Reklama
twitter
youtube
facebook
instagram
linkedin
Reklama
Reklama

Historia wzrostu obejmuje DEI (Diversity, equity and inclusion)

|
selectedselectedselected
Historia wzrostu obejmuje DEI (Diversity, equity and inclusion) | FXMAG INWESTOR
freepik.com
Reklama
Aa
Udostępnij
facebook
twitter
linkedin
wykop

Kiedy Marion Donovan wynalazła pierwszą pieluchę jednorazową i przedstawiła ją inwestorom venture capital, wszyscy się śmiali. Zdeterminowana, zatrudniła producenta bielizny, by pomógł jej wprowadzić produkt na rynek w Saks Fifth Ave i spełniła marzenia miliardów rodziców o pieluszkach. Brak dostępu do ludzi ze świetnymi pomysłami to jedna z najstarszych historii na świecie, która powtarza się do dziś. Jednak dzisiejsze niezwykle konkurencyjne środowisko, ciągłe zakłócenia i innowacje wymagają zróżnicowanego myślenia i rozwiązywania problemów w celu znalezienia wielkich możliwości.

Praktyki związane z różnorodnością, sprawiedliwością i integracją (DEI) są niezbędne do poruszania się w dynamicznym krajobrazie naszej branży inwestycyjnej:

Myślenie bardziej holistyczne prowadzi do czegoś więcej niż tylko do wzrostu firmy. Tworzenie zróżnicowanej i integracyjnej siły roboczej przynosi najlepsze rezultaty dla ludzi, firm, branż, społeczeństw i inwestorów.

Praktyki i polityka DEI tworzą platformy firmowe dla zróżnicowania i przewagi konkurencyjnej w zakresie wydajności firmy, innowacji i odporności.

Zróżnicowane praktyki, procesy i zespoły zwiększają siłę biznesu i możliwości rozwiązań.

Reklama

Firmy i inwestorzy przegapią okazje inwestycyjne, jeśli nie będą rozmawiać z ludźmi, którzy mogą odnieść się do ich unikalnych problemów biznesowych i z nimi rezonować.

Młodsze pokolenia szukają powiązań z firmami o podobnych wartościach i będą bronić tych wspólnych wartości i przekonań.

Uznając, że wszyscy ludzie mają naturalne uprzedzenia, firmy i liderzy mogą znaleźć więcej sposobów na sprowadzenie bardziej zróżnicowanych talentów i rozszerzyć rekrutację tak, jak to tylko możliwe, aby zbudować swoje najlepsze zespoły.

W miarę jak zmienia się nasza globalna populacja, praktyki DEI będą nadal przyczyniać się do wzrostu w różnych liniach biznesowych i branżach. Inwestorzy, firmy i liderzy muszą włączyć praktyki DEI do swoich procesów i przywództwa, w przeciwnym razie ryzykują przegapienie kolejnej szansy na rynku pieluch dziecięcych wartej ponad 50 mld USD.

 

Więcej informacji na ten temat można znaleźć w mojej dyskusji z CEO Jenny Johnson, "Dimensions & Insights: Your Growth Story Includes DEI" i jej zapis poniżej:

Reklama

REGINA: Mówi się, że różnorodność, sprawiedliwość i integracja są niezbędne do poruszania się w dynamicznym krajobrazie naszej branży. Tworzy ona platformę dla zróżnicowania, przewagę konkurencyjną dla wyników firmy, jak również odporność. Jenny, dlaczego uważasz, że DEI zwiększa zyski zarządzającego aktywami?

JENNY: Przede wszystkim uważam, że D, E i I to historia rozwoju firmy. Zawsze to mówię, bo zbyt często słyszy się, że ludzie opisują to tak, jakby to był problem do rozwiązania, a nie niesamowita okazja, którą jest. Chcesz być w stanie rekrutować od jak największej liczby osób, aby stworzyć najlepszy zespół. I myślę, że wszyscy musimy przyznać, że mamy naturalne uprzedzenia. Jeśli uznasz to i powiesz: "Chcę mieć pewność, że wystawię najlepszą drużynę, to będziesz musiał znaleźć kreatywne sposoby na sprowadzenie wszystkich talentów". A ja patrzę na to i mówię, co robi Franklin Templeton? Zapewniamy naszym klientom zwrot z inwestycji skorygowany o ryzyko i uważam, że posiadanie zróżnicowanych zespołów inwestycyjnych jest niezbędne, aby mogły one znaleźć wspaniałe możliwości inwestycyjne. I jeszcze chciałbym powiedzieć, że prowadzenie firmy w bardzo konkurencyjnych czasach - to konkurencyjna branża - plus innowacje technologiczne, które mają miejsce i zakłócenia, to trudne czasy do konkurowania. Udowodniono, że jeśli połączy się zróżnicowany zespół, to rozszerza on możliwości rozwiązań. Jeśli natomiast zbierzesz ludzi, którzy myślą podobnie, będziesz bardzo ograniczony. Dlatego uważam, że jedynym sposobem, abyśmy mogli konkurować w przyszłości, jest zapewnienie, że stworzymy bazę pracowników, która będzie bardzo zróżnicowana, tak aby uzyskać najlepsze wyniki.

REGINA: Zgadzam się. I myślę, że jest to również pojęcie: "Czy muszę zatrudnić dokładnie ten sam talent jeden na jeden, czy też muszę zatrudnić kogoś, kto wzmocni mój zespół i jaka jest różnica w różnorodności w moim zespole?". Więc myślę, że to świetny sposób myślenia, aby myśleć bardziej holistycznie, a do twojego punktu wokół "pomyślmy o wzroście i kolejnych krokach w zakresie naszej branży".

Mniej niż 2% pieniędzy VC [venture capital] trafia do kobiet przedsiębiorców. I słyszy się kobiety, które zostały odrzucone przez inwestorów venture capital, mówiąc: "Zostałam odrzucona, ponieważ VC nie rozumieli biznesplanu, który przedstawiałam, nie rozumieli potrzeby". I tak, myślę o tej historii, o kobietach czujących presję na nową sukienkę, a sukienki są bardzo drogie, że kiedy ktoś wpadł na pomysł, a oni są pitching do grupy męskich inwestorów venture capital ... Myślę, że kobiety mogą wypożyczyć swoje sukienki. Wiesz, jako kobieta - idziesz na te publiczne gale lub cokolwiek, i nie możesz nosić tej samej sukienki zbyt często. Może nawet nie, jeśli są zdjęcia - może w ogóle nie zakładać jej po raz drugi. Teraz pomyśl o mężczyznach, którzy słysząc tę historię myślą: "Mam ten sam smoking od 20 lat. Jest w porządku. Nie rozumiem tego problemu." Tak więc, jeśli nie masz w pokoju kogoś, kto doświadcza lub rozumie ten problem, może to z nimi nie rezonować.

REGINA: Podoba mi się, że mówiłeś nie tylko o części dotyczącej ludzi i różnorodności, ale także o spojrzeniu na nasze procesy w inny sposób. Myślę, że panuje przekonanie, że można mieć liderów sprzyjających włączeniu społecznemu, ale jeśli będą oni podążać za tymi samymi procesami, to wciąż można uzyskać te same rezultaty.

JENNY: Absolutnie.

Reklama

REGINA: Myślę, że jest to doskonałe rozwiązanie, ponieważ myślimy o tym jako o części historii rozwoju Franklin Templeton, ponieważ trzeba mieć obie te cechy. Mówiąc o talentach, często słyszymy o tym, że nasza branża ma problem z wizerunkiem. Hollywood przedstawiło finanse, w pewnym sensie, w negatywnym świetle. Jenny, jak Twoim zdaniem ten problem wizerunkowy lub wyzwanie wpływa na młodsze pokolenie i przyciągnięcie go do naszej branży?

JENNY: Często opowiadam historię z pięciorgiem moich dzieci, pytając córki, czy któreś z nich pójdzie w moje ślady w tej branży. I jedna z moich córek odpowiedziała: "Mamo, chcę robić coś, co pomaga ludziom". A ja pomyślałam "zawiodłam", bo jak nie opisałam pracy, która jest moją pasją na co dzień, że pomagamy ludziom rozwiązywać najtrudniejsze problemy w ich życiu. A zbyt często ta branża jest opisywana jako "chodzi o to, że ludzie chcą zarabiać pieniądze". Nie, przychodzimy z odpowiedzialnością, aby pomóc naszym klientom osiągnąć najważniejsze cele. I myślę, że musimy opisać ten biznes w taki sposób, że chodzi o naszą zdolność do prawdziwego pomagania ludziom w osiągnięciu tego, co jest dla nich ważne. I myślę, że jeśli uda nam się zmienić narrację, przyciągniemy więcej osób.

REGINA: Zgadzam się i myślę, że pokolenie chce się sprzymierzyć z firmami, które mają przekonania, w które wierzą.

JENNY: Absolutnie.

REGINA: Chcą mieć firmy, które cenią i bronią tych przekonań i są zgodne z ich wartościami. To doskonała perspektywa i to, na co Franklin Templeton zwraca uwagę podczas rekrutacji.

JENNY: A jak wiesz, bo jesteś ekspertem w tej dziedzinie, ile razy słyszysz, jak ludzie mówią: "Och, po prostu nie mogłem zdobyć żadnych zróżnicowanych kandydatów". I oczywiście teraz zaczynają rozumieć psychologię, że jeśli nie zmienisz sposobu, w jaki robisz opis pracy, używając innych słów, natychmiast eliminujesz ogromną grupę populacji. I tak właśnie trzeba spojrzeć wewnętrznie i powiedzieć: "Chwila, może to my, a nie oni. Może to nie ci ludzie nie są zainteresowani tą branżą. Może nie sprzedajemy siebie w sposób, który rezonuje z nimi jako świetny biznes, w którym warto być." Jeśli nie rozmawiasz z ludźmi, do których problem może się odnosić i rezonować z nimi, przegapisz możliwości inwestycyjne. Dla mnie to jest historia wzrostu w tym.

Reklama

 

Nota prawna

Jesteś dziennikarzem i szukasz pracy? Napisz do nas

Masz lekkie pióro? Interesujesz się gospodarką i finansami? Możliwe, że szukamy właśnie Ciebie.

Zgłoś swoją kandydaturę


Franklin Templeton

Franklin Templeton

Franklin Templeton to amerykańska międzynarodowa spółka holdingowa, która wraz ze swoimi spółkami zależnymi jest nazywana Franklin Templeton; jest globalną firmą inwestycyjną założoną w Nowym Jorku w 1947 roku jako Franklin Distributors, Inc.


Reklama
Reklama