Reklama
twitter
youtube
facebook
instagram
linkedin
Reklama
Reklama

Wideodoradca dla firm w PKO Banku Polskim

|
selectedselectedselected
Wideodoradca dla firm w PKO Banku Polskim | FXMAG INWESTOR
Reklama
Aa
Udostępnij
facebook
twitter
linkedin
wykop

Wideorozmowa z doradcą firmowym w PKO Banku Polskim? Nic prostszego - wystarczy komputer lub telefon z kamerą, głośnikiem i mikrofonem oraz dostępem do internetu

Zaledwie kilka chwil na wypełnienie formularza na stronie https://www.doradcaonline.pkobp.pl i pozostaje już tylko czekać na sms lub email z godziną spotkania online

Rozwiązanie powstało we współpracy z Operatorem Chmury Krajowej, którego współudziałowcem jest PKO Bank Polski

Wideorozmowa z doradcą firmowym w PKO Banku Polskim? Nic prostszego - wystarczy komputer lub telefon z kamerą, głośnikiem i mikrofonem oraz dostępem do internetu. Zaledwie kilka chwil na wypełnienie formularza na stronie https://www.doradcaonline.pkobp.pl i pozostaje już tylko czekać na sms lub e-mail z godziną spotkania online. Rozwiązanie powstało we współpracy z Operatorem Chmury Krajowej, którego PKO Bank Polski jest współudziałowcem.

- Pandemia COVID-19 wymusiła na bankach zmianę modelu działania z oddziałowo-zdalnego na zdalno-oddziałowy. PKO Bank Polski, który jest liderem technologicznym polskiej bankowości, stale dostarcza najnowocześniejszych rozwiązań cyfrowych, a w tym szczególnym czasie ze zdwojoną determinacją pracuje nad narzędziami, których potrzebują nasi klienci. Właśnie startuje nasza nowa usługa - wideodoradca dla klientów firmowych, która pozwoli komfortowo i bezpiecznie kontaktować się z bankiem. Docelowo taka forma kontaktu będzie dostępna dla wszystkich klientów banku.

Reklama

– powiedział Zbigniew Jagiełło, prezes zarządu PKO Banu Polskiego

Bank uruchomił właśnie możliwość umówienia się na wideospotkanie – na początek opcja taka dostępna jest dla firm z sektora MSP. Klient wypełnia prosty i bardzo krótki formularz na stronie https://www.doradcaonline.pkobp.pl, a potem zostaje mu już tylko poczekać na sms lub e-mail z datą i godziną spotkania. Konsultacje – na początek jest to wybranych kilkudziesięciu doradców bankowych z całej Polski – są prowadzone w dni robocze w godzinach 9:00-17:00. W trakcie rozmowy można uzyskać m.in. informacje o tarczy antykryzysowej czy swoich produktach bankowych. Na takie spotkanie zapraszać mogą również sami doradcy.

Bank pracuje nad wdrożeniem takiego rozwiązania dla wszystkich klientów PKO Banku Polskiego – zarówno firmowych, jak i indywidualnych.

Rozmowa jest w pełni bezpieczna. Formularz rejestracji jest obsługiwany w domenie internetowej banku, sama wideorozmowa jest realizowana przez szyfrowane łącze. Bezpieczeństwo strony z formularzem potwierdza stosowany protokół HTTPS i oficjalny certyfikat SSL PKO Banku Polskiego, a wideorozmowy oficjalny certyfikat SSL Google Meet. E-maile będą wysyłane z adresu powiadomienia[at]pkobp.pl, a nadawcą SMSów będzie „PKOBP". Należy zwrócić uwagę na link do rozmowy wideo w wiadomości e-mail - wszystkie linki prowadzą do stron szyfrowanych https://meet.google.com/... i są prezentowane w całości, bez użycia skrótów.

Usługa powstała w niecałe trzy tygodnie we współpracy z Operatorem Chmury Krajowej, którego PKO Bank Polski jest współudziałowcem. To drugie tego typu rozwiązanie zaproponowane przez Chmurę Krajową w ostatnich tygodniach. Pod koniec kwietnia ruszyła Teleporada (obecnie eWizyta) – projekt powstał na zlecenie Centrum Systemów Informacyjnych Ochrony Zdrowia i umożliwia pacjentom korzystanie z konsultacji wideo udzielanych przez pracowników medycznych, bez wychodzenia z domu.

Grupa Kapitałowa PKO Banku Polskiego, odpowiadając na apel premiera Mateusza Morawieckiego o współpracę i zaangażowanie, realizuje i wspiera szereg działań, zarówno tych mających na celu ochronę życia i zdrowia ludzi, jak i ograniczających negatywny wpływ pandemii na polską gospodarkę.

Jesteś dziennikarzem i szukasz pracy? Napisz do nas

Masz lekkie pióro? Interesujesz się gospodarką i finansami? Możliwe, że szukamy właśnie Ciebie.

Zgłoś swoją kandydaturę


PKO Bank Polski

PKO Bank Polski

Niekwestionowany lider polskiego sektora bankowego. W 2019 r. jego skonsolidowany zysk netto wyniósł 4,03 mld zł a wartość aktywów sięgnęła 348 mld zł. Bank jest podstawowym dostawcą usług finansowych dla wszystkich segmentów klientów, osiągając najwyższe udziały w rynku oszczędności (18,4 proc.), kredytów (17,6 proc.), w rynku leasingowym (11,2 proc.) oraz w rynku funduszy inwestycyjnych osób fizycznych (22,2 proc.). Posiadając ponad 9,2 mln kart płatniczych, bank jest największym wydawcą kart debetowych i kredytowych w Polsce. Dzięki rozwojowi narzędzi cyfrowych, w tym aplikacji IKO, która na koniec 2019 r. miała 4,2 mln aktywnych aplikacji, PKO Bank Polski jest najbardziej mobilnym bankiem w Polsce. Silną pozycję Banku wzmacniają spółki Grupy Kapitałowej. Dom Maklerski PKO Banku Polskiego jest liderem pod względem liczby i wartości transakcji IPO i SPO na rynku kapitałowym. Efektywna realizacja strategii wzrostowej sprawiła, że PKO Bank Polski jest najcenniejszą spółką notowaną na GPW w Warszawie.


Reklama
Reklama