Reklama
twitter
youtube
facebook
instagram
linkedin
Reklama
Reklama

Nowa globalna strategia Jaguar Land Rover - Marka stawia na elektryfikację

|
selectedselectedselected
Nowa globalna strategia Jaguar Land Rover - Marka stawia na elektryfikację  | FXMAG INWESTOR
freepik.com
Reklama
Aa
Udostępnij
facebook
twitter
linkedin
wykop

Nowa globalna strategia – Reimagine – została ogłoszona przez dyrektora generalnego Thierry Bolloré'a. Opiera się na trzech filarach: elektryfikacji, uproszczeniu i zrównoważonym rozwoju. To początek drogi do osiągnięcia zerowej emisji dwutlenku węgla netto do 2039 roku. W ciągu następnych pięciu lat Land Rover poszerzy swoją flotę o sześć całkowicie elektrycznych wariantów, pozostając światowym liderem luksusowych SUV-ów.

Jaguar Land Rover stanie się bardziej dynamicznym i elastycznym producentem najbardziej pożądanych luksusowych pojazdów oraz usług dedykowanych prawdziwie wymagającym klientom. Strategia Reimagine ma na celu stworzenie nowego punktu odniesienia w zakresie rynku dóbr luksusowych.

„Jaguar Land Rover zajmuje wyjątkową pozycję w światowej branży motoryzacyjnej. Projektanci naszych modeli, z wielką troską starają się zrozumieć potrzeby współczesnych konsumentów, tak by zaoferować im unikatowe połączenie ducha brytyjskości, niezapomnianych wrażeń z jazdy oraz niezrównany dostęp do wiodących światowych rozwiązań w dziedzinie technologii i zrównoważonego rozwoju w ramach Grupy Tata. Już dziś wykorzystujemy te elementy, aby na nowo zdefiniować naszą działalność. Strategia Reimagine pozwala nam wzmacniać i celebrować tę wyjątkowość, w niespotykany jak do tej pory sposób. Razem możemy zaprojektować jeszcze bardziej zrównoważony i pozytywny wpływ na otaczający nas świat” - mówi Bolloré.

Sercem strategii Reimagine będzie elektryfikacja marek Land Rover i Jaguar na oddzielnych architekturach o dwóch wyraźnych, niepowtarzalnych osobowościach

W Land Roverze pojazd i kierowca są połączone przygodą. Odkrywając nowe szlaki, stawiając czoła nowym wyzwaniom, Land Rover pomaga ludziom sięgać ,,dalej i po więcej”. W ciągu najbliższych pięciu lat Land Rover poszerzy swoją ofertę o sześć całkowicie elektrycznych wariantów, pozostając światowym liderem w dziedzinie luksusowych SUV-ów z trzema rodzinami pojazdów: Range Rover, Discovery oraz Defender. Pierwszy wariant całkowicie elektryczny pojawi się w 2024 roku.

W połowie dekady Jaguar stanie się czysto elektryczną, luksusową marką z wyjątkowo pięknym nowym portfolio wykorzystującym najnowsze technologie. Jego celem będzie uczynienie życia wyjątkowym, poprzez tworzenie niezwykle pięknych doświadczeń motoryzacyjnych, nagradzając swoich klientów i sprawiając, że będą czuli się niezwykle.

Jaguar i Land Rover będą oferować modele wyposażone w pełni elektryczne silniki do 2030 roku

Reklama

 Do tego czasu przewiduje się, że około 60% sprzedawanych Land Roverów będzie wyposażonych w układy napędowe z zerową emisją spalin z układu wylotowego.

Celem firmy Jaguar Land Rover jest osiągnięcie zerowej emisji dwutlenku węgla netto w całym łańcuchu dostaw, produktach oraz działalności do 2039 r. W celu spełnienia tych ambicji firma przygotowuje się również do spodziewanego przyjęcia zasilania czystymi ogniwami paliwowymi w odpowiedzi na rozwój gospodarki wodorowej. Prace badawcze są już w toku, a prototypy trafią na brytyjskie drogi w ciągu najbliższych 12 miesięcy w ramach długoterminowego programu inwestycyjnego.

Pełną transmisję z konferencji dyrektora generalnego można obejrzeć na stronie https://www.jaguarlandrover.com/reimagine.

O Inchcape

Inchcape plc to międzynarodowa firma zajmująca się dystrybucją i sprzedażą detaliczną luksusowych samochodów oraz usługami serwisowymi z siedzibą w Londynie, Wielka Brytania. Zatrudniając ponad 16 000 pracowników na całym świecie oraz współpracując z ponad 30 partnerami. Inchcape jest obecny na 34 rynkach krajowych i działa jako kluczowy partner strategiczny największych światowych marek samochodów premium i luksusowych. Zapewnia efektywną, dobrze finansowaną oraz zorientowaną na klienta drogę na rynek dla pojazdów oraz części samochodowych. Wykorzystuje wszystkie ogniwa pofabrycznego łańcucha wartości w branży motoryzacyjnej wspierając swoich Zaufanych Partnerów oraz zapewniając wysoce efektywny, zorientowany na klienta sposób dotarcia na rynek oraz gwarantując wspólne korzyści na każdym etapie.

W grudniu 2020 Jaguar Land Rover (JLR) ogłosił utworzenie spółki joint venture z globalnym dystrybutorem i sprzedawcą samochodów, firmą Inchcape. W wyniku współpracy powstała spółka Inchcape JLR Poland, która jest wyłącznym dystrybutorem samochodów prestiżowych marek Jaguar i Land Rover w kraju. Dzięki nawiązaniu współpracy możliwe będzie rozszerzenie działalności marek na polskim rynku oraz przybliżenie ich szerokiemu gronu klientów na szóstym co do wielkości rynku motoryzacyjnym Europy.

Jesteś dziennikarzem i szukasz pracy? Napisz do nas

Masz lekkie pióro? Interesujesz się gospodarką i finansami? Możliwe, że szukamy właśnie Ciebie.

Zgłoś swoją kandydaturę


Wiadomości prasowe

Wiadomości prasowe

Wiadomości prasowe, dostarczane m.in. ze spółek giełdowych, Towarzystw Funduszy Inwestycyjnych, Startup'ów oraz mikro przedsiębiorstw.


Reklama
Reklama