Reklama
twitter
youtube
facebook
instagram
linkedin
Reklama
Reklama

Ropa WTI: Jak rozegrać dzisiejsze dane o zapasach?

|
selectedselectedselected
Reklama
Aa
Udostępnij
facebook
twitter
linkedin
wykop

Ostatnie wzrosty cen ropy naftowej możliwe były dzięki wyraźnemu osłabieniu wzrostu podaży w Stanach Zjednoczonych, a także niższemu wydobyciu w Iraku i Meksyku. Jednakże, nadpodaż w I kwartale przyszłego roku powinna odwrócić przynajmniej część obecnych wzrostów. Z punktu widzenia szerokiego interwału zaczynamy testować bardzo techniczną strefę podażową (57.6$ – 58.8$). Kluczowym potwierdzeniem obszaru jest cluster Fibo oparty na dwóch zewnętrznych mierzeniach 127,2%. W przypadku korekty, warto zwrócić uwagę na pomarańczową linię trendu przy której może pojawić się kolejny popyt.

FXMAG forex ropa wti: jak rozegrać dzisiejsze dane o zapasach? ropa wti fibonacci analiza harmoniczna 1FXMAG forex ropa wti: jak rozegrać dzisiejsze dane o zapasach? ropa wti fibonacci analiza harmoniczna 1

 

Na interwale H1 rysuje się bardzo ciekawy schemat do rozegrania np. podczas dzisiejszych danych o zapasach ropy naftowej (godz. 16:30). Jeżeli pojawi się korekta obecnego impulsu, to poziom współczynnika 50% (dokładnie 56,88 WTI) znajduje się na wysokości dolnej podstawy układu overbalance. Dodatkowym potwierdzeniem jest również bardzo precyzyjna biegunowość poziomu, a więc wybity opór stanowi w tym momencie silne wsparcie dla notowań.

FXMAG forex ropa wti: jak rozegrać dzisiejsze dane o zapasach? ropa wti fibonacci analiza harmoniczna 2FXMAG forex ropa wti: jak rozegrać dzisiejsze dane o zapasach? ropa wti fibonacci analiza harmoniczna 2

Jesteś dziennikarzem i szukasz pracy? Napisz do nas

Masz lekkie pióro? Interesujesz się gospodarką i finansami? Możliwe, że szukamy właśnie Ciebie.

Zgłoś swoją kandydaturę


Michał Król

Michał Król

Analityk Fibo Team School. Specjalizuje się w tradingu opartym na kombinacji analizy technicznej i fundamentalnej. Zwolennik dywersyfikacji portfela poprzez handel w różnych horyzontach czasowych.


Reklama
Reklama