Reklama
twitter
youtube
facebook
instagram
linkedin
Reklama
Reklama

33,6 mln zł wsparcia dla lokalnych przedsiębiorstw

|
selectedselectedselected
Świętokrzyskie/ Ponad 33 mln zł na wsparcie eksportu i promocję firm na rynkach zagranicznych
freepik.com | 33,6 mln zł wsparcia dla lokalnych przedsiębiorstw
Reklama
Aa
Udostępnij
facebook
twitter
linkedin
wykop

O starcie programu „Świętokrzyskie dla firm” poinformowała w środę marszałek województwa Renata Janik.

„Pieniądze, które pozyskaliśmy na ten projekt – 33,6 mln zł - muszą wzmocnić konkurencyjną pozycję firm na rynkach zagranicznych i przyczynić się do tego, aby firmy zyskały nowe rynki zbytu, by pewniej i świadomie mogły sprzedawać swoje produkty poza terenem naszego kraju. Departament Rozwoju Regionalnego będzie organizował bezpłatne wyjazdy na targi związane z profilem działalności firmy. Dodatkowo będzie także możliwość bezpłatnej prezentacji firm na naszych Targach Kielce” – poinformowała Janik.

 


Partnerem portalu FXMAG jest Interactive Brokers. Załóż rachunek w IB w kilka minut i ciesz się najniższymi prowizjami na rynku już od pierwszej transakcji.


 

Reklama

 

Podkreśliła, że projekt jest w całości finansowany ze środków unijnych. Ze wsparcia będą mogły korzystać firmy działające w ramach inteligentnych specjalizacji woj. świętokrzyskiego, czyli m.in. branży metalowo-odlewniczej, zasobooszczędnego budownictwa, nowoczesnego rolnictwa i przetwórstwa rolno-spożywczego, turystyki zdrowotnej i IT/ICT.

Według szacunków urzędu z programu będzie mogło skorzystać około 300 mikro, małych i średnich firm. Planowane działania obejmują m.in. misje gospodarcze na największe zagraniczne targi, wraz z zakupem powierzchni i zabudową stoisk; wizyty zagranicznych przedsiębiorców, dziennikarzy i influencerów, połączone z organizacją spotkań B2B, coroczne konferencje międzybranżowe.

 

>> Czytaj także: Synektik chce poszerzyć portfolio i wprowadzić nowe urządzenia na rynek w 2025 r. (wywiad)

 

Poza tym przedsiębiorcy będą mogli korzystać także z cyklicznych spotkań ze specjalistami i ekspertami, które będą dotyczyć różnych aspektów prowadzenia działalności gospodarczej m.in. strategii marketingowej, nowoczesnych form sprzedaży, działań eksportowych czy promocji przedsiębiorstw.

Reklama

Wszystkie działania realizowane w ramach projektu są dla przedsiębiorców bezpłatne.

Projekt będzie trwał cztery lata. Otwarte nabory na udział w programie będzie prowadzić departament rozwoju regionalnego Urzędu Marszałkowskiego. Uczestnicy projektu będą mogli zaprezentować swoje usługi m.in. na targach przemysłu spożywczego SIAL w Paryżu, wciąć udział w konferencji technologicznej Web Summit w Lizbonie, czy Targach BAU w Monachium.

 

(PAP)

 

Jesteś dziennikarzem i szukasz pracy? Napisz do nas

Masz lekkie pióro? Interesujesz się gospodarką i finansami? Możliwe, że szukamy właśnie Ciebie.

Zgłoś swoją kandydaturę


PAP

PAP

Polska Agencja Prasowa Spółka Akcyjna – publiczna agencja prasowa, jedyna państwowa agencja informacyjna w Polsce. Zgodnie ze statutem do jej zadań należy uzyskiwanie i przekazywanie odbiorcom rzetelnych, obiektywnych i wszechstronnych informacji z kraju i z zagranicy. Agencja jest także zobowiązana do upowszechniania stanowiska Sejmu, Senatu, Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej i Rady Ministrów, a także umożliwia innym naczelnym organom państwa prezentowanie swoich stanowisk w ważnych sprawach państwowych.


Reklama
Reklama