Reklama
twitter
youtube
facebook
instagram
linkedin
Reklama
Reklama

Test ekonomiczny na 11 urodziny InternetowyKantor.pl

|
selectedselectedselected
Test ekonomiczny na 11 urodziny InternetowyKantor.pl | FXMAG INWESTOR
freepik.com
Reklama
Aa
Udostępnij
facebook
twitter
linkedin
wykop

Serwis wymiany walut InternetowyKantor.pl świętuje w kwietniu 11 lat od momentu uruchomienia go w polskim internecie. Z okazji tej rocznicy przygotowano dla klientów ciekawą kampanię „Czy masz zielone pojęcie...”, a także akcję sprzedażową. 

Ten zielono-szary serwis wymiany walut znany jest Polakom już od lat. Zarejestrowało się w nim ponad 350 000 klientów, którzy na wymianach zaoszczędzili ponad miliard złotych. Serwis cały czas się rozwija i walczy o kolejnych klientów. To właśnie do nich skierowana jest akcja sprzedażowa, podczas której, rejestrując się w kantorze ze specjalnego landingu, przyszły klient otrzyma kartę do Allegro na 30 zł. 

Świętując 11 urodziny, InternetowyKantor.pl nie zapomniał także o aktualnych klientach i przygotował dla nich konkurs z atrakcyjnymi nagrodami. 

- W tym roku zainspirowała nas wiosenna zieleń i w tej konwencji przygotowaliśmy Urodzinowy Test Wiedzy Ekonomicznej, pod hasłem „Czy masz zielone pojęcie…?”. Zwycięzcy otrzymają jedną z ….zielonych nagród: laptop, smartfon lub czytnik Kindle - mówi Anna Skrzypczak, p.o. kierownika Marketingu i PR w InternetowyKantor.pl. 

Reklama

Dodatkowo 111 osób otrzyma po 1000 punktów na wymianę bez spreadu w programie punktowym InternetowyKantor.pl. Pytania testowe dotyczą szeroko pojętej ekonomii, a pomocą w ich odgadnięciu jest Dekada Wiedzy, blog InternetowyKantor.pl, który działa w ramach tego serwisu. 

Jesteś dziennikarzem i szukasz pracy? Napisz do nas

Masz lekkie pióro? Interesujesz się gospodarką i finansami? Możliwe, że szukamy właśnie Ciebie.

Zgłoś swoją kandydaturę


Internetowykantor.pl

Internetowykantor.pl

Najdłużej działający kantor internetowy w Polsce. Ekspert w dziedzinie wymiany walut oraz rynków walutowych. Serwis z ponad 1 mln pozytywnych opinii.


Reklama
Reklama