Reklama
twitter
youtube
facebook
instagram
linkedin
Reklama
Reklama

Automarket.pl nie zwalnia tempa - już ponad 3 tys. sprzedanych aut

|
selectedselectedselected
Automarket.pl nie zwalnia tempa - już ponad 3 tys. sprzedanych aut | FXMAG INWESTOR
freepik.com
Reklama
Aa
Udostępnij
facebook
twitter
linkedin
wykop
  • To już 3 tys. oddanych do użytku aut w czasie półtorarocznego funkcjonowania platformy Automarket.pl.
  • W lipcu 2021 r. Automarket obchodził pierwszy rok działalności, który zamknął z bardzo dobrym wynikiem 2 tys. sprzedanych aut.
  • W drugim roku platforma, na której klienci mają dostęp do nowych i używanych samochodów oferowanych wraz z gotowym finansowaniem oraz pakietem usług serwisowych, rozpędza się coraz bardziej. Od lipca do końca października licznik Automarketu przekroczył już 1 tys. sprzedanych aut.

– Sprzedaż samochodów na platformie Automarket systematycznie rośnie. Nasze rozwiązanie spotkało się z bardzo dobrym przyjęciem przez klientów, którzy przekonali się do zakupu samochodów online. Dzięki Automarketowi klienci mogą nie tylko wybrać interesujący model samochodu, ale również skorzystać z atrakcyjnego finansowania - połowa z nich to klienci PKO Banku Polskiego

– mówi Iwona Duda, Wiceprezes Zarządu PKO Banku Polskiego, kierująca pracami Zarządu.

Najpopularniejszym sposobem nabycia samochodu przez klientów pozostaje niezmiennie wynajem długoterminowy, na drugim miejscu plasuje się finansowanie w leasingu, trzecią najchętniej wybieraną formą jest zakup auta za gotówkę. Analizując wszystkie umowy, aż 28% z nich przeprowadzonych jest w pełni online - klienci chętnie korzystają z wygody zdalnych zakupów oraz możliwości zamówienia wybranego samochodu prosto pod swój dom.

Aut nie ma aut…

Chciałoby się sparafrazować słowa popularnej piosenki, komentując nastroje rynku i sygnały, że nowe auta są coraz trudniej dostępne ze względu na brak półprzewodników. Czas oczekiwania to średnio od 6 do 8 miesięcy. Remedium na te kłopoty mogą okazać się nowoczesne rozwiązania proponowane przez Automarket.pl.

Reklama

Na platformie jest dostępnych ponad 1100 aut, z których niemal 400 jest nowych. Klient, który kupuje używane auto, może być pewien, że przeszło ono pomyślnie ocenę stanu technicznego, ma najwyżej kilka lat i niski przebieg na liczniku. Co więcej, na Automarkecie samochody dostępne są właściwie od ręki. Eksperci firmy deklarują, że w większości przypadków przed upływem 2 tygodni od podpisania umowy, klient może zasiąść za kierownicą wybranego przez siebie samochodu.

– Cieszy nas tak dobrze rozpoczęty drugi rok działalności platformy Automarket.pl. To projekt, który choć wystartował w tak trudnych, pandemicznych czasach, stał się dowodem na to, że klienci potrzebują nowoczesnych rozwiązań na rynku automoto, zaś dealerzy, podejmując współpracę z nami, dostrzegają potencjał dla rozwoju własnego biznesu

– mówi Paweł Pach, Prezes Zarządu PKO Leasing.

– Automarket udowadnia, że nawet dzisiaj, dostępność pojazdów w krótkim czasie nie jest mitem. Wynajem i zakup auta online przestają być nowością. Nasze wyniki potwierdzają słuszność podjętych decyzji, związanych ze startem i rozwojem tej platformy

– dodaje.

Auta bez niepotrzeb

Reklama

Eksperci z Automarket.pl doskonale rozumieją obawy i potrzeby klientów, związane z zakupem i użytkowaniem samochodu. Platforma oferuje pomoc w wyborze nowych aut w niskich ratach lub używanych z gwarancją i w pełni udokumentowaną historią. Bez wychodzenia z domu oraz bez zbędnych formalności. Automarket.pl umożliwia dostawę samochodu pod wskazany adres oraz zapewnia pełną swobodę użytkowania auta, bez obaw o serwis, przeglądy, ubezpieczenie oraz nieprzewidziane koszty.

 

Jesteś dziennikarzem i szukasz pracy? Napisz do nas

Masz lekkie pióro? Interesujesz się gospodarką i finansami? Możliwe, że szukamy właśnie Ciebie.

Zgłoś swoją kandydaturę


PKO Bank Polski

PKO Bank Polski

Niekwestionowany lider polskiego sektora bankowego. W 2019 r. jego skonsolidowany zysk netto wyniósł 4,03 mld zł a wartość aktywów sięgnęła 348 mld zł. Bank jest podstawowym dostawcą usług finansowych dla wszystkich segmentów klientów, osiągając najwyższe udziały w rynku oszczędności (18,4 proc.), kredytów (17,6 proc.), w rynku leasingowym (11,2 proc.) oraz w rynku funduszy inwestycyjnych osób fizycznych (22,2 proc.). Posiadając ponad 9,2 mln kart płatniczych, bank jest największym wydawcą kart debetowych i kredytowych w Polsce. Dzięki rozwojowi narzędzi cyfrowych, w tym aplikacji IKO, która na koniec 2019 r. miała 4,2 mln aktywnych aplikacji, PKO Bank Polski jest najbardziej mobilnym bankiem w Polsce. Silną pozycję Banku wzmacniają spółki Grupy Kapitałowej. Dom Maklerski PKO Banku Polskiego jest liderem pod względem liczby i wartości transakcji IPO i SPO na rynku kapitałowym. Efektywna realizacja strategii wzrostowej sprawiła, że PKO Bank Polski jest najcenniejszą spółką notowaną na GPW w Warszawie.


Reklama
Reklama