Reklama
twitter
youtube
facebook
instagram
linkedin
Reklama
Reklama

Santander Bank Polska - bank otwarty na potrzeby osób niesłyszących

|
selectedselectedselected
Santander Bank Polska - bank otwarty na potrzeby osób niesłyszących
freepik.com
Reklama
Aa
Udostępnij
facebook
twitter
linkedin
wykop

Według najnowszego raportu Rzecznika Praw Obywatelskich, dla osób z niepełnosprawnością słuchu w Polsce najczęściej wyzwaniem jest korzystanie z usług w miejscach publicznych, ponieważ nie zawsze dostępne jest tłumaczenie[1]. W tym tygodniu obchodzimy Międzynarodowy Tydzień Głuchych, podczas którego szczególnie warto pomyśleć o wyzwaniach, z jakimi mierzy się ta grupa każdego dnia.

Santander Bank Polska systematycznie rozwija program Obsługa bez barier przez wprowadzanie rozwiązań dostosowanych do potrzeb różnych grup klientów, w tym także osób niesłyszących i słabosłyszących.

– Każdego dnia dbamy o dostępność rozwiązań dla naszych klientów z różnymi potrzebami. Przyświeca nam idea inkluzywnej bankowości, która dba o rozwiązania uniwersalne, adresujące oczekiwania różnych grup odbiorców,  m.in. dlatego od 2014 r. osobom niesłyszącym oferujemy połączenie online z doradcą, który posługuje się Polskim Językiem Migowym - mówi Marta Walaszczyk-Szymańska, odpowiedzialna za program Obsługa bez barier w Santander Bank Polska.

Z obsługi w Polskim Języku Migowym można skorzystać w łatwy sposób w każdym oddziale, a także w kanałach online – za pośrednictwem bankowości internetowej i mobilnej w opcji „Kontakt” oraz na stronie internetowej banku w zakładce „Pomoc i kontakt”.

Reklama

Ważnym udogodnieniem jest sieć oddziałów bez barier, wśród których  znajdują się placówki z przenośnymi pętlami indukcyjnymi. To system dźwiękowy dla osób z aparatami słuchowymi, poprawiający komfort rozmowy osób słabosłyszących. W oddziałach na klientów czekają również odpowiednio przeszkoleni i przygotowani doradcy oraz stanowiska z „Pierwszeństwem obsługi”

Dla osób niewidomych bank rozwija sieć bankomatów z udogodnieniami - obecnie zdecydowana  większość naszych bankomatów, bo ponad  1500, jest wyposażona w przynajmniej jedno udogodnienie dla osób z indywidualnymi potrzebami.

By być jeszcze bardziej dostępnym dla klientów z różnymi potrzebami, bank przygotował filmy reklamowe, które są dostosowane do potrzeb osób niesłyszących oraz osób niewidomych. Można je obejrzeć na bankowym kanale YouTube oraz stronie programu Obsługa bez barier: www.santander.pl/obb w zakładce Dostępna komunikacja.

Z okazji Tygodnia Osób Niesłyszących bank zaplanował również akcję edukacyjną skierowaną do swoich do pracowników. 23 września w Światowym Dniu Języków Migowych odbywają się m.in. warsztat nauki podstaw języka migowego oraz spotkanie z ekspertami zewnętrznymi przybliżające perspektywy i potrzeby osób niesłyszących.

Santander Bank Polska swoją strategię realizuje w zgodzie z Principles for Responsible Banking (PRB). Ten zbiór zasad odpowiedzialnej bankowości powstał we współpracy globalnych instytucji finansowych i ONZ.

Jesteś dziennikarzem i szukasz pracy? Napisz do nas

Masz lekkie pióro? Interesujesz się gospodarką i finansami? Możliwe, że szukamy właśnie Ciebie.

Zgłoś swoją kandydaturę


Santander Bank Polska

Santander Bank Polska

Jest jedną z największych grup finansowych i największym bankiem z kapitałem prywatnym w Polsce. Oferuje nowoczesne rozwiązania finansowe dla osób indywidualnych, mikro, małych i średnich przedsiębiorstw oraz polskich i międzynarodowych korporacji. Bank ma jedną z największych sieci oddziałów i placówek partnerskich, jak również świadczy usługi poprzez elektroniczne kanały dostępu, w tym bankowość mobilną. Jest jednym z liderów rynku w zakresie wykorzystania nowoczesnych technologii w usługach bankowych, konsekwentnie budując swoją markę zgodnie ze strategicznym celem osiągnięcia pozycji najlepszego banku dla klienta. Priorytetem Santander Bank Polska jest satysfakcja i lojalność klientów, dlatego Bank regularnie wprowadza do oferty innowacyjne funkcjonalności, które pomagają dbać o finanse osobiste oraz efektywnie zarządzać finansami firmowymi. Od 2011 r. Bank należy do międzynarodowej Grupy Santander. Spółki z Grupy Santander Bank Polska oferują m.in. fundusze inwestycyjne, usługi maklerskie, ubezpieczenia, leasing oraz faktoring. Naszym celem jest pomaganie ludziom w spełnianiu marzeń, realizacji planów i osiąganiu założonych celów, dlatego we wszystkim, co robimy kierujemy się naszymi podstawowymi wartościami.


Tematy

osoby niesłyszące na rynku pracyosoby niesłyszące na jakie bariery napotykają osoby niesłyszące w życiu codziennym osoby niesłyszące definicja osoby niesłyszące głuche i głuchonieme charakterystyka niesprawności osoby niesłyszące i słabosłyszące dziecko niesłyszące osoby niesłyszące w odbiorze społecznym osoby niesłyszące w odbiorze społecznym mity i fakty dziecko niesłyszące w przedszkolu dzieci niesłyszące i słabosłyszące dzieci niesłyszące dziecko niesłyszące w rodzinie osoby niesłyszące w polsce dziecko niesłyszące literatura dzieci niedosłyszące i niesłyszące dziecko niesłyszące od urodzenia jak dzieci niesłyszące czytają teksty podręczników szkolnych dziecko niesłyszące charakterystyka osoby niesłyszące praca dziecko niesłyszące przyczyny środki techniczne wykorzystywane przez osoby niesłyszące osoby niesłyszące i niedosłyszące niesłyszące niemowle dziecko niesłyszące metody pracy osoby niesłyszące prawo jazdy czy osoby niesłyszące mówią znane osoby niesłyszące dziecko niesłyszące w klasie integracyjnej dzieci niesłyszące wg współczesnej klasyfikacji pedagogicznej eckert osoby niesłyszące mity i fakty osoby niesłyszące w szkole niesłyszące dziecko słyszących rodziców czy dziecko niesłyszące gaworzy dziecko niesłyszące w szkole niesłyszące dzieci prawo jazdy a osoby niesłyszące osoby niesłyszące bibliografia ipet dziecko niesłyszące bibliografia osoby niesłyszące osoby niesłyszące problemy czy dziecko niesłyszące płacze osoby niesłyszące statystyki kim jest moje niesłyszące dziecko niesłyszące osoby niesłyszące w społeczeństwie
Reklama
Reklama