Reklama
twitter
youtube
facebook
instagram
linkedin
Reklama
Reklama

2 miliony aktywnych klientów cyfrowych Banku Millennium

|
selectedselectedselected
freepik.com
Reklama
Aa
Udostępnij
facebook
twitter
linkedin
wykop

Już 2 miliony klientów Banku Millennium korzysta regularnie z kanałów elektronicznych, czyli loguje się przynajmniej raz w miesiącu do Millenetu lub aplikacji mobilnej.

Cyfrowi klienci logują się do aplikacji Banku Millennium 3 razy częściej niż do Millenetu. Robią średnio 5 przelewów miesięcznie. Poza tym często sprawdzają historię transakcji, korzystają też chętnie z płatności Blikiem i lubią płacić bez portfela. Korzystają także z szerokiego wachlarza usług dodatkowych, takich jak płatności za bilety komunikacji miejskiej i parkingowe, automatyczne płatności za autostrady Autopay czy zakup ubezpieczeń OC oraz turystycznych.

- Na pierwszy milion klientów aktywnie korzystających z kanałów cyfrowych pracowaliśmy 15 lat, na drugi już tylko 3 lata. Mamy nadzieję, że kolejny milion już wkrótce. Koncentrujemy się na stałym zapewnianiu jak najlepszej obsługi klienta i rozwijamy bankowość elektroniczną. Naszym celem jest, aby wszyscy klienci Banku Millennium wygodnie korzystali z usług cyfrowych – mówi Joao Bras Jorge, Prezes Zarządu Banku Millennium.

Informacje o usługach dostępnych w bankowości elektronicznej Banku Millennium można znaleźć pod adresem https://www.bankmillennium.pl/bankowosc-elektroniczna

Jesteś dziennikarzem i szukasz pracy? Napisz do nas

Masz lekkie pióro? Interesujesz się gospodarką i finansami? Możliwe, że szukamy właśnie Ciebie.

Zgłoś swoją kandydaturę


Bank Millennium

Bank Millennium

Bank Millennium SA – bank komercyjny z siedzibą w Warszawie utworzony w 1989 roku jako Bank Inicjatyw Gospodarczych SA.


Reklama
Reklama