Reklama
twitter
youtube
facebook
instagram
linkedin
Reklama
Reklama

PKO BP sprzedało już ponad ćwierć miliona ubezpieczeń komunikacyjnych!

|
selectedselectedselected
PKO BP sprzedało już ponad ćwierć miliona ubezpieczeń komunikacyjnych!
freepik.com
Reklama
Aa
Udostępnij
facebook
twitter
linkedin
wykop
Klienci PKO Banku Polskiego kupili już ponad 250 tys. pakietów ubezpieczeń komunikacyjnych. Mogli wybierać najkorzystniejszą dla siebie opcję OC, Auto Casco, NNW oraz Assistance z oferty kilku firm ubezpieczeniowych.

„Ogromnie cieszy nas przekroczenie progu ćwierć miliona sprzedanych pakietów ubezpieczeń komunikacyjnych. W środowisku niskich stóp procentowych banki starają się budować potencjał do zwiększania dochodów pozaodsetkowych” - mówi Jan Emeryk Rościszewski, wiceprezes zarządu PKO BP.

Jego zdaniem bank zmierza w kierunku budowy modelu,

gdzie będzie hurtownią sprzedaży ubezpieczeń – zarówno tych powiązanych z produktami finansowymi, jak i samodzielnych polis związanych ze zdrowiem, życiem i majątkiem, również komunikacyjnych.  We współpracy z towarzystwami ubezpieczeniowymi Benefia, InterRisk, Link4, Proama i Uniqa oraz PKO Ubezpieczenia bank oferuje polisy OC z Zieloną Kartą, AC, NNW i Assistance. Ubezpieczenia OC, AC, NNW i Zielona Karta mają taki sam zakres, niezależnie od towarzystwa, przy czym AC i NNW oraz Assistance oferowane są w trzech wariantach. Oferta PKO Banku Polskiego jest elastyczna. Klienci mogą kupować osobno pojedyncze polisy OC, AC lub całe pakiety ubezpieczeń.

PKO BP sprzedaje ubezpieczenia pojazdów przy wykorzystaniu porównywarki produktów działającej w trybie online

Pozwala ona na przejrzyste zestawienie ofert i wybór przez klienta najkorzystniejszej. Istnieje też możliwość kupienia pakietu, którego polisy OC, AC mogą pochodzić od różnych ubezpieczycieli. Za całość można wygodnie zapłacić jednym przelewem. Spośród klientów kupujących ubezpieczenia komunikacyjne w PKO BP trzy czwarte to mężczyźni. Nabywcy najchętniej korzystają z kanałów stacjonarnych - większość z 250 tys. pakietów została sprzedana właśnie w oddziałach i agencjach banku. Jednak klienci PKO BP coraz chętniej korzystają z usług online i sukcesywnie zwiększają zakres przeprowadzanych w ten sposób transakcji, w tym kalkulacji i zakupu ubezpieczeń. Zakup polisy w aplikacji IKO lub serwisie transakcyjnym iPKO jest bardzo prosty. W zakładce „Ubezpieczenia” wybieramy odpowiednią dla siebie opcję i wpisujemy dane. Podajemy numer rejestracyjny samochodu, podstawowe informacje na temat pojazdu, jego właściciela oraz zakres potrzebnego ubezpieczenia.

Na tej podstawie system wylicza koszt wybranych ubezpieczeń

i przedstawia oferty z zaznaczeniem tej najbardziej korzystnej cenowo. Po zatwierdzeniu zakupu narzędziem autoryzacyjnym, stosowne dokumenty są dostępne w iPKO/IKO oraz przesyłane na adres e-mail klienta. Proces sprzedaży jest tak przygotowany, aby sprostać wymaganiom osób, które mają różne oczekiwania do zakresu, sumy ubezpieczenia i sposobu likwidacji ewentualnych szkód oraz kosztów ubezpieczenia. Możliwy jest zakup ubezpieczenia nawet z 6-miesięcznym wyprzedzeniem.

Źródło informacji: PAP MediaRoom

Jesteś dziennikarzem i szukasz pracy? Napisz do nas

Masz lekkie pióro? Interesujesz się gospodarką i finansami? Możliwe, że szukamy właśnie Ciebie.

Zgłoś swoją kandydaturę


PAP null

PAP

Polska Agencja Prasowa Spółka Akcyjna – publiczna agencja prasowa, jedyna państwowa agencja informacyjna w Polsce. Zgodnie ze statutem do jej zadań należy uzyskiwanie i przekazywanie odbiorcom rzetelnych, obiektywnych i wszechstronnych informacji z kraju i z zagranicy. Agencja jest także zobowiązana do upowszechniania stanowiska Sejmu, Senatu, Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej i Rady Ministrów, a także umożliwia innym naczelnym organom państwa prezentowanie swoich stanowisk w ważnych sprawach państwowych.


Reklama
Reklama