Reklama
twitter
youtube
facebook
instagram
linkedin
Reklama
Reklama

Biedronka nie jest już dyskontem. Walka o klienta trwa

|
selectedselectedselected
Biedronka nie jest już dyskontem. Walka o klienta trwa | FXMAG INWESTOR
pexels.com
Reklama
Aa
Udostępnij
facebook
twitter
linkedin
wykop

Sieci handlowe zmieniają swoją strategię walki o klienta. Robią to także dyskonty, a przykładem jest Biedronka.

 

 

Reklama

Najczęściej przyjmuje się, że dyskont to sklep samoobsługowy, który sprzedaje towar w ograniczonym asortymencie i stosunkowo niskich cenach. Ma średnio mniej niż 1000 metrów kwadratowych powierzchni i spory udział marek własnych w ofercie, powyżej 50%.

- W Polsce jest 3 500 sklepów Biedronka, a ich główną zaletą nie są najniższe ceny, tylko duża dostępność - mówi w rozmowie z MarketNews24 Michał Małecki, Head of Retail Leasing z agencji doradczej Cream Property Advisors. - Zakupy robi się blisko domu, a nie na drugim końcu miasta gdzie jest kilka złotych taniej.

Biedronka jest obecna w ponad 1 100 miejscowościach. W dużych miastach jest na każdym osiedlu. Polacy stawiają komfort i jakość ponad niskimi cenami.

- Prawdziwym dyskontem teraz są sklepy typu Action czy Dealz – komentuje M.Małecki z Cream Property Advisors.

 

Zobacz także: LPP - zadyszka czy poważne problemy? Analiza fundamentalna odzieżowego giganta

Jesteś dziennikarzem i szukasz pracy? Napisz do nas

Masz lekkie pióro? Interesujesz się gospodarką i finansami? Możliwe, że szukamy właśnie Ciebie.

Zgłoś swoją kandydaturę


MarketNews24

MarketNews24

MarketNews24 to zespół ludzi z wieloletnim doświadczeniem w pracy w mediach. Dziennikarze, operatorzy, montażyści, graficy, animatorzy, dźwiękowcy, lektorzy, copywriterzy... i wielu innych specjalistów od multimediów.


Reklama
Reklama