Reklama
twitter
youtube
facebook
instagram
linkedin
Reklama
Reklama

ORLEN S.A.: Powołanie członków RN (2022-05-25)

|
selectedselectedselected
Reklama
Aa
Udostępnij
facebook
twitter
linkedin
wykop

RB 21:Zwyczajne Walne Zgromadzenie PKN ORLEN S.A. powołało Radę Nadzorczą Spółki na nową kadencję.

Firma: POLSKI KONCERN NAFTOWY ORLEN SA
Spis treści:
1. RAPORT BIEŻĄCY
2. MESSAGE (ENGLISH VERSION)
3. INFORMACJE O PODMIOCIE
4. PODPISY OSÓB REPREZENTUJĄCYCH SPÓŁKĘ

KOMISJA NADZORU FINANSOWEGO

Raport bieżący nr 21 / 2022
Data sporządzenia: 2022-05-25
Skrócona nazwa emitenta
PKNORLEN
Temat
Zwyczajne Walne Zgromadzenie PKN ORLEN S.A. powołało Radę Nadzorczą Spółki na nową kadencję.
Podstawa prawna
Art. 56 ust. 1 pkt 2 Ustawy o ofercie - informacje bieżące i okresowe
Treść raportu:
Zarząd PKN ORLEN S.A. („Spółka”) informuje, że Zwyczajne Walne Zgromadzenie PKN ORLEN S.A. w dniu 25 maja 2022 roku powołało członków Rady Nadzorczej Spółki na nową kadencję, w składzie:
• Wojciech Jasiński – Przewodniczący Rady Nadzorczej Spółki
• Barbara Jarzembowska – Członek Rady Nadzorczej Spółki
• Andrzej Kapała – Członek Rady Nadzorczej Spółki
• Michał Klimaszewski – Członek Rady Nadzorczej Spółki
• Roman Kusz – Członek Rady Nadzorczej Spółki
• Jadwiga Lesisz – Członek Rady Nadzorczej Spółki
• Anna Sakowicz-Kacz – Członek Rady Nadzorczej Spółki
• Andrzej Szumański – Członek Rady Nadzorczej Spółki
• Anna Wójcik – Członek Rady Nadzorczej Spółki.

Wojciech Jasiński jest absolwentem Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego. W latach 1972-1986 pracował w Płocku, m.in. w NBP Oddział w Płocku, w Urzędzie Miejskim, w tym jako radca prawny w Izbie Skarbowej. W latach 1990-1991 organizował samorząd terytorialny w województwie płockim, jako Delegat Pełnomocnika Rządu ds. Reformy Samorządu Terytorialnego. Od 1992 do 1997 roku pracował w Najwyższej Izbie Kontroli, kolejno jako dyrektor: Delegatury NIK w Warszawie, Zespołu Finansów i Budżetu, Departamentu Budżetu Państwa. W latach 1997-2000 pełnił funkcję Członka Zarządu, następnie Prezesa Zarządu warszawskiej spółki Srebrna. Był Członkiem Rady Nadzorczej Banku Ochrony Środowiska SA w latach 1998-2000. Od września 2000 do lipca 2001 roku zajmował stanowisko podsekretarza Stanu w Ministerstwie Sprawiedliwości. W latach 2006-2007 był Ministrem Skarbu Państwa.

Od 2001 roku wykonywał mandat posła na Sejm RP (IV, V, VI, VII i VIII kadencji) pełniąc funkcje: Przewodniczącego Podkomisji Stałej ds. Systemu Bankowego i Polityki Pieniężnej, Przewodniczącego Komisji Gospodarki, Przewodniczącego Komisji Finansów Publicznych. Był również członkiem sejmowej Komisji Skarbu Państwa.

Prezes Zarządu PKN ORLEN S.A. od 16 grudnia 2015 roku do 5 lutego 2018 roku. Od czerwca 2018 roku do lipca 2019 roku – pełnomocnik zarządu Energa S.A. ds. rozwoju inwestycji i rynków energetycznych.

Od 25 lutego 2016 roku jest Członkiem Rady Nadzorczej PKO Bank Polski S.A., od dnia 7 czerwca 2021 roku pełni funkcję Wiceprzewodniczącego Rady Nadzorczej PKO Bank Polski S.A.

Barbara Jarzembowska jest absolwentką Uniwersytetu Warszawskiego, posiada certyfikat MBA. Zajmowała się m.in. doradztwem finansowym, koordynacją pomocy zagranicznej, promocją inwestycji zagranicznych. W latach 2000 - 2021 pełniła funkcje dyrektorskie i kierownicze w pionie bankowości korporacyjnej w Banku Pekao, gdzie odpowiedzialna była m.in. za ryzyko operacyjne, bankowość transakcyjną zarządzanie relacjami z kluczowymi klientami Banku z sektora FMCG, monitorowanie sprzedaży, planowanie i realizację celów budżetowych.

Andrzej Kapała jest absolwentem Wyższej Szkoły Zarzadzania i Bankowości w Poznaniu na kierunku zarządzanie przedsiębiorstwem a także podyplomowych studiów: zarządzania finansami, rachunkowości przedsiębiorstw oraz zarzadzania kadrami na Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Ukończył także studia Executive Master of Business Administration w Szkole Głównej Menedżerskiej. Przez 10 lat pracował w Fundacji Rozwoju Demokracji Lokalnej gdzie będąc dyrektorem oddziału we Wrocławiu koncentrował się na doradztwie dla jednostek samorządu terytorialnego i przedsiębiorstw komunalnych w obszarze strategii zarządzania i planowania finansowego. Przez wiele lat realizował projekty doradcze dla spółek prywatnych i komunalnych w obszarze analiz inwestycyjnych i finansowych oraz zarządzania projektami a także restrukturyzacji i standaryzacji procesów biznesowych. Autor kilkudziesięciu studiów wykonalności i biznes planów dla inwestycji infrastrukturalnych oraz projektów doradczych w obszarze restrukturyzacji przedsiębiorstw (projekty dotyczące rozwoju parków technologicznych i przemysłowych, gospodarki wodno – ściekowej, społeczeństwa informacyjnego).
W latach 2012 – 2020, pełniąc funkcję Dyrektora Biura Administracji w PKO Banku Polskim, zarządzał ok. 300 nieruchomościami z zasobu Banku a także kilkudziesięcioma projektami inwestycyjnymi, związanymi z przebudową infrastruktury bankowej, rocznie oraz nadzorował standaryzację procesów biznesowych w obszarach: zarzadzania nieruchomościami i projektami oraz zabezpieczeń technicznych oddziałów Banku.
Od 2020 roku pełni funkcję Prezesa Zarządu Dolnośląskich Zakładów Usługowo – Produkcyjnych „DOZAMEL” Sp. z o.o. we Wrocławiu.

Michał Klimaszewski, adwokat, doktor nauk prawnych, adiunkt w Katedrze Nauki Administracji i Ochrony Środowiska na Wydziale Prawa i Administracji Uniwersytetu Kardynała Stefana Wyszyńskiego. Członek Warszawskiego Seminarium Aksjologii Administracji. Absolwent Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego. Autor i współautor publikacji z zakresu prawa i postępowania administracyjnego. Autor ekspertyz i opracowań dla podmiotów sektora publicznego i prywatnego. Członek rad nadzorczych spółek o kapitale prywatnym.

Roman Kusz, w latach 1987-1992 odbył studia na Wydziale Prawa i Administracji Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach. W latach 1993-1997 odbył aplikację adwokacką w Izbie Adwokackiej w Katowicach. Od roku 1997 prowadzi praktykę adwokacką.

W latach 2007-2013 i od roku 2016 pełni funkcję dziekana Izby Adwokackiej w Katowicach.

Od marca 2014 r. jest Członkiem ,a od 9 stycznia 2017 r. Przewodniczącym Rady Nadzorczej Górnik Zabrze SA w Zabrzu, zaś w kadencji 2018/2019 pełnił funkcję Sekretarza Rady Nadzorczej Ekstraklasa S.A. w Warszawie.

Od roku 2017 jest członkiem Rady Nadzorczej Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Katowicach.

Członek Rady Uczelni Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach w latach 2019-2020.

Przewodniczący II kadencji Śląskiego Forum Samorządów Zawodów Zaufania Publicznego w roku 2018.

Od 2014 roku jest organizatorem i moderatorem paneli prawniczych na Europejskim Kongresie Gospodarczym w Katowicach.

Z ramienia NRA, jako przewodniczący Komisji Wizerunku Zewnętrznego i Ochrony Prawnej, był współorganizatorem panelu „Advancing Law & Governance Contributions to Climate Action under the Paris Agreement' wchodzącego w skład szczytu klimatycznego ONZ - 24. Konferencji Stron Ramowej Konwencji Narodów Zjednoczonych w Sprawie Zmian Klimatu (UNFCCC), jaki w 2018 roku odbył się w Katowicach.

Jadwiga Lesisz jest absolwentką Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu na kierunku stosunki międzynarodowe – handel zagraniczny. Ukończyła studia podyplomowe na Politechnice Wrocławskiej w zakresie Gospodarki Nieruchomościami. Absolwentka Master of Business Administration (MBA) w Wyższej Szkole Bankowej z udziałem Franklin University USA. Posiada ponad 20-letnie doświadczenie zawodowe, w tym bogatą praktykę zawodową w sektorze MSP.

Wieloletni udział w życiu gospodarczym jako właściciel czy menadżer, gdzie m.in. tworzyła i organizowała procesy biznesowe.

W latach 2012-2016 pracowała w PKO Banku Polskim S.A., gdzie zarządzała obszarem najmu nieruchomości w zakresie oddziałów bankowych, nadzorowała i uczestniczyła w procesach negocjacyjnych. Zaangażowana była w kontroling biznesowy w zakresie optymalizacji sieci oddziałów banku.

W okresie 2016-2017 pełniła funkcję dyrektora Departamentu Zarządzania Projektami oraz członka Komitetu Audytu w Ministerstwie Rozwoju. Odpowiadała za przygotowanie i wdrażanie jednolitej metodologii i kultury zarządzania projektami wraz z koordynacją kluczowych projektów.

Zatrudniona była w Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (PARP) na stanowisku zastępcy prezesa, gdzie odpowiadała za obszary dotyczące realizacji zadań publicznych w zakresie wdrażania innowacji w przedsiębiorstwach. Inicjowała współpracę w zakresie budowy ekosystemu start-upowego w Polsce. Nadzorowała zamówienia publiczne, gospodarowanie majątkiem i zasobami informatycznymi Agencji.

Posiada doświadczenie w administracji publicznej jako Dyrektor Generalny.

Złożyła z wynikiem pozytywnym egzamin dla kandydatów na członków rad nadzorczych w spółkach Skarbu Państwa.

Anna Sakowicz-Kacz jest absolwentką Wydziału Prawa i Administracji UMCS w Lublinie. Studia podyplomowe w zakresie szacowania nieruchomości. Posiada licencję doradcy restrukturyzacyjnego Ministra Sprawiedliwości. Posiada doświadczenie w zakresie realizacji funkcji syndyka masy upadłości, nadzorcy sądowego, kuratora, w ramach przepisów prawa upadłościowego i restrukturyzacyjnego oraz doświadczenie w pracy w radach nadzorczych.

Andrzej Szumański, adwokat, profesor zwyczajny Uniwersytetu Jagiellońskiego w Katedrze Prawa Gospodarczego Prywatnego. Jeden z trzech autorów projektu ustawy z 15 września 2000 r. – Kodeks spółek handlowych. Uczestniczył w pracach nad przygotowaniem The OECD Principles of Corporate Governance z 1999 r. Przygotował jako ekspert Stowarzyszenia Emitentów Giełdowych projekt Regulaminu Komisji ds. Ładu Korporacyjnego, umożliwiającego wdrażanie zasad Ładu Korporacyjnego dla Spółek Publicznych przyjętych przez Giełdę Papierów Wartościowych w Warszawie S.A. Obecnie jest Przewodniczącym Zespołu Prawa Koncernowego w ramach Komisji ds Reformy Nadzoru Właścicielskiego przy Ministrze Aktywów Państwowych. Od roku 1995 pełni funkcję arbitra w Sądzie Arbitrażowym przy Krajowej Izbie Gospodarczej w Warszawie a od 2015 r. jest członkiem Rady Arbitrażowej tego Sądu. Jest prezesem Sądu Giełdowego przy Giełdzie Papierów Wartościowych od roku 2007. W latach 2005-2011 pełnił przez dwie kadencje funkcję prezesa Sądu Arbitrażowego przy Polskiej Konfederacji Pracodawców Prywatnych „Lewiatan”. Uczestniczył w wielu projektach restrukturyzacyjnych i prywatyzacyjnych. Był członkiem rad nadzorczych m.in. Południowego Koncernu Energetycznego S.A. z siedzibą w Katowicach, Małopolskiej Agencji Rozwoju Regionalnego S.A. z siedzibą w Krakowie, Polimex-Mostostal S.A. z siedzibą w Warszawie. Zajmuje się opracowywaniem ekspertyz prawnych z zakresu prawa gospodarczego prywatnego, prawa umów oraz prawa arbitrażowego. Autor podręczników i komentarzy z zakresu prawa spółek i prawa papierów wartościowych, wielu artykułów, głos i recenzji z zakresu prawa handlowego. Uczestniczył w pracach legislacyjnych nad nowelą do Kodeksu spółek handlowych w zakresie odbywania posiedzeń organów spółek kapitałowych online z marca 2020 roku i nowelą do Kodeksu postępowania cywilnego na temat arbitrażu korporacyjnego z 2019 roku.

Anna Wójcik jest absolwentką Wyższej Szkoły Bankowości i Zarządzania w Poznaniu oraz Uniwersytetu Warszawskiego na Wydziale Prawa i Administracji.
Ukończyła studia podyplomowe w Warszawskiej Szkole Biznesu, na wydziale zarządzania.
Posiada tytuł Master of Business Administration.
Manager z kilkunastoletnim doświadczeniem w sektorze prywatnym (nieruchomości, handel, doradztwo biznesowe) oraz administracji rządowej.
W ostatnich latach pracowała min. jako COO w Exeq sp. z o.o., specjalizującej się w pozyskiwaniu finansowania dla firm na badania, rozwój i innowacje. W ramach nadzorowanego obszaru odpowiedzialna była m.in. za koordynację pracy biura zarządu oraz rozliczanie projektów w ramach programów finansowanych ze środków POIG oraz NCBiR.
Od roku 2016 związana z administracją rządową. Pracowała na stanowisku Dyrektora Biura Ministra w Ministerstwie Rozwoju i Ministerstwie Finansów, obecnie zatrudniona w Kancelarii Prezesa Rady Ministrów na stanowisku Dyrektora Biura Prezesa Rady Ministrów.

Wszyscy powołani dzisiaj członkowie Rady Nadzorczej PKN ORLEN S.A. pełnili swoje funkcje także w poprzedniej kadencji, złożyli także pisemne oświadczenia, że z chwilą objęcia funkcji w Radzie Nadzorczej PKN ORLEN S.A. nie będą wykonywać innej działalności będącej konkurencyjną wobec PKN ORLEN S.A., ani też nie będą wspólnikami konkurencyjnych spółek cywilnych, osobowych, kapitałowych, nie będą uczestniczyć w innych konkurencyjnych osobach prawnych jako członek ich organów. Złożyli również oświadczenia, że nie figurują w Rejestrze Dłużników Niewypłacalnych, prowadzonym na podstawie ustawy z dnia 20 sierpnia 1997 r. o Krajowym Rejestrze Sądowym (tj. Dz.U. 2021 poz. 112 z późn. zm.).

MESSAGE (ENGLISH VERSION)

Regulatory announcement no 21/2022 dated 25 May 2022
Ordinary General Meeting appointed the Supervisory Board of PKN ORLEN S.A. for a new term of office

PKN ORLEN S.A. ("PKN ORLEN", “Company”) announces that the Ordinary General Meeting of PKN ORLEN on 25 May 2022 appointed members of PKN ORLEN Supervisory Board for a new term of office as follows:
• Wojciech Jasiński – Chairman of the Company’s Supervisory Board,
• Barbara Jarzembowska – Member of the Company’s Supervisory Board,
• Andrzej Kapała – Member of the Company’s Supervisory Board,
• Michał Klimaszewski – Member of the Company’s Supervisory Board,
• Roman Kusz – Member of the Company’s Supervisory Board,
• Jadwiga Lesisz – Member of the Company’s Supervisory Board,
• Anna Sakowicz-Kacz – Member of the Company’s Supervisory Board,
• Andrzej Szumański – Member of the Company’s Supervisory Board,
• Anna Wójcik – Member of the Company’s Supervisory Board.

Wojciech Jasiński graduated from the University of Warsaw, the Faculty of Law and Administration. In years 1972 – 1986 he worked in Płock in the National Bank of Poland (branch in Płock) and in the Town Hall, also as a legal counsel in the Tax Chamber. In years 1990 – 1991 he organised the local government in Płock Voivodship, being the Delegate of the Government’s Plenipotentiary for Local Government Reform. From 1992 to 1997 he worked in the Supreme Audit Office (NIK) at the positions of Director of: NIK’s Delegation Office in Warsaw, Finance and Budget Team and State Budget Department. In years 1997-2000 he was a Member and then a President of the Management Board of Srebrna company located in Warsaw. in years 1998 – 2000 he was a Member of the Supervisory Board of Bank Ochrony Środowiska S.A. From September 2000 to July 2001 he held the position of under-secretary of State in the Ministry of Justice. In years 2006 – 2007 he was a Minister of the State Treasury.

From 2001 he has been a Member of Polish Parliament (4th, 5th, 6th, 7th, and 8th terms of the Parliament), where he performed the following functions: Chairman of Standing Subcommittee for the Banking System and Monetary Policy, Chairman of the Economy Committee, Chairman of the Public Finance Committee. He was also a Member of the State Treasury Committee in the Parliament.

He held the position of the President of the Management Board of PKN ORLEN S.A. from 16 December 2015 till 5 February 2018. From June 2018 till July 2019 he held the position of a Proxy of the Management Board of Energa S.A. responsible for development of investments and energy markets.

Since 25 February 2016 he is a Member of the Supervisory Board of PKO Bank Polski S.A., since 7 June 2021 he is a Vice-chairman of the Supervisory Board of PKO Bank Polski S.A.

Barbara Jarzembowska graduated from the University of Warsaw. Holds an MBA certificate. She has experience in financial consulting, foreign aid coordination, and foreign investment promotion, among other fields. In 2000-2021 she held executive and managerial positions in corporate banking at Bank Pekao, where she was in charge of a number of areas, including operational risk, transaction banking, FMCG key account management, sales monitoring, and budget planning and implementation.

Andrzej Kapała graduated from the School of Banking and Management in Poznań with an MA in business management, Andrzej Kapała has additionally completed post-graduate courses in financial management, human resources management and business accounting at the Wrocław University of Economics. He has also completed the Executive Master of Business Administration programme at the Warsaw Management University. He spent ten years working for the Local Democracy Development Foundation, as Head of its Wrocław Branch, where he focused on advising local government units and municipal utilities on management strategies and financial planning. For many years, he carried out consulting projects for private and municipal companies in investment and financial analyses and in project management, as well as restructuring and standardisation of business processes. He has authored several dozen feasibility studies and business plans for infrastructure investments and consulting projects in the area of enterprise restructuring (projects to develop technology and industrial parks, water and sewage management, and information society).
In 2012–2020, as Head of the Administration Office at PKO Bank Polski, he managed the Bank’s resources of about 300 real properties as well as several dozen banking infrastructure redevelopment projects annually, whilst overseeing the standardisation of business processes in the areas of property and project management and technical security of the Bank’s branches.
Since 2020, he has served as President of the Management Board of Dolnośląskie Zakłady Usługowo – Produkcyjne DOZAMEL Sp. z o.o. of Wrocław.

Michał Klimaszewski, attorney-at-law, doctor of law, assistant professor at the Department of Administrative Science and Environmental Protection at the Faculty of Law and Administration of Cardinal Stefan Wyszyński University. Member of the Warsaw Seminar on Administration Axiology. Graduate of the Faculty of Law and Administration at the University of Warsaw. Author and co-author of publications on law and administrative proceedings. Author of expert opinions and studies for public and private sector entities. Member of the supervisory boards of private companies.

Roman Kusz in 1987–1992, studied at the Faculty of Law and Administration of the University of Silesia in Katowice. Between 1993 and 1997, he completed his legal training as an attorney-at-law at the Regional Bar Association in Katowice. He has run his own law practice since 1997.

First in 2007–2013 and then since 2016, he has served as Dean of the Regional Bar Association in Katowice.

He has been a Member (since March 2014) and Chairman (since January 9th 2017) of the Supervisory Board of Górnik Zabrze S.A. of Zabrze. During the 2018/2019 term of office, he also served as Secretary of the Supervisory Board of Ekstraklasa S.A. of Warsaw.

Since 2017, he has sat on the Supervisory Board of the Provincial Fund for Environmental Protection and Water Management in Katowice.

In 2019–2020, he was a Board Member at the University of Economics in Katowice.

Chairman of the 2nd term of the Silesian Forum of Self-Governments of Public Trust Professions in 2018.

Since 2014, he has organised and moderated legal panels at the European Economic Congress in Katowice.

On behalf of the Polish Bar Council, in his capacity as Chairman of the External Image and Legal Protection Committee, he co-organised the ‘Advancing Law & Governance Contributions to Climate Action under the Paris Agreement’ panel, which was part of the UN Climate Change Summit COP24 – the 24thConference of the Parties to the United Nations Framework Convention on Climate Change (UNFCCC) held in Katowice, in 2018.

Jadwiga Lesisz graduated in Foreign Trade from the Faculty of International Relations of the Wrocław University of Economics. She has also completed a post-graduate course in Real Estate Management at the Wrocław University of Technology, and a Master of Business Administration (MBA) programme run by the WSB School of Business in partnership with Franklin University USA. She has over 20 years of professional experience, including extensive practical experience in the SME sector. As a business owner and manager, she has many years’ experience in designing and organising business processes.

In 2012–2016, at PKO Bank Polski S.A. she was in charge of property lease operations related to the bank’s branches, supervising and participating in negotiation processes. She was involved in business controlling activities related to the optimisation of the bank’s branch network.

In 2016–2017, she was Director of the Project Management Department and member of the Audit Committee at the Polish Ministry of Development. She was responsible for the preparation and implementation of a uniform methodology and culture of project management and for the coordination of key projects.
She served as Vice President of the Polish Agency for Enterprise Development (PARP), responsible for public tasks supporting the implementation of innovations in enterprises. Her work at the Agency included initiating cooperation for the building of the start-up ecosystem in Poland. She also supervised public procurement, and management of assets and IT resources.
She has experience in the public administration sector in the director general role.

She passed the exam for candidates to supervisory boards of state-owned companies.

Anna Sakowicz-Kacz graduated from the Faculty of Law and Administration of Maria Curie-Skłodowska University in Lublin. Post-graduate studies in real estate appraisal. She holds the licence of a restructuring advisor from the Minister of Justice. She has experience in the roles of bankruptcy administrator, court supervisor and curator under the bankruptcy and restructuring law, as well as supervisory board experience.

Andrzej Szumański is an attorney-at-law, full professor from the Jagiellonian University in Kraków, Department of Private Business Law. One of the three authors of the Polish Commercial Companies Code of September 15th 2000. He was involved in the work to draft the OECD Principles of Corporate Governance, 1999. As an expert of the Association of Stock Exchange Issuers, he prepared a draft of the Rules of the Corporate Governance Committee, enabling implementation of the principles of Corporate Governance for Public Companies adopted by the Warsaw Stock Exchange. Currently, he chairs the Expert Group on Corporate Law of the Corporate Governance Reform Commission at the Polish Ministry of State Assets.
Since 1995 he has been an arbitrator of the Arbitration Court at the Polish Chamber of Commerce in Warsaw, and since 2015 – a member of the Court’s Arbitration Council. He has been President of the Exchange Court at the Warsaw Stock Exchange since 2007. From 2005 to 2011, he served two terms as President of the Arbitration Court at the Lewiatan Polish Confederation of Private Employers. He participated in numerous restructuring and privatisation projects. He sat on the Supervisory Boards of Południowy Koncern Energetyczny S.A. of Katowice, Małopolska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. of Kraków, and Polimex-Mostostal S.A. of Warsaw, among others. He prepares legal expert reports in the fields of private business law, contract law and arbitration law. He has authored textbooks and commentaries on the companies and securities law, as well as numerous articles, glosses and reviews in the field of commercial law. He was involved in legislative work on an amendment to the Code of Commercial Companies of March 2020 regarding the online form of meetings held by corporate bodies and an amendment to the Code of Civil Procedure of 2019 regarding corporate arbitration.

Anna Wójcik graduated from the Poznań School of Banking and Management and the University of Warsaw (Faculty of Law and Administration).
She also completed post-graduate studies at the WUT Business School (Faculty of Management), and was awarded the title of Master of Business Administration.
She is a manager with more than a decade’s experience in the private sector (real estate, retail, business consulting) and government administration.
Her recent positions included COO at Exeq sp. z o.o., whose field of expertise is in fund raising for corporate research, development and innovation. As part of her remit, she coordinated the work of the management board office and accounted for projects implemented within programmes financed with OP IE and NCRD funds.
Since 2016, her career has been in the government administration. She worked as Head of the Minister’s Office at the Ministry of Development and the Ministry of Finance, while currently she is employed at the Chancellery of the Prime Minister as Head of the Prime Minister’s Office.


All members of the PKN ORLEN Supervisory Board appointed today performed their functions in the previous term of the office, declared also that upon taking up the position in the Supervisory Board of PKN ORLEN they will not be involved in any activity competitive with PKN ORLEN and will not be partners of any competitive civil law partnership, partnership, capital company, will not be members of any board of a competitive capital company. All appointed members of the Supervisory Board are not on the list of insolvent debtors kept on record on the National Court Register Act.

PODPISY OSÓB REPREZENTUJĄCYCH SPÓŁKĘ
Data Imię i Nazwisko Stanowisko/Funkcja Podpis
2022-05-25 Jan Szewczak Członek Zarządu
2022-05-25 Armen Konrad Artwich Członek Zarządu

Cena akcji Pknorlen

Cena akcji Pknorlen w momencie publikacji komunikatu to 71.34 PLN. Sprawdź ile kosztuje akcja Pknorlen aktualnie.

W tej sekcji znajdziesz wszystkie komunikaty ESPI EBI Pknorlen.

Jesteś dziennikarzem i szukasz pracy? Napisz do nas

Masz lekkie pióro? Interesujesz się gospodarką i finansami? Możliwe, że szukamy właśnie Ciebie.

Zgłoś swoją kandydaturę

Reklama