwia Kowalska

Oliwia Kowalska

Redaktorka portalu FXMAG, specjalizująca się w tematyce inwestycyjnej i rynku forex. Absolwentka ekonomii społecznej oraz marketingu na Uniwersytecie im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie. Pasjonatka ekonomii oraz nowoczesnych metod zarządzania finansami.

Obserwuj autoraTwitterLinkedIn


Reklama
Reklama