Proces wprowadzenia podwyżek cen abonamentów (wpierw nowym a następnie „starym” klientom Spółki) i przebudowy cennika przez Brand24 okazał się sukcesem, przynosząc wyraźny wzrost miesięcznych powtarzalnych przychodów, przychodów na użytkownika (w tym na nowego użytkownika; Initial ARPU wyraźnie powyżej ARPU dla wszystkich klientów), istotnie poprawiając widoczność przychodów generowanych w kolejnych okresach i podnosząc ich poziom oraz – co za tym idzie – materialnie obniżając ryzyko związane z bieżącą działalnością Spółki.
Niemniej jednak, z punktu widzenia oceny wartości fundamentalnej akcji Spółki, powyższe pozytywy wydają się być z naddatkiem równoważone przez dalszy wzrost wymaganych stóp zwrotu z akcji oraz dalszy spadek poziomu wycen (mnożników) dla spółek z segmentu SaaS. Uruchomiony w roku ubiegłym nowy produkt Insights24 (uprzednio nazywany Custom Reports; charakteryzujący się kilkunastokrotnie wyższym niż w przypadku narzędzia Brand24 średnim przychodem na klienta) generuje obecnie (w skali roku) setki tysięcy złotych przychodu.