Szacunki 1Q’22
(1) Spółka zaraportowała w 1Q’22 19mln PLN (+48% r./r.,);
(2) Zakładamy erozję MBnS (29%, i 5p.p. r/r) i oczekujemy wzrostu wskaźnika OPEX/przychody z racji wyższych kosztów marketingu (32 vs 27% przed rokiem);
(3) EBITDA w tym segmencie szacujemy na -0,3mln PLN.
Kluczowy wpływ na obniżenie TP do 14,8 PLN/akcję względem ostatniej rekomendacji miały:
(1) założenie dalszej erozji MBNS przy jednoczesnych wyższych kosztach marketingu (włączając kampanie telewizyjne), które powinny wspierać dynamikę sprzedaży, ale ciążyć będą wynikom, szczególnie w tym roku,
(2) wzrost RFR i WACC. Podtrzymujemy zalecenie inwestycyjne TRZYMAJ.
Jednocześnie po stronie ryzyk dostrzegamy:
(1) potencjalnie gorszą rotację znacznie powiększonego zapasu towarów w kolejnych kwartałach, która może wywierać presję na marże w 2022,
(2) wielokierunkową strategię rozwoju (w tym rozważanie otwarć sklepów fizycznych), które może nie przynieść zamierzonych celów albo bardziej rozłożyć je w czasie.