Reklama
twitter
youtube
facebook
instagram
linkedin
Reklama
Reklama

Nowe udogodnienie w iPKO – bezpośrednie połączenie z Portalem Klienta PKO Leasing

|
selectedselectedselected
Nowe udogodnienie w iPKO – bezpośrednie połączenie z Portalem Klienta PKO Leasing | FXMAG INWESTOR
freepik.com
Reklama
Aa
Udostępnij
facebook
twitter
linkedin
wykop
  • PKO Bank Polski wprowadza nowe udogodnienie w iPKO dla klientów firmowych, którzy korzystają z oferty PKO Leasing
  • Bezpośrednio z serwisu iPKO będą mogli przejść do Portalu Klienta PKO Leasing, bez konieczności ponownego logowania
  • Bank systematycznie pracuje nad rozwiązaniami, które pomagają klientom biznesowym zarządzać firmą zdalnie 

PKO Bank Polski wprowadza nowe udogodnienie w serwisie transakcyjnym iPKO dla klientów firmowych, którzy jednocześnie korzystają z leasingu. Teraz będą mogli, bez konieczności ponownego logowania, przejść bezpośrednio z iPKO do Portalu Klienta PKO Leasing. Nowa funkcja jest dostępna dla właścicieli jednoosobowych działalności gospodarczych lub wspólników w spółkach cywilnych.

Portal Klienta PKO Leasing to platforma online do zarządzania umowami leasingowymi. Serwis ułatwia obsługę leasingu niezależnie od liczby leasingowanych samochodów czy innych urządzeń. Na swoim koncie w Portalu Klienta można sprawdzić status umów i ważne terminy, wygodnie złożyć wniosek, pobrać e-faktury, mieć dostęp do historii dokumentów i rozliczeń.

- Bankowość online dla biznesu skoncentrowana jest na rozwiązaniach, które mają pomóc klientom bezpiecznie zarządzać finansami online bez potrzeby wizyty w placówce banku. Klienci biznesowi mogą tą drogą załatwiać sprawy związane z produktami, które posiadają nie tylko w banku, ale teraz także w PKO Leasing, w ramach grupy kapitałowej PKO Banku Polskiego. Nowe udogodnienie ułatwi zarządzanie firmą przedsiębiorcy, który nie będzie musiał pamiętać loginów i haseł niezbędnych do zalogowania do dwóch systemów. Wystarczy dostęp do iPKO, aby korzystać z Portalu Klienta PKO Leasing.

– mówi Tomasz Frąckowiak, dyrektor Formacji Bankowości Firm i Przedsiębiorstw w PKO Banku Polskim

Aby przejść bezpośrednio z serwisu iPKO do Portalu Klienta PKO Leasing, najpierw trzeba, w kilku prostych krokach, aktywować tę funkcję. Po zalogowaniu do iPKO należy wybrać Usługi, następnie Moja Firma. Na ekranie będzie widoczna zakładka Leasing. Należy wybrać przycisk Przejdź do usługi, po czym pojawi się ekran, na którym można aktywować dostęp do Portalu Klienta PKO Leasing. Po kliknięciu na przycisk Połącz z Portalem Klienta, zalogowany klient zobaczy ekran, na których należy zaakceptować zgodę na przekazanie do PKO Leasing swoich danych (PESEL i NIP firmy) oraz potwierdzić połączenie narzędziem autoryzacji. Wówczas nastąpi weryfikacja klienta i aktywacja połączenia z PKO Leasing. Przy każdym następnym wejściu do tej funkcji klient będzie mógł przejść z iPKO bezpośrednio do Portalu Klienta PKO Leasing – bez konieczności ponownego logowania. Dostęp można w każdej chwili wyłączyć.

Reklama

PKO Bank Polski jest liderem pod względem cyfrowych rozwiązań dla biznesu. Za pośrednictwem serwisu iPKO posiadacze kont firmowych mogą korzystać z wielu usług ułatwiających zarządzanie firmą. Są wśród nich takie rozwiązania jak e-księgowość, zakładanie sklepów internetowych, asystent firmowy kontrolujący płatności czy dostęp do kantoru internetowego iPKO dealer. Firmy mogą także korzystać całkowicie online z prostej i szybkiej usługi finansowania faktur.

 

Jesteś dziennikarzem i szukasz pracy? Napisz do nas

Masz lekkie pióro? Interesujesz się gospodarką i finansami? Możliwe, że szukamy właśnie Ciebie.

Zgłoś swoją kandydaturę


PKO Bank Polski

PKO Bank Polski

Niekwestionowany lider polskiego sektora bankowego. W 2019 r. jego skonsolidowany zysk netto wyniósł 4,03 mld zł a wartość aktywów sięgnęła 348 mld zł. Bank jest podstawowym dostawcą usług finansowych dla wszystkich segmentów klientów, osiągając najwyższe udziały w rynku oszczędności (18,4 proc.), kredytów (17,6 proc.), w rynku leasingowym (11,2 proc.) oraz w rynku funduszy inwestycyjnych osób fizycznych (22,2 proc.). Posiadając ponad 9,2 mln kart płatniczych, bank jest największym wydawcą kart debetowych i kredytowych w Polsce. Dzięki rozwojowi narzędzi cyfrowych, w tym aplikacji IKO, która na koniec 2019 r. miała 4,2 mln aktywnych aplikacji, PKO Bank Polski jest najbardziej mobilnym bankiem w Polsce. Silną pozycję Banku wzmacniają spółki Grupy Kapitałowej. Dom Maklerski PKO Banku Polskiego jest liderem pod względem liczby i wartości transakcji IPO i SPO na rynku kapitałowym. Efektywna realizacja strategii wzrostowej sprawiła, że PKO Bank Polski jest najcenniejszą spółką notowaną na GPW w Warszawie.


Reklama
Reklama