Reklama
twitter
youtube
facebook
instagram
linkedin
Reklama
Reklama

Zdalna weryfikacja tożsamości w UNIQA: bezpieczeństwo i wygoda dzięki mojeID

|
selectedselectedselected

UNIQA wdrożyła cyfrowe potwierdzanie tożsamości podczas składania wniosku o zawarcie umowy ubezpieczenia. Usługę mojeID dostarcza ubezpieczycielowi hub technologiczny KIR.

Zdalna weryfikacja tożsamości w UNIQA: bezpieczeństwo i wygoda dzięki mojeID
Materiał partnera
Reklama
Aa
Udostępnij
facebook
twitter
linkedin
wykop

Dzięki usłudze mojeID klienci firmy będą mogli w prosty i szybki sposób potwierdzić swoją tożsamość podczas składania wniosku o zawarcie umowy ubezpieczenia. Wprowadzenie tej nowoczesnej metody weryfikacji tożsamości jest odpowiedzią na rosnące oczekiwania rynku oraz preferencje klientów, którzy coraz częściej oczekują rozwiązań cyfrowych, gwarantujących bezpieczeństwo i wygodę.

– W UNIQA stawiamy na innowacje, które doskonalą wewnętrzne procesy i wzmacniają pozytywne doświadczenia naszych klientów. Zastosowanie mojeID to nie tylko odpowiedź na rosnące zapotrzebowanie na cyfrowe rozwiązania, ale przede wszystkim kolejny krok w kierunku zwiększenia komfortu i bezpieczeństwa użytkowników. Dzięki tej inicjatywie proces zawierania umów ubezpieczeniowych staje się prostszy, szybszy i bardziej intuicyjny – mówi Justyna Kwiecień, dyrektorka Departamentu Doskonałości Sprzedaży Agencyjnej i Brokerskiej w UNIQA Polska.

Weryfikacja tożsamości za pomocą mojeID jest prosta i intuicyjna, a do potwierdzania danych wykorzystuje się własną bankowość elektroniczną. Na stronie wybranego dostawcy usług użytkownik wybiera usługę, z której chce skorzystać, a następnie jako sposób uwierzytelnienia wskazuje mojeID.
W kolejnym kroku wybiera swój bank, loguje się do bankowości elektronicznej, w której wyraża zgodę na przekazanie niezbędnych danych. Następnie jest automatycznie przekierowywany z powrotem na stronę dostawcy, aby dokończyć rozpoczęty proces.

– Dynamiczne zmiany w otoczeniu i w nawykach konsumenta tworzą dla firm pole do budowania rynkowej przewagi. Digitalizacja procesów staje się współczesnym standardem biznesowym, a rozwój cyfrowych usług coraz częściej wymaga zdalnego potwierdzania tożsamości. Na naszym rynku mojeID stało się już powszechnym sposobem uwierzytelnienia online. Dzięki temu firmy z różnych sektorów, w tym ubezpieczeniowego, mogą oferować swoim klientom bezpieczeństwo i wygodę, ograniczając jednocześnie konieczność fizycznego załatwiania formalności – mówi Piotr Wichowski, dyrektor Linii biznesowej usług identyfikacji i Ognivo w KIR.

Usługa mojeID funkcjonuje na rynku od 2019 r. i aktualnie jest dostępna dla ponad 22 mln użytkowników bankowości elektronicznej – klientów 11 banków komercyjnych (PKO Bank Polski i Inteligo, Bank Pekao, ING Bank Śląski, mBank, Santander Bank Polska, Bank Millennium, BNP Paribas Bank Polska, Alior Bank, Credit Agricole Bank Polska, VeloBank, BOŚ Bank), ponad 500 banków spółdzielczych zrzeszonych i współpracujących z Bankiem BPS i SGB-Bankiem, Banku Spółdzielczego w Brodnicy oraz SKOK im. F. Stefczyka. mojeID umożliwia dostęp zarówno do usług świadczonych przez administrację publiczną, jak i firmy z różnych sektorów gospodarki, m.in. ubezpieczeń, telekomunikacji, usług finansowych, ochrony zdrowia, energetyki, gier losowych czy rynku nieruchomości. Pełna lista firm wykorzystujących mojeID jest dostępna na stronie www.mojeid.pl.

Reklama

 

Zobacz także: Czy w tym tygodniu akcje LPP pójdą w górę? Analiza

Jesteś dziennikarzem i szukasz pracy? Napisz do nas

Masz lekkie pióro? Interesujesz się gospodarką i finansami? Możliwe, że szukamy właśnie Ciebie.

Zgłoś swoją kandydaturę


Wiadomości prasowe

Wiadomości prasowe

Wiadomości prasowe, dostarczane m.in. ze spółek giełdowych, Towarzystw Funduszy Inwestycyjnych, Startup'ów oraz mikro przedsiębiorstw.


Reklama
Reklama