Reklama
twitter
youtube
facebook
instagram
linkedin
Reklama
Reklama

Serwis iPKO w nowej odsłonie

|
selectedselectedselected
Serwis iPKO w nowej odsłonie | FXMAG INWESTOR
Reklama
Aa
Udostępnij
facebook
twitter
linkedin
wykop

 

  • Klienci PKO Banku Polskiego będą mogli już wkrótce korzystać z odświeżonej wersji iPKO – nowej nawigacji i nowej strony startowej.
  • iPKO automatycznie dostosuje się do wielkości ekranu urządzeń mobilnych (telefonu i tabletu) i zastąpi dotychczasową mobilną wersję iPKO lajt.

Nowa odsłona iPKO umożliwi klientom dostęp do banku w prosty i wygodny sposób bez względu na rodzaj urządzenia, z jakiego korzystają. Po zalogowaniu do nowej wersji serwisu układ strony startowej będzie bardzo intuicyjny, dzięki czemu klienci będą mogli łatwo i szybko wykonać najważniejsze operacje oraz zapoznać się z najważniejszymi informacjami o własnych finansach. Nowe menu umożliwi szybki dostęp do najczęściej wykorzystywanych funkcji.

Nowa wersja serwisu powstała przede wszystkim jako odpowiedź na potrzeby klientów, którzy oczekiwali możliwości wygodnego bankowania na wszystkich urządzeniach mobilnych: telefonach, tabletach i laptopach. Dlatego zmiany w iPKO będą w dużej mierze spójne z rozwiązaniami znanymi z aplikacji IKO, co dodatkowo sprawi, że klienci będą mieli podobne doświadczenia z korzystania z iPKO i IKO.

Zmiany polegające na dostosowaniu iPKO do urządzeń o różnej wielkości ekranów są wprowadzane systematycznie od kilku miesięcy. Tym razem odświeżona została strona startowa serwisu. Klienci jeszcze szybciej dotrą do najczęściej poszukiwanych funkcji – przelewu krajowego, przelewu do odbiorcy zdefiniowanego, do e-Urzędu czy aktualizacji danych osobowych. Oprócz tego, przeprojektowana i uproszczona została nawigacja serwisu – tak, by klient mógł w łatwy sposób dotrzeć do informacji o swoich produktach (wszystkie znajdą się w zakładce „Moje produkty") czy oferty banku.

Zobacz film:

Reklama

https://www.youtube.com/watch?v=Q39BqK9Srio

Po uruchomieniu nowej odsłony iPKO na telefonie komórkowym nie będzie już wyboru pomiędzy pełną i mobilną wersją serwisu - iPKO lajt zostanie wyłączony. Logując się z przeglądarki na telefonie komórkowym klienci będą mogli korzystać z wszystkich funkcji serwisu, które dotąd nie były dostępne w iPKO lajt (np.: przelewy krajowe, zlecenia stałe czy zmieniać limity na koncie).

Bank rozpoczął już akcję informacyjną odświeżonej wersji iPKO – bezpośrednio po zalogowaniu do serwisu i na stronie internetowej banku, gdzie publikowane są zapowiedzi zmian. Na portalu Bankomania, YouTube i w mediach społecznościowych pojawią się filmy instruktażowe z wybranymi funkcjami w iPKO.

Jesteś dziennikarzem i szukasz pracy? Napisz do nas

Masz lekkie pióro? Interesujesz się gospodarką i finansami? Możliwe, że szukamy właśnie Ciebie.

Zgłoś swoją kandydaturę


PKO Bank Polski

PKO Bank Polski

Niekwestionowany lider polskiego sektora bankowego. W 2019 r. jego skonsolidowany zysk netto wyniósł 4,03 mld zł a wartość aktywów sięgnęła 348 mld zł. Bank jest podstawowym dostawcą usług finansowych dla wszystkich segmentów klientów, osiągając najwyższe udziały w rynku oszczędności (18,4 proc.), kredytów (17,6 proc.), w rynku leasingowym (11,2 proc.) oraz w rynku funduszy inwestycyjnych osób fizycznych (22,2 proc.). Posiadając ponad 9,2 mln kart płatniczych, bank jest największym wydawcą kart debetowych i kredytowych w Polsce. Dzięki rozwojowi narzędzi cyfrowych, w tym aplikacji IKO, która na koniec 2019 r. miała 4,2 mln aktywnych aplikacji, PKO Bank Polski jest najbardziej mobilnym bankiem w Polsce. Silną pozycję Banku wzmacniają spółki Grupy Kapitałowej. Dom Maklerski PKO Banku Polskiego jest liderem pod względem liczby i wartości transakcji IPO i SPO na rynku kapitałowym. Efektywna realizacja strategii wzrostowej sprawiła, że PKO Bank Polski jest najcenniejszą spółką notowaną na GPW w Warszawie.


Reklama
Reklama