Reklama
twitter
youtube
facebook
instagram
linkedin
Reklama
Reklama

PKO Bank Polski nagrodzony w rankingach „Newsweeka” i „Forbesa”

|
selectedselectedselected
PKO Bank Polski nagrodzony w rankingach „Newsweeka” i „Forbesa” | FXMAG INWESTOR
freepik.com
Reklama
Aa
Udostępnij
facebook
twitter
linkedin
wykop

PKO Bank Polski został wiceliderem kategorii Bankowość tradycyjna w rankingu Przyjazny Bank „Newsweeka”. Zajął też 2. miejsce w zestawieniu „Forbesa” na najlepszy bank dla firm. Został doceniony za jakość oferowanych usług, wysokie standardy obsługi klientów, wiedzę, zaangażowanie i kompetencje doradców oraz ich aktywność sprzedażową.

 

- Zdobyte nagrody to dla nas ogromna satysfakcja. Zależy nam na tym, aby klienci mieli, jak najlepsze doświadczenia we współpracy i kontaktach z naszym bankiem. Chcemy pozytywnie ich zaskakiwać i być bankiem pierwszego wyboru dla tych, którzy chcą bankować po swojemu. Obecnie, w czasie pandemii szczególnie koncentrujemy się na zapewnieniu bezpieczeństwa naszym klientom, ich finansom i biznesom. Dzięki transformacji cyfrowej, proponujemy nowoczesne rozwiązania, które pozwalają na stały kontakt z bankiem, w dowolnym miejscu i czasie. Otrzymane nagrody to wynik pracy całego zespołu i dowód na to, że zmiany, które systematycznie wprowadzamy dają wymierne efekty.

- mówi Jan Emeryk Rościszewski, wiceprezes Zarządu PKO Banku Polskiego

 

Reklama

Bank z sukcesem realizuje cele związane z cyfryzacją. Przykładem może być liczba aktywnych aplikacji IKO, która przekroczyła już 5 milionów. Bank stawia na innowacje, rozwój nowoczesnych technologii i ciągłe doskonalenie, co znajduje odzwierciedlenie m.in. w poziomie satysfakcji klientów. W placówkach świadczy sprawną i wysokiej jakości obsługę bezpośrednią, koncentrując się na potrzebach klienta.

PKO Bank Polski stale wprowadza nowe rozwiązania zarówno dla klientów indywidualnych, jak i przedsiębiorców, np. ułatwiające założenie firmy, pomoc w jej finansowaniu i rozwoju. Wspiera przedsiębiorców w trudnych czasach pandemii. Za pośrednictwem PKO Banku Polskiego firmy otrzymały łącznie 10,5 mld złotych subwencji z Tarczy Finansowej PFR.

Rankingi „Newsweeka” i „Forbesa” bazują na badaniu Kantar Polska, realizowanym metodą tajemniczego klienta. Audytorzy testowali jakość obsługi w oddziałach, ale także kontaktów on-line. Premiowane były kompetencje doradców, sprawność prowadzenia operacji, dociekliwość doradców w diagnozowaniu potrzeb klientów, sposób prezentacji oferty i jej atrakcyjność, przejrzystość procedur, funkcjonalność serwisów transakcyjnych oraz sprawność kanałów komunikacji z bankiem.

 

Jesteś dziennikarzem i szukasz pracy? Napisz do nas

Masz lekkie pióro? Interesujesz się gospodarką i finansami? Możliwe, że szukamy właśnie Ciebie.

Zgłoś swoją kandydaturę


PKO Bank Polski

PKO Bank Polski

Niekwestionowany lider polskiego sektora bankowego. W 2019 r. jego skonsolidowany zysk netto wyniósł 4,03 mld zł a wartość aktywów sięgnęła 348 mld zł. Bank jest podstawowym dostawcą usług finansowych dla wszystkich segmentów klientów, osiągając najwyższe udziały w rynku oszczędności (18,4 proc.), kredytów (17,6 proc.), w rynku leasingowym (11,2 proc.) oraz w rynku funduszy inwestycyjnych osób fizycznych (22,2 proc.). Posiadając ponad 9,2 mln kart płatniczych, bank jest największym wydawcą kart debetowych i kredytowych w Polsce. Dzięki rozwojowi narzędzi cyfrowych, w tym aplikacji IKO, która na koniec 2019 r. miała 4,2 mln aktywnych aplikacji, PKO Bank Polski jest najbardziej mobilnym bankiem w Polsce. Silną pozycję Banku wzmacniają spółki Grupy Kapitałowej. Dom Maklerski PKO Banku Polskiego jest liderem pod względem liczby i wartości transakcji IPO i SPO na rynku kapitałowym. Efektywna realizacja strategii wzrostowej sprawiła, że PKO Bank Polski jest najcenniejszą spółką notowaną na GPW w Warszawie.


Reklama
Reklama