Reklama
twitter
youtube
facebook
instagram
linkedin
Reklama
Reklama

Wpływ obecnej sytuacji epidemiologicznej na odpowiedzi dotyczące koniunktury konsumenckiej – aneks do raportu GUS

|
selectedselectedselected
Wpływ obecnej sytuacji epidemiologicznej na odpowiedzi dotyczące koniunktury konsumenckiej – aneks do raportu GUS | FXMAG INWESTOR
freepik.com
Reklama
Aa
Udostępnij
facebook
twitter
linkedin
wykop

Wpływ obecnej sytuacji epidemiologicznej na odpowiedzi dotyczące koniunktury konsumenckiej – aneks do raportu GUS - 1Wpływ obecnej sytuacji epidemiologicznej na odpowiedzi dotyczące koniunktury konsumenckiej – aneks do raportu GUS - 1

Wpływ obecnej sytuacji epidemiologicznej na odpowiedzi dotyczące koniunktury konsumenckiej

Spośród respondentów deklarujących wpływ sytuacji epidemiologicznej na odpowiedzi dotyczące koniunktury konsumenckiej, 57,2% określiło go jako umiarkowany, a 25,0% jako znaczny. Dla 17,8% respondentów obecna sytuacja nie mała żadnego wpływu na odpowiedzi.

Wpływ obecnej sytuacji epidemiologicznej na odpowiedzi dotyczące koniunktury konsumenckiej – aneks do raportu GUS - 2Wpływ obecnej sytuacji epidemiologicznej na odpowiedzi dotyczące koniunktury konsumenckiej – aneks do raportu GUS - 2

Obawa utraty pracy lub zaprzestania prowadzenia własnej działalności w związku z obecną sytuacją epidemiologiczną

Spośród osób pracujących (60,2% respondentów), zdecydowaną obawę utraty pracy lub zaprzestania prowadzenia własnej działalności odczuwa 4,6% respondentów. W przypadku wariantów odpowiedzi „możliwe” i „raczej nie” odsetek odpowiedzi wynosił odpowiednio 14,7% oraz 36,1%. Odsetek osób pracujących, które nie mają obaw, wyniósł 38,2%. Niewielka liczba respondentów pracujących (6,4%) nie miała zdania.

Wpływ obecnej sytuacji epidemiologicznej na odpowiedzi dotyczące koniunktury konsumenckiej – aneks do raportu GUS - 3Wpływ obecnej sytuacji epidemiologicznej na odpowiedzi dotyczące koniunktury konsumenckiej – aneks do raportu GUS - 3

Jakim zagrożeniem jest obecna sytuacja epidemiologiczna dla zdrowia populacji

Reklama

Polski jako całości Dla 39,0% respondentów obecna sytuacja epidemiologiczna stanowi duże zagrożenie dla zdrowia populacji Polski jako całości. Przeciętne zagrożenie odczuwa 50,4% odpowiadających na pytania. Małe zagrożenie deklaruje 9,4%, zaś brak zagrożenia stwierdziło zaledwie 1,2% respondentów.

Wpływ obecnej sytuacji epidemiologicznej na odpowiedzi dotyczące koniunktury konsumenckiej – aneks do raportu GUS - 4Wpływ obecnej sytuacji epidemiologicznej na odpowiedzi dotyczące koniunktury konsumenckiej – aneks do raportu GUS - 4

Jakim zagrożeniem jest obecna sytuacja epidemiologiczna dla osobistego zdrowia

Dla 27,7% respondentów obecna sytuacja epidemiologiczna stanowi duże zagrożenie dla ich osobistego zdrowia. 51,3% odpowiadających na pytania odczuwa przeciętne zagrożenie. Małe zagrożenie deklaruje 18,1%, natomiast brak zagrożenia stwierdziło 2,9% respondentów.

Wpływ obecnej sytuacji epidemiologicznej na odpowiedzi dotyczące koniunktury konsumenckiej – aneks do raportu GUS - 5Wpływ obecnej sytuacji epidemiologicznej na odpowiedzi dotyczące koniunktury konsumenckiej – aneks do raportu GUS - 5

Jakim zagrożeniem jest obecna sytuacja epidemiologiczna dla gospodarki w Polsce

Według 51,5% respondentów obecna sytuacja epidemiologiczna stanowi duże zagrożenie dla gospodarki w Polsce. Przeciętne zagrożenie dla gospodarki odczuwa 42,5% odpowiadających na pytania. Małe zagrożenie deklaruje tylko 5,2%, natomiast brak zagrożenia stwierdziło zaledwie 0,8% respondentów.

Wpływ obecnej sytuacji epidemiologicznej na odpowiedzi dotyczące koniunktury konsumenckiej – aneks do raportu GUS - 6Wpływ obecnej sytuacji epidemiologicznej na odpowiedzi dotyczące koniunktury konsumenckiej – aneks do raportu GUS - 6

Jakim zagrożeniem jest obecna sytuacja epidemiologiczna dla osobistej sytuacji finansowej

Reklama

W przypadku 16,2% respondentów obecna sytuacja epidemiologiczna stanowi duże zagrożenie dla ich osobistej sytuacji finansowej. Przeciętne zagrożenie odczuwa 41,2% odpowiadających na pytania dotyczące koniunktury konsumenckiej. Małe zagrożenie deklaruje 28,6%, natomiast brak zagrożenia stwierdziło 14,0% respondentów.

Wpływ obecnej sytuacji epidemiologicznej na odpowiedzi dotyczące koniunktury konsumenckiej – aneks do raportu GUS - 7Wpływ obecnej sytuacji epidemiologicznej na odpowiedzi dotyczące koniunktury konsumenckiej – aneks do raportu GUS - 7

Jakim zagrożeniem jest obecna sytuacja epidemiologiczna dla codziennego życia w lokalnej społeczności

Dla 20,8% respondentów obecna sytuacja epidemiologiczna stanowi duże zagrożenie dla codziennego życia w lokalnej społeczności. Przeciętne zagrożenie odczuwa 58,6% odpowiadających na pytania dotyczące koniunktury konsumenckiej. Małe zagrożenie deklaruje 18,0%, natomiast brak zagrożenia stwierdziło 2,6% respondentów.

Wpływ obecnej sytuacji epidemiologicznej na odpowiedzi dotyczące koniunktury konsumenckiej – aneks do raportu GUS - 8Wpływ obecnej sytuacji epidemiologicznej na odpowiedzi dotyczące koniunktury konsumenckiej – aneks do raportu GUS - 8

Wpływ obecnej sytuacji epidemiologicznej na odpowiedzi dotyczące koniunktury konsumenckiej – aneks do raportu GUS - 9Wpływ obecnej sytuacji epidemiologicznej na odpowiedzi dotyczące koniunktury konsumenckiej – aneks do raportu GUS - 9

Jesteś dziennikarzem i szukasz pracy? Napisz do nas

Masz lekkie pióro? Interesujesz się gospodarką i finansami? Możliwe, że szukamy właśnie Ciebie.

Zgłoś swoją kandydaturę


GUS

GUS

Główny Urząd Statystyczny - urząd centralny administracji rządowej zajmujący się zbieraniem i udostępnianiem informacji statystycznych na temat większości dziedzin życia publicznego i niektórych stron życia prywatnego. 


Reklama
Reklama