Reklama

Masz ciekawy temat? Napisz do nas

twitter
youtube
facebook
instagram
linkedin
Reklama
Reklama

Brand 24 S.A.: Wybrane dane operacyjne Grupy za II kwartał 2023 (2023-07-14)

|
selectedselectedselected
Reklama
Aa
Udostępnij
facebook
twitter
linkedin
wykop

RB_ASO 13:Wybrane dane operacyjne Grupy Kapitałowej Brand 24 za II kwartał 2023 r.

Firma: BRAND24 SPÓŁKA AKCYJNA
Spis treści:
1. RAPORT BIEŻĄCY
2. MESSAGE (ENGLISH VERSION)
3. INFORMACJE O PODMIOCIE
4. PODPISY OSÓB REPREZENTUJĄCYCH SPÓŁKĘ

KOMISJA NADZORU FINANSOWEGO

Raport bieżący nr 13 / 2023
Data sporządzenia: 2023-07-14
Skrócona nazwa emitenta
BRAND24 S.A.
Temat
Wybrane dane operacyjne Grupy Kapitałowej Brand 24 za II kwartał 2023 r.
Podstawa prawna
Art. 17 ust. 1 MAR - informacje poufne.
Treść raportu:
Zarząd Brand 24 S.A. [Spółka, Emitent] informuje, że w związku z zakończeniem w dniu 14 lipca 2023 r. procesu agregacji danych operacyjnych za II kwartał 2023 r. Zarząd Emitenta przekazuje do publicznej wiadomości informacje o działalności handlowej Spółki i spółki zależnej w ww. okresie.
Wartość miesięcznych powtarzalnych przychodów [MRR] na koniec II kwartału 2023 r. wyniosła 2,113 tys. PLN [tj. 493 tys. USD], co oznacza wzrost o 381 tys. PLN, czyli o 22% w ujęciu rok do roku.
Średni przychód operacyjny przypadający na użytkownika subskrypcyjnego [ARPU] na koniec II kwartału 2023 r. wyniósł 550 PLN [128 USD] co oznacza wzrost o 98 PLN [22%] w ujęciu rok do roku. Natomiast średni przychód operacyjny przypadający na nowego użytkownika subskrypcyjnego tj. użytkownika pozyskanego w II kwartale 2023 roku wyniósł 658 PLN [154 USD].
W ocenie Emitenta głównymi czynnikami wpływającymi na wskaźniki II kwartału 2023 r. były:
1] przebudowa cennika dla klientów;
2] kurs USD względem PLN;
3] pojawienie się nowych funkcji aplikacji BRAND24,
4] przesunięcie portfolio klientów w stronę większych marek;
W ocenie Emitenta głównymi czynnikami, które mogą mieć wpływ na wskaźniki III kwartału 2023 roku będą:
1] dalsza praca nad dopasowaniem cennika do potrzeb klienta;
2] pogłębiające się przesunięcie portfolio klientów Brand24 w stronę większych marek;
3] pojawienie się nowych funkcji aplikacji Brand24;
4] wpływ kursu USD względem PLN;
5] bieżąca sytuacja makroekonomiczna oraz możliwe spowolnienie gospodarcze.
Wszystkie wyliczenia finansowe zostały wykonane w oparciu o średni kurs dolara w I połowie 2023 roku.
Emitent zaznacza, że jego oferta jest skierowana do klientów biznesowych za pośrednictwem serwisów internetowych. Przychód generowany przez poszczególnych klientów różni się w zależności od wybranego planu abonamentowego oraz liczby monitorowanych kluczowych zwrotów.

Termin MRR [ang. Monthly Recurring Revenue] obliczany jest wartość przychodów uzyskanych z miesięcznych płatności abonamentów subskrypcyjnych. Natomiast ARPU [ang Average Revenue Per User] obliczany jest jako wartość przychodów uzyskanych z miesięcznych płatności abonamentów subskrypcyjnych podzielona przez łączną liczbę klientów dokonujących płatności w okresie danego miesiąca. Wskazane powyżej wskaźniki odnoszą się do danych GK Brand 24. Powyższe definicje oraz metodologię jej obliczania są takie same, jak definicje oraz metodologia obliczania tych wskaźników w raportach okresowych Emitenta.

MESSAGE (ENGLISH VERSION)

PODPISY OSÓB REPREZENTUJĄCYCH SPÓŁKĘ
Data Imię i Nazwisko Stanowisko/Funkcja Podpis
2023-07-14 Michał Sadowski Prezes Zarządu
2023-07-14 Piotr Wierzejewski Członek Zarządu
2023-07-14 Bartosz Kozłowski Członek Zarządu

Cena akcji Brand24

Cena akcji Brand24 w momencie publikacji komunikatu to 36.0 PLN. Sprawdź ile kosztuje akcja Brand24 aktualnie.

Reklama

W tej sekcji znajdziesz wszystkie komunikaty ESPI EBI Brand24.

Masz ciekawy temat? Napisz do nas

Chcesz, żebyśmy opisali Twoją historię albo zajęli się jakimś problemem?

Masz ciekawy temat? Napisz do nas

Napisz do redakcji

Reklama