Reklama
twitter
youtube
facebook
instagram
linkedin
Reklama
Reklama

ORLEN S.A.: Powołanie RN na nową kadencję (2013-06-27)

|
selectedselectedselected
Reklama
Aa
Udostępnij
facebook
twitter
linkedin
wykop

RB 243:Powołanie Rady Nadzorczej PKN ORLEN S.A. na nową kadencję

Firma: POLSKI KONCERN NAFTOWY ORLEN SA
Spis treści:
1. RAPORT BIEŻĄCY
2. MESSAGE (ENGLISH VERSION)
3. INFORMACJE O PODMIOCIE
4. PODPISY OSÓB REPREZENTUJĄCYCH SPÓŁKĘ

KOMISJA NADZORU FINANSOWEGO









Raport bieżący nr 243 / 2013





Data sporządzenia: 2013-06-27
Skrócona nazwa emitenta
PKNORLEN
Temat
Powołanie Rady Nadzorczej PKN ORLEN S.A. na nową kadencję
Podstawa prawna
Art. 56 ust. 1 pkt 2 Ustawy o ofercie - informacje bieżące i okresowe
Treść raportu:
Zarząd Polskiego Koncernu Naftowego ORLEN S.A. (“PKN ORLEN S.A.", "Spółka", "Emitent") informuje, że Zwyczajne Walne Zgromadzenie PKN ORLEN S.A. w dniu 27 czerwca 2013 roku powołało Radę Nadzorczą Spółki na nową kadencję. Na Przewodniczącego Rady Nadzorczej PKN ORLEN S.A. została powołana Pani Angelina Anna Sarota. Do składu Rady Nadzorczej Spółki zostali powołani także: Pan Cezary Banasiński, Pan Grzegorz Borowiec, Pan Artur Gabor, Pan Michał Gołębiowski, Pan Cezary Możeński oraz Pan Leszek Jerzy Pawłowicz.


Pani Angelina Anna Sarota

Doktor nauk prawnych, absolwentka Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Jagiellońskiego, Krajowej Szkoły Administracji Publicznej oraz studiów podyplomowych "Zarządzanie strategiczne zasobami ludzkimi" w Wyższej Szkole Przedsiębiorczości i Zarządzania im. Leona Koźmińskiego.

Jest urzędnikiem służby cywilnej. W latach 2001 – 2003 pracowała w Departamencie Zastępstwa Procesowego oraz w Departamencie Restrukturyzacji i Pomocy Publicznej w Ministerstwie Skarbu Państwa. W Ministerstwie Nauki i Informatyzacji w 2003 r. była radcą ministra w Biurze Ministra, w latach 2003 – 2005 zajmowała stanowisko zastępcy dyrektora w Departamencie Strategii i Rozwoju Nauki, w 2005 r. p.o. Dyrektora Departamentu Prawnego. Od listopada 2005 r. jest dyrektorem Departamentu Prawnego w Kancelarii Prezesa Rady Ministrów. Jest Członkiem Zarządu Fundacji Kolegium Europejskie w Warszawie. Złożyła egzamin na członka rad nadzorczych w spółkach Skarbu Państwa. Była m.in. Członkiem Rady Nadzorczej: Cerg Spółka z o.o. w Gliwicach, Chemar Spółka z o.o. w Kielcach, Wiceprzewodniczącą Rady Nadzorczej Warszawskiego Parku Technologicznego S.A. Od czerwca 2008 r. pełniła funkcję Sekretarza Rady Nadzorczej PKN ORLEN S.A. dwóch poprzednich kadencji.


Pan Cezary Banasiński

Doktor nauk prawnych, docent na Wydziale Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego. Absolwent Wydziałów Zarządzania (1977 rok) oraz Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego (1980 rok). Stypendysta m.in. Wydziału Prawa na Uniwersytecie w Wiedniu, Fundacji Humboldta na Uniwersytetach w Konstancji, Monachium, Wiedniu, Uniwersytetu w Tuebingen. Od 1980 r. do 1982 r. asystent i starszy asystent w Katedrze Prawa i Polityki Społecznej Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego, a następnie w Wyższej Szkole Administracji Publicznej w Ostrołęce, od września 2004 r. zatrudniony na stanowisku profesora, prowadzi wykłady z zakresu publicznego prawa gospodarczego.

W latach 1997 - 2000 radca w Biurze Orzecznictwa Trybunału Konstytucjonalnego, odpowiedzialny za analizę orzecznictwa Europejskiego Trybunału Sprawiedliwości. W latach 1999-2001 podsekretarz stanu w Urzędzie Komitetu Integracji Europejskiej, odpowiedzialny za harmonizację prawa polskiego z prawem UE. W latach 2001-2007 Prezes Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów, odpowiedzialny za stan konkurencji na rynku polskim oraz prawną ochronę konsumentów, jak i monitorowanie udzielania pomocy publicznej. W latach 2002 do 2004 szef Zespołu Negocjacyjnego o członkostwo Polski w Unii Europejskiej, odpowiedzialny za obszar negocjacyjny "Polityka konkurencji". W latach 2005-2006 członek Komisji Papierów Wartościowych i Giełd oraz Komisji Nadzoru Ubezpieczeń i Funduszy Emerytalnych. W latach 2006 - 2007 członek Komitetu Koordynacyjnego ds. Konglomeratów Finansowych.

Członek, ekspert, doradca zespołów i komisji państwowych, arbiter Sądu Arbitrażowego przy Krajowej Izbie Gospodarczej (od 2004 roku), członek Rady Programowej Fundacji "Prawo Europejskie" (lata 2002 - 2010) i innych fundacji, stowarzyszeń i sądów.
Przewodniczący Rady Nadzorczej PKO BP S.A., a także innych spółek z udziałem Skarbu Państwa (lub państwowych i samorządowych osób prawnych). Od stycznia 2012 r. pełnił funkcję Członka Rady Nadzorczej PKN ORLEN S.A. poprzedniej kadencji.

Autor i współautor wielu publikacji: książek, artykułów, komentarzy do ustaw oraz do wyroków Trybunału Sprawiedliwości z zakresu prawa administracyjnego gospodarczego i europejskiego prawa gospodarczego.


Pan Grzegorz Borowiec

Absolwent Wyższej Szkoły Morskiej w Gdyni, Wydziału Nawigacji – 1987 r., Krajowej Szkoły Administracji Publicznej - 1997 r., Master of Business Administration - Uniwersytet Warszawski/University of Illinois - 2002 r., Uniwersytetu Warszawskiego, Wydziału Zarządzania – 2002 r.; mianowany urzędnik służby cywilnej.

W latach 1987 – 1994 – pracował jako oficer pokładowy dla armatorów polskich i zagranicznych we flocie handlowej. Od kwietnia 1997 r. do czerwca 1998 r. Zastępca Dyrektora Biura ds. Nieodpłatnego Udostępniania Akcji Uprawnionym Pracownikom w Ministerstwie Skarbu Państwa. W latach 1998 – 2001 – Dyrektor Generalny w Urzędzie Regulacji Energetyki. Od sierpnia 2001 r. był Dyrektorem Departamentu Finansów w Ministerstwie Finansów. Członek Rady Nadzorczej WSK “Rzeszów" (1998 r.) oraz PKP SKM Szybka Kolej Miejska w Trójmieście (od 2002 r.). Odbył staże krajowe i zagraniczne. Ukończył szereg kursów i szkoleń zakończonych uzyskaniem certyfikatów, m.in. Certyfikat Audytora Wewnętrznego (2005 r.), Certyfikat bezpieczeństwa NATO (NATO secret – 2002 r.), kurs z zakresu reformy instytucjonalnej i ekonomicznej sektora energetycznego (Power Sektor Reform – USAID, USA – 1999 r.) oraz szkolenie z zakresu zarządzania projektami (PRINCE2 – 2006 r.). Od 12 grudnia 2007 r. Dyrektor Generalny w Ministerstwie Skarbu Państwa. Od października 2009 r. członek RN TVP S.A. - reprezentujący Ministra Skarbu Państwa. Od stycznia 2010 r. członek Komitetu Audytu w Ministerstwie Rozwoju Regionalnego. W maju 2010 r. powołany na egzaminatora przez Komisję Egzaminacyjną dla kandydatów na biegłych rewidentów. Był członkiem Rady Nadzorczej PKN ORLEN S.A. dwóch poprzednich kadencji.


Pan Artur Gabor

Wykształcenie:
- University College London (Wydział Ekonomii);
- Uniwersytet Warszawski (Wydział Prawa);

Obecne zatrudnienie:
- Gabor&Gabor, doradztwo inwestycyjne i gospodarcze, Partner

Doświadczenie zawodowe:
1986 - 1987 Polska Akademia Nauk, Instytut Nauk Ekonomicznych (Asystent);
1987 - 1990 Paged S.A. (Kierownik Działu Rozwoju Rynku);
1990 - 1994 Warszawska Grupa Konsultingowa (Partner);
1994 - 1998 Credit Lyonnais Investment Banking Group (Dyrektor Zarządzający, Polska);
1998 - 2004 General Electric Capital (Dyrektor Fuzji i Akwizycji, Europa Środkowa, Rosja);
2005 - 2006 IBM Polska, Business Consulting Services (Dyrektor Sektora Finansowego).

Udział w Organizacjach Gospodarczych:
2003 - 2004 American Chamber of Commerce (Członek Zarządu);
2005 – obecnie American Chamber of Commerce (Członek Stałego Komitetu Doradczego);
2006 – obecnie Polski Instytut Dyrektorów (Członek Korpusu Niezależnych Członków Rad Nadzorczych).

Udział w Radach Nadzorczych:
2001 - 2004 GE Capital Bank S.A. (Wiceprzewodniczący Rady Nadzorczej);
2001 - 2004 GE Bank Mieszkaniowy S.A. (Członek Rady Nadzorczej);
2004 - 2005 Getin Bank S.A. (Przewodniczący Rady Nadzorczej);
2004 - 2005 Getin Holding S.A. (Członek Rady Nadzorczej);
2004 - 2008 Energomontaż Północ S.A. (Wiceprzewodniczący Rady Nadzorczej);
2006 - 2007 Polmos Lublin S.A. (Członek Rady Nadzorczej);
2007 - 2011 Energopol Katowice S.A. (Wiceprzewodniczący Rady Nadzorczej);
2011 - 2013 Fleet Holdings S.A. (Członek Rady Nadzorczej);
2012 - 2013 For-Net S.A. (Wiceprzewodniczący Rady Nadzorczej);
2007 - obecnie Orbis S.A. (Członek Rady Nadzorczej);
2008 – obecnie Grupa Lew S.A. (Przewodniczący Rady Nadzorczej);
2009 - 2010 Sfinks S.A. (Wiceprzewodniczący Rady Nadzorczej);
2010 – 2013 PKN ORLEN S.A. (Niezależny Członek Rady Nadzorczej).


Pan Michał Gołębiowski

Absolwent Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego, stypendysta Wydziału Prawa na Universita degli Studi di Napoli Federico II.

W latach 2008-2009 ekspert w Ministerstwie Środowiska, gdzie zajmował się prawnymi aspektami systemu handlu uprawnieniami do emisji gazów cieplarnianych. Od 2009 r. w Ministerstwie Skarbu Państwa, aktualnie na stanowisku Zastępcy Dyrektora Departamentu Projektów Strategicznych. Jest odpowiedzialny, m.in. za nadzór nad strategicznymi spółkami sektora paliwowego i gazowego. Był zaangażowany w prace nad specustawą dedykowaną realizacji inwestycji w zakresie terminalu LNG w Świnoujściu, jak również negocjacje z Komisją Europejską w ramach ubiegania się o dofinansowanie ze środków unijnych dla tego projektu. Posiada szeroką wiedzę i doświadczenie w zakresie polskich i europejskich regulacji dotyczących sektora energetycznego, jak również w zakresie funkcjonowania przedsiębiorców działających w tym obszarze.

Pełnił funkcję sekretarza Rady Nadzorczej spółki Polskie LNG S.A., inwestora w zakresie terminalu LNG w Świnoujściu, jak również Zastępcy Przewodniczącego Górnośląskiej Spółki Gazownictwa Sp. z o.o. Od stycznia 2012 r. pełnił funkcję Członka Rady Nadzorczej PKN ORLEN S.A. poprzedniej kadencji.


Pan Cezary Możeński

Wykształcenie
1994 Politechnika Warszawska
Wydział Inżynierii Chemicznej i Procesowej
Doktor nauk technicznych w zakresie inżynierii chemicznej

1976-1981 Politechnika Krakowska
Wydział Chemiczny, Inżynieria chemiczna,


Ukończone kursy i studia podyplomowe:
1998-2012 kursy i szkolenia z zakresu zarządzania i bezpieczeństwa pracy dla osób kierujących pracownikami
2002 kurs ISO 9001:2000
2002 kurs i złożony egzamin dla kandydatów na członków rad nadzorczych w spółkach Skarbu Państwa
2003 Zarządzanie procesami produkcyjnymi i skuteczne zarządzanie personelem
2013 Harvard Business Pub.: The Strategic Leadership Academy

Przebieg pracy zawodowej:
1981 – 2000 - Instytut Nawozów Sztucznych w Puławach, Kierownik Zespołu Badawczego.
2000 – 2004 - Zakłady Azotowe "Puławy" S.A., Dyrektor Produkcji i Rozwoju, Dyrektor Strategii, Rozwoju i Inwestycji
2002 – 2004 - "Melamina III" Sp. z o.o, Prezes Zarządu
2003 – 2005 - Masz-ZAP Sp. z o.o. , Przewodniczący Rady Nadzorczej
2005 – 2006 "Brasco" S.A., Członek Zarządu
2004 – 2006 – Kompania Spirytusowa "Wratislawia" Polmos Wrocław S.A., Prezes Zarządu
Od 2006 - Instytut Nawozów Sztucznych w Puławach, Dyrektor
Od 2008 – Zakłady Azotowe "Puławy" S.A., Przewodniczący Rady Nadzorczej


Pan Leszek Jerzy Pawłowicz

Wykształcenie:
1973 magister ekonomii;
1977 doktor nauk ekonomicznych;
1988 doktor habilitowany nauk ekonomicznych.

Doświadczenie zawodowe:
1973 – 1977 stażysta, asystent, starszy asystent Wydział Ekonomiki Produkcji Uniwersytetu Gdańskiego;
1978 – 1988 adiunkt Wydział Ekonomiki Produkcji Uniwersytetu Gdańskiego;
1988 – 1993 docent Wydział Ekonomiki Produkcji Uniwersytetu Gdańskiego;
od 1990 Wiceprezes Zarządu Instytutu Badań nad Gospodarką Rynkową;
od 1992 Dyrektor Gdańskiej Akademii Bankowej;
od 10.2003 Kierownik Katedry Bankowości Uniwersytetu Gdańskiego.

Inne doświadczenia zawodowe:
1991 – 1993 Przewodniczący Rady Nadzorczej Banku Gdańskiego SA;
1993 – 1996 Członek Rady Nadzorczej Banku Gdańskiego SA;
1995 – 1996 Przewodniczący Rady Programowej Miesięcznika Bank;
1996 – 1997 Członek Grupy Ekspertów ds. prywatyzacji Telekomunikacji Polskiej S.A.;
1995 – 2001 Członek Rady Naukowej Banku Gospodarki Żywnościowej SA;
1997 – 2000 Przewodniczący sekcji Ekonomiki Komitetu Badań Naukowych;
2003 – 2005 Członek Rady PPUP Poczta Polska;
od 08.01.1998 Wiceprzewodniczący Rady Nadzorczej Banku Pekao SA;
2004-2011 Członek Rady Nadzorczej PTE Allianz Polska SA;
od 30.06.2004 Członek Rady Nadzorczej BEST S.A.;
od 10.2004 Członek Rady Programowej kwartalnika "Finansowanie nieruchomości";
od 09.2006 Członek Rady Redakcyjnej "Kwartalnika Nauk o Przedsiębiorstwie";
od 12.02.2008 Członek Rady Giełdy (Rady Nadzorczej GPW w Warszawie S.A.);
od 22.02.2008 Prezes Rady (Rady Nadzorczej GPW w Warszawie S.A.);
od 31.03.2008 Arbiter Sądu Polubownego przy Komisji Nadzoru Finansowego;
od 04.2010 Członek Rady Programowo-Naukowej czasopisma "Bezpieczny Bank".

Był Wiceprzewodniczącym Rady Nadzorczej PKN ORLEN S.A. poprzedniej kadencji.


Powołani członkowie Rady Nadzorczej PKN ORLEN S.A. poza przedsiębiorstwem Emitenta nie wykonują innej działalności konkurencyjnej, ani też nie są wspólnikami konkurencyjnych spółek cywilnych, osobowych, nie są też członkami organów konkurencyjnych spółek kapitałowych oraz nie figurują w Rejestrze Dłużników Niewypłacalnych, prowadzonym na podstawie ustawy o z dnia 20 sierpnia 1997 roku o Krajowym Rejestrze Sądowym (Dz. U z 2007 Nr 168, poz. 1186 z późniejszymi zmianami).

MESSAGE (ENGLISH VERSION)
Regulatory announcement no 243/2013 dated 27 June 2013Changes in the PKN ORLEN Supervisory BoardPolski Koncern Naftowy ORLEN S.A. ("PKN ORLEN") announces that the Ordinary General Meeting of Shareholders on 27 June 2013 appointed the following people as PKN ORLEN Supervisory Board Members for a new term of office. Ms Angelina Anna Sarota was elected to the position of Chairman of the PKN ORLEN Supervisory Board. The following Supervisory Board Members were also elected: Mr Cezary Banasiński, Mr Grzegorz Borowiec, Mr Artur Gabor, Mr Michał Gołębiowski, Mr Cezary Możeński and Mr Leszek Jerzy Pawłowicz.Ms Angelina Anna SarotaDoctor of Laws, graduate from the Faculty of Law and Administration of the Jagiellonian University, the National School of Public Administration and post diploma studies "Strategic Management of Human Resources" at the Leon Koźmiński University.Ms Sarota is a civil servant. Between 2001–2003, she was employed in the Court Representation Department and the Restructuring and Public Help Department at the Ministry of StateTreasury. In 2003, she was employed in the Ministry of Science and Information Technology as an advisor to the Minister, between 2003–2005, she held the position of the deputy director at the Department of Strategy and Science Development, in 2005, she was acting as the Law Director. Since November 2005, she is a Director of the Law Department at the Chancellery of the Prime Minister. She is a Member of Management Board of The College of Europe in Warsaw. She has passed the exam for the members of supervisory boards of companies with the share of the State Treasury. She was a Member of Supervisory Boards among others of the following companies: Cerg limited company in Gliwice, Chemar limited company in Kielce, Vice-Chairman of the Supervisory Board of Warsaw Technology Park . Since June 2008, Secretary of PKN ORLEN Supervisory Board for two previous terms of office.Mr. Cezary BanasińskiDoctor of law, reader at the Faculty of Law and Administration of the University of Warsaw Graduate of the Faculty of Management (1977) and Law and Administration of the University of Warsaw (1980) Scholarship among others at the Faculty of Law of the University of Vienna, of the Humboldt Foundation at the universities of Constance, Munich and Vienna and of the University of Tubingen From 1980 to 1982 - junior and senior assistant lecturer at the Department of Labour Law and Social Policy at the Faculty of Management of the University of Warsaw and then in Higher School of Public Administration in Ostroleka, from September 2004 professor, lectures on public economic law. From 1997 to 2000 - advisor at the Constitutional Tribunal’s Office of Adjudication, responsible for analyzing judgments of the European Court of Justice From 1999 to 2001 - under-secretary of state at the European Integration Committee responsible for harmonization of the Polish law with the EU law. From 2001 to 2007 - President of the Office of Competition and Consumer Protection responsible for the state of competition on the Polish market and the legal protection of consumers, as well as for monitoring the granting of state aid. From 2002 to 2004 - head of the team negotiating Poland’s membership in the EU, responsible for the “Competition policy" negotiating area From 2005 to 2006 - member of the Polish Securities and Exchange Commission and the Commission for Insurance and Pension Fund Supervision From 2006 to 2007 - member of the Coordinating Committee for Financial Conglomerations Member, expert, advisor of teams and state-owned committees, arbitrator of the Court of Arbitration at the National Chamber of Commerce (from 2004), member of the Board Program Foundation “European Law" (2002-2010) and other foundations, associations and courts. Chairman of the Supervisory Board at PKO BP S.A. as well as other companies with share of the State Treasury (or stated-owned and council legal entities). Since January 2012 a Member of Supervisory Board of PKN ORLEN S.A. for previous term of office.He is the author and co-author of many publications: books, articles, commentaries for acts and judgments of the Court of Justice in the scope of the administration and economic law and the European economic law.Mr. Grzegorz BorowiecGraduate from the Gdynia Maritime University, the Faculty of Navigation - 1987, the National School of Public Administration – 1997, Master of Business Administration – the University of Warsaw/University of Illinois – 2002, the University of Warsaw, the Faculty of Management – 2002; appointed civil servant. Between 1987 and 1994, Mr Borowiec worked as a deck officer for Polish and foreign ship owners in a merchant fleet. From April 1997 to June 1998, he held the position of the Deputy Director of the Ministry of the State Treasury Office for Free of Charge Distribution of Shares to Entitled Employees.. Between 1998–2001 he worked as General Director in the Energy Regulatory Authority.. Since August 2001, Mr Borowiec was the Director of the Finance Department in the Ministry of Finance. Member of the Supervisory Board of WSK “Rzeszów" (1998) and PKP SKM Fast City Railway in the Polish Tricity area (from 2002). He graduated from many domestic and foreign. training courses, which is attested by relevant certificates, e.g. the Internal Auditor Certificate (2005), the NATO Security Certificate (NATO secret – 2002), course on institutional and economic reform of the energy sector (Power Sector Reform – USAID, USA - 1999) and training in project management (PRINCE2 - 2006). Since 12 December 2007, General Director of the Ministry of State Treasury. Since October 2009, Member of the Supervisory Board of TVP S.A.,– representing the Minister of State Treasury. Since January 2010, member of the Audit Committee at the Ministry of Regional Development. In May 2010, he was appointed for examiner by the Examination Board for certified auditor candidates. He has been a Member of PKN ORLEN Supervisory Board for the two previous terms of office..Mr. Artur GaborEducation:- University College London (Economics)- Warsaw University (Law)Current Professional Activity:- Gabor & Gabor, Investment & Advisory Services (Partner)Professional Experience:1986-1987 Polish Academy of Sciences, Institute of Economics (Assistant)1987-1990 Paged S.A. (Business Development Director)1990-1994 Warsaw Consulting Group (Partner)1994-1998 Credit Lyonnais Investment Banking Group (Managing Director Poland)1998-2004 General Electric Capital (Merger and Acquisition Director, Central Europe, Russia)2005-2006 IBM Poland, Business Consulting Services (Director of Financial Sector)Membership In Professional Organisations:2003-2004 American Chamber of Commerce (Management Board Member)2005-onwards American Chamber of Commerce (Standing Advisory Committee Member)2006-onwards Polish Institute of Directors (Member of the Corps of Independent Members of Supervisory Boards)Supervisory Board Membership:2001-2004 GE Capital Bank S.A. (Deputy Chairman of the Supervisory Board)2001-2004 GE Bank Mieszkaniowy S.A. (Member of the Supervisory Board)2004-2005 Getin Bank S.A. (Chairman of the Supervisory Board)2004-2005 Getin Holding S.A. (Member of the Supervisory Board)2004-2008 Energomontaz Polnoc S.A. (Deputy Chairman of the Supervisory Board) 2006-2007 Polmos Lublin S.A. (Member of the Supervisory Board)2007-2011 Energopol Katowice S.A. (Deputy Chairman of the Supervisory Board)2011-2013 Fleet Holding S.A. (Member of the Supervisory Board)2012-2013 For-Net S.A. (Deputy Chairman of the Supervisory Board)2007- Orbis S.A. (Member of the Supervisory Board)2008- Grupa Lew S.A. (Chairman of the Supervisory Board)2009-2010 Sfinks S.A. (Deputy Chairman of the Supervisory Board)2010-2013 PKN ORLEN S.A. (Independent Member of the Supervisory Board)Mr. Michał GołębiowskiGraduate of the Faculty of Law and Administration of the University of Warsaw, scholarship student at the Faculty of Law of the Universita degli Studi di Napoli Federico II.Between 2008-2009 expert at the Ministry of the Environment, where he worked with the legal aspects of the greenhouse gas emissions permit trade system. Since 2009 he has worked at the Ministry of State Treasury, currently at the position of Deputy Director in the Department of Strategic Projects. He is responsible, among other duties, for supervision over fuel and gas sector strategic companies. He was involved in work on the special act dedicated to carrying out the development at the LNG terminal in Świnoujście, as well as negotiating with the European Commission on the application for EU funding for the project. He has broad knowledge and experience in the field of Polish and European energy sector regulations, as well as in the activities of energy entrepreneurs. He has been a Secretary of Supervisory Board of Polskie LNG S.A., an investor in the LNG terminal in Świnoujście, and serves in the role of Deputy Chairman of Górnośląska Spółka Gazownictwa Sp. z o.o. Since January 2012 a Member of PKN ORLEN Supervisory Board for the previous term of office.Mr. Cezary MożeńskiEducation1994 Warsaw University of TechnologyChemical and Processing EngineeringPhD in Chemical Engineering1976-1981 Cracow University of TechnologyFaculty of Chemical Engineering Courses and post-graduate studies1998-2012 courses on managing employees and work safety 2002 course on ISO 9001:20002002 course and passed exam for members of Supervisory Boards in companies owned by the State Treasury2003 Production process management and efficient management of workers2013 Harvard Business Pub.: The Strategic Leadership AcademyCareer profile:1981 – 2000 - Institute of Artificial Fertilisers in Puławy, Head of Research Team2000 – 2004 - Zakłady Azotowe Puławy S.A., Production and Business Development Director, Strategy, Business Development and Investments Director2002 – 2004 - "Melamina III" Sp. z o.o, President of the Management Board2003 – 2005 - Masz-ZAP Sp. z o.o. , Chairman of the Supervisory Board2005 – 2006 "Brasco" S.A., Member of the Management Board2004 – 2006 Spirits company "Wratislawia" Polmos Wrocław S.A., President of the Management BoardSince 2006 - Institute of Artificial Fertilisers in Puławy, Head of the InstituteSince 2008 – Zakłady Azotowe "Puławy" S.A., Chairman of the Supervisory BoardMr. Leszek Jerzy PawłowiczEducation1973 Master of Science in Economics;1977 PhD in Economics;1988 Assistant Professor in Economics.Professional experience1973-1977 trainee, assistant, senior assistantFaculty of Production Economics of the University of Gdańsk1978-1988 LecturerFaculty of Production Economics of the University of Gdańsk1988-1993 ReaderFaculty of Production Economics of the University of GdańskFrom 1990 Vice-President of the Management Board of the Market Economy Research InstituteFrom 1992 Director of the Banking Academy in GdańskFrom 10.2003 Manager of the Banking Department at the University of GdańskOther professional experience1991 – 1993 Chairman of the Supervisory Board of Bank Gdański SA1993 – 1996 Member of the Supervisory Board of Bank Gdański SA1995 – 1996 Chairman of the Programme Board of “Bank" monthly1996 – 1997 Member of the Experts Group for Privatization of Telekomunikacja Polska S.A.1995 – 2001 Member of the Scientific Board of Bank Gospodarki Żywnościowej SA1997 – 2000 Chairman of the Economic Section of the Scientific Research Committee2003 – 2005 Member of the Board of PPUP Poczta PolskaFrom 08.01.1998 Member of the Supervisory Board of Bank Pekao SA2004-2011 Member of the Supervisory Board of PTE Allianz Polska SAFrom 30.06.2004 Member of the Supervisory Board of BEST S.A.From 10.2004 Member of the Programme Board of “Finansowanie nieruchomości" quarterlyFrom 09.2006 Member of Editorial Board of “Kwartalnik Nauk o Przedsiębiorstwie" quarterlyFrom 12.02.2008 Member of the Stock Exchange Board (Supervisory Board of the WSE)From 22.02.2008 Chairman of the Board (Supervisory Board of the WSE)From 31.03.2008 Arbitrator of the Conciliation Court at Polish Financial Supervision AuthorityFrom 04.2010 Member of the Programme and Scientific Board of “Bezpieczny Bank" magazine.He has been Deputy Chairman of the Supervisory Board of PKN ORLEN for previous term.The elected Members of the PKN ORLEN Supervisory Board, except for their duties in PKN ORLEN are not involved in any other activity that competes with PKN ORLEN; they are not a partner of any competing company; and they are not a member of any board of a competing incorporated company. The elected Members of the PKN ORLEN Supervisory Board are not on the List of Insolvent Debtors kept on record on the National Court Register Act.

PODPISY OSÓB REPREZENTUJĄCYCH SPÓŁKĘ
Data Imię i Nazwisko Stanowisko/Funkcja Podpis
2013-06-27 Dariusz Jacek Krawiec Prezes Zarządu
2013-06-27 Dariusz Grębosz Dyrektor Biura Relacji Inwestorskich

Cena akcji Pknorlen

Cena akcji Pknorlen w momencie publikacji komunikatu to None PLN. Sprawdź ile kosztuje akcja Pknorlen aktualnie.

W tej sekcji znajdziesz wszystkie komunikaty ESPI EBI Pknorlen.

Jesteś dziennikarzem i szukasz pracy? Napisz do nas

Masz lekkie pióro? Interesujesz się gospodarką i finansami? Możliwe, że szukamy właśnie Ciebie.

Zgłoś swoją kandydaturę


Komunikaty ESPI

Komunikaty ESPI

ESPI - Komunikaty spółek


Reklama