Reklama
twitter
youtube
facebook
instagram
linkedin
Reklama
Reklama

ORLEN S.A.: Powołanie członków RN (2019-06-14)

|
selectedselectedselected
Reklama
Aa
Udostępnij
facebook
twitter
linkedin
wykop

RB 28:Zwyczajne Walne Zgromadzenie PKN ORLEN S.A. powołało Radę Nadzorczą Spółki na nową kadencję.

Firma: POLSKI KONCERN NAFTOWY ORLEN SA
Spis treści:
1. RAPORT BIEŻĄCY
2. MESSAGE (ENGLISH VERSION)
3. INFORMACJE O PODMIOCIE
4. PODPISY OSÓB REPREZENTUJĄCYCH SPÓŁKĘ

KOMISJA NADZORU FINANSOWEGO

Raport bieżący nr 28 / 2019
Data sporządzenia: 2019-06-14
Skrócona nazwa emitenta
PKNORLEN
Temat
Zwyczajne Walne Zgromadzenie PKN ORLEN S.A. powołało Radę Nadzorczą Spółki na nową kadencję.
Podstawa prawna
Art. 56 ust. 1 pkt 2 Ustawy o ofercie - informacje bieżące i okresowe
Treść raportu:
Zarząd PKN ORLEN S.A. („Spółka”) informuje, że Zwyczajne Walne Zgromadzenie PKN ORLEN S.A. w dniu 14 czerwca 2019 roku powołało członków Rady Nadzorczej Spółki na nową kadencję, w składzie:
• Izabela Felczak-Poturnicka - Przewodnicząca Rady Nadzorczej Spółki
• Barbara Jarzembowska – Członek Rady Nadzorczej Spółki
• Andrzej Kapała – Członek Rady Nadzorczej Spółki
• Michał Klimaszewski – Członek Rady Nadzorczej Spółki
• Jadwiga Lesisz – Członek Rady Nadzorczej Spółki
• Małgorzata Niezgoda – Członek Rady Nadzorczej Spółki
• Anna Sakowicz-Kacz – Członek Rady Nadzorczej Spółki
• Andrzej Szumański – Członek Rady Nadzorczej Spółki
• Anna Wójcik – Członek Rady Nadzorczej Spółki.

Pani Izabela Felczak-Poturnicka
Jest absolwentką ekonomii na Wydziale Handlu Zagranicznego i Gospodarki Światowej Wyższej Szkoły Handlu i Prawa im. Ryszarda Łazarskiego w Warszawie oraz studiów doktoranckich z zakresu zarządzania i finansów w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie. Ukończyła również studia podyplomowe z zakresu metod wyceny spółek kapitałowych w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie. Od 2005 r. jest członkiem Centrum Informacji i Organizacji Badań Finansów Publicznych i Prawa Podatkowego Krajów Europy Środkowej i Wschodniej przy Wydziale Prawa Uniwersytetu w Białymstoku. Jest także autorką oraz współautorką materiałów naukowych z zakresu ekonomii. Posiada uprawnienia audytora wewnętrznego systemów zarządzania jakością ISO 9001.

Obecnie zastępca dyrektora w Departamencie Skarbu Państwa w Kancelarii Prezesa Rady Ministrów. Od stycznia 2017 r. pracowała jako radca ministra koordynujący prace zespołu polityki właścicielskiej w Ministerstwie Energii. W latach 2005-2016 pełniła różne funkcje w Ministerstwie Skarbu Państwa. W 2016 roku pełniła obowiązki prezesa Zarządu Polskiego Holdingu Nieruchomości S.A. Jest Przewodniczącą Rady Nadzorczej Polskiego Holdingu Nieruchomości S.A. Jako przedstawiciel Skarbu Państwa zasiadała w Radach Nadzorczych: Jastrzębskiej Spółki Węglowej S.A., ZEW Niedzica S.A., MERAZET S.A., Z.Ch. ZACHEM S.A. oraz MERITUM BANK ICB S.A.

Posiada bogate doświadczenie w zakresie nadzoru właścicielskiego nad spółkami strategicznymi. Brała udział przy realizowaniu wielu transakcji na rynku kapitałowym, m.in. wprowadzenie na warszawką giełdę spółek GPW S.A., JSW S.A., PZU S.A. Posiada doświadczenie w zakresie nadzoru korporacyjnego, wdrażania programów restrukturyzacyjnych oraz oceny efektywności prowadzonych w spółkach projektów inwestycyjnych.

Barbara Jarzembowska
Absolwentka Uniwersytetu Warszawskiego, posiada certyfikat MBA. Zajmowała się m.in. doradztwem finansowym, koordynacją pomocy zagranicznej, promocją inwestycji zagranicznych. Od roku 2000 dyrektor w Banku Pekao S.A., odpowiedzialna m.in. za ryzyko operacyjne, bankowość transakcyjną, zarządzanie relacjami z kluczowymi klientami Banku z sektora FMCG, monitorowanie sprzedaży, planowania i realizacji celów budżetowych.

Andrzej Kapała
Ukończył studia magisterskie w Wyższej Szkole Zarzadzania i Bankowości w Poznaniu w zakresie zarządzanie przedsiębiorstwem - dyplom MBA oraz podyplomowe na Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu w zakresie zarządzania kadrami, a także zarządzania finansami. Przez 10 lat pracował w Fundacji Rozwoju Demokracji Lokalnej, będąc dyrektorem oddziału we Wrocławiu, gdzie koncentrował się na doradztwie dla jednostek samorządu terytorialnego i przedsiębiorstw komunalnych w obszarze strategii zarządzania. Następnie przez kilkanaście lat pracował dla spółek prywatnych i komunalnych w obszarze analiz inwestycyjnych i finansowych oraz zarządzania projektami. Autor kilkudziesięciu studiów wykonalności dla inwestycji infrastrukturalnych. Od 6 lat będąc Dyrektorem Biura Administracji w PKO Banku Polskim, zarządza ok. 300 nieruchomościami oraz inwestycjami bankowymi w południowo-zachodniej Polsce.


Michał Klimaszewski
Adwokat, absolwent Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego. Doktor nauk prawnych. Członek Warszawskiego Seminarium Aksjologii Administracji. Autor publikacji z zakresu prawa administracyjnego. Członek rad nadzorczych spółek o kapitale prywatnym.

Jadwiga Lesisz
Jest absolwentką Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu na kierunku stosunki międzynarodowe – handel zagraniczny. Ukończyła studia podyplomowe na Politechnice Wrocławskiej w zakresie Gospodarki Nieruchomościami. Absolwentka Master of Business Administration (MBA) w Wyższej Szkole Bankowej z udziałem Franklin University USA. Posiada ponad 20-letnie doświadczenie zawodowe, w tym bogatą praktykę zawodową w sektorze MSP.

Wieloletni udział w życiu gospodarczym jako właściciel czy menadżer, gdzie m.in. tworzyła i organizowała procesy biznesowe.

W latach 2012-2016 pracowała w PKO Banku Polskim S.A., gdzie zarządzała obszarem najmu nieruchomości w zakresie oddziałów bankowych, nadzorowała i uczestniczyła w procesach negocjacyjnych. Zaangażowana była w kontroling biznesowy w zakresie optymalizacji sieci oddziałów banku.

W okresie 2016-2017 pełniła funkcję dyrektora Departamentu Zarządzania Projektami oraz członka Komitetu Audytu w Ministerstwie Rozwoju. Odpowiadała za przygotowanie i wdrażanie jednolitej metodologii i kultury zarządzania projektami wraz z koordynacją kluczowych projektów.

Zatrudniona była w Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (PARP) na stanowisku zastępcy prezesa, gdzie odpowiadała za obszary dotyczące realizacji zadań publicznych w zakresie wdrażania innowacji w przedsiębiorstwach. Inicjowała współpracę w zakresie budowy ekosystemu start-upowego w Polsce. Nadzorowała zamówienia publiczne, gospodarowanie majątkiem i zasobami informatycznymi Agencji.

Małgorzata Niezgoda
Ukończyła Szkołę Główną Gospodarstwa Wiejskiego na kierunku inżynieria środowiska.

Od 23 lat jest związana z administracją publiczną, w tym od 2005 roku jest urzędnikiem mianowanym w służbie cywilnej. Obecnie jest Dyrektorem Departamentu Nadzoru i Polityki Właścicielskiej w Ministerstwie Energii, gdzie wykonywany jest nadzór nad kluczowymi spółkami z udziałem Skarbu Państwa z sektora ropy, gazu i energetyki. W okresie od lutego 2015 roku do grudnia 2015 roku była zatrudniona w Ministerstwie Skarbu Państwa na stanowisku zastępcy dyrektora w Departamencie Restrukturyzacji i Pomocy Publicznej, a następnie w Departamencie Spółek Kluczowych, gdzie była odpowiedzialna w szczególności za nadzór nad realizacją procesów restrukturyzacji w sektorze górnictwa węgla kamiennego. Od listopada 2014 roku do lutego 2015 roku kierowała Departamentem Górnictwa w Ministerstwie Gospodarki.

W latach 1996 – 2014 zatrudniona w Ministerstwie Skarbu Państwa. Od roku 2008 pracowała w departamentach odpowiedzialnych za nadzór właścicielski nad spółkami z udziałem Skarbu Państwa, w tym od 2009 roku jako Naczelnik Wydziału (Departament Nadzoru Właścicielskiego II, Departament Spółek Kluczowych, Departament Projektów Strategicznych). Nadzorowała głównie spółki sektora energetycznego (tj. TAURON Polska Energia S.A., ENERGA S.A. ENEA S.A. oraz PGE Polska Grupa Energetyczna S.A), ale również sektora budownictwa, przemysłu metalowego, stoczniowego, wydawnictw i poligrafii oraz podmioty takie jak Mennica Polska S.A., KGHM Polska Miedź S.A., ARP S.A., PWPW S.A. Była odpowiedzialna za nadzorowanie całości zagadnień ekonomicznych i prawnych związanych z wykonywaniem praw z akcji w tych podmiotach, w tym za analizę dokumentacji i przygotowywanie rekomendacji oraz decyzji właścicielskich w stosunku do nadzorowanych spółek.

Bezpośrednio po ukończeniu studiów w roku 1996 została zatrudniona w Ministerstwie Przekształceń Własnościowych.

Od roku 2001 zasiadała w radach nadzorczych następujących spółek z udziałem Skarbu Państwa: ENEA S.A. (przewodnicząca), Kompania Węglowa S.A. (przewodnicząca), RADIO GDAŃSK S.A. w Gdańsku (wiceprzewodnicząca), Zespół Elektrowni Wodnych Niedzica S.A., PERN S.A., Lurgi Bipronaft S.A., Wydawnictwo Poznańskie Sp. z o.o. (wiceprzewodnicząca).

Obecnie jest członkiem Rady Nadzorczej PGE TFI S.A.

Anna Sakowicz-Kacz
Absolwentka Wydziału Prawa i Administracji UMCS w Lublinie. Studia podyplomowe w zakresie szacowania nieruchomości. Posiada licencję doradcy restrukturyzacyjnego Ministra Sprawiedliwości. Posiada doświadczenie w zakresie realizacji funkcji syndyka masy upadłości, nadzorcy sądowego, kuratora, w ramach przepisów prawa upadłościowego i restrukturyzacyjnego oraz doświadczenie w pracy w radach nadzorczych.

Andrzej Szumański
Adwokat, profesor zwyczajny Uniwersytetu Jagiellońskiego w Katedrze Prawa Gospodarczego Prywatnego. Jeden z trzech autorów projektu ustawy z 15 września 2000 r. – Kodeks spółek handlowych. Uczestniczył w pracach nad przygotowaniem The OECD Principles of Corporate Governance z 1999 r. Przygotował jako ekspert Stowarzyszenia Emitentów Giełdowych projekt Regulaminu Komisji ds. Ładu Korporacyjnego, umożliwiającego wdrażanie zasad Ładu Korporacyjnego dla Spółek Publicznych przyjętych przez Giełdę Papierów Wartościowych w Warszawie S.A. Obecnie uczestniczy w pracach Zespołu Problemowego ds. nowelizacji Kodeksu Spółek Handlowych przy Ministrze Sprawiedliwości. Od roku 1995 pełni funkcję arbitra w Sądzie Arbitrażowym przy Krajowej Izbie Gospodarczej w Warszawie a od 2015 r. jest członkiem Rady Arbitrażowej tego Sądu. Jest prezesem Sądu Giełdowego przy Giełdzie Papierów Wartościowych od roku 2007. W latach 2005-2011 pełnił przez dwie kadencje funkcję prezesa Sądu Arbitrażowego przy Polskiej Konfederacji Pracodawców Prywatnych „Lewiatan”. Uczestniczył w wielu projektach restrukturyzacyjnych i prywatyzacyjnych. Był członkiem rad nadzorczych m.in. Południowego Koncernu Energetycznego S.A. z siedzibą w Katowicach, Małopolskiej Agencji Rozwoju Regionalnego S.A. z siedzibą w Krakowie, Polimex-Mostostal S.A. z siedzibą w Warszawie. Zajmuje się opracowywaniem ekspertyz prawnych z zakresu prawa gospodarczego prywatnego, prawa umów oraz prawa arbitrażowego. Autor podręczników i komentarzy z zakresu prawa spółek i prawa papierów wartościowych, wielu artykułów, glos i recenzji z zakresu prawa handlowego.

Anna Wójcik
Edukacja
2018 Warszawska Wyższa Szkoła Biznesu, Studia Podyplomowe, Wydział Zarządzania, Master of Business Administration
1998 – 2000 Uniwersytet Warszawski, Wydział Prawa i Administracji, kierunek – Administracja, tytuł magistra
1995 – 1998 Wyższa Szkoła Zarządzania i Bankowości w Poznaniu, kierunek – Administracja, tytuł licencjata

Doświadczenie zawodowe
Od 2018 – obecnie Kancelaria Prezesa Rady Ministrów, Dyrektor Biura Prezesa Rady Ministrów
2016 – 2018 Ministerstwo Rozwoju, Dyrektor Biura Ministra
2017 – 2018 Ministerstwo Finansów, Dyrektor Biura Ministra
2013 – 2016 EXEQ Sp. z o.o. w Warszawie, Chief Operations Officer
2009 – 2013 Grupa Handlowa „Sangroup” Sp. z o.o. w Warszawie, Asystentka Prezesa Zarządu
2006 – 2008 Spółka Deweloperska „Reescon” Sp. z o.o. w Warszawie, Asystentka Prezesa Zarządu
2003 – 2006 Przedsiębiorstwo Handlu Zagranicznego „Universal” S.A. w upadłości w Warszawie, Specjalista ds. Administracji
1998 – 2002 Agencja Reklamowa „Cardinall Agency” Ltd. w Warszawie, Asystentka Prezesa Zarządu

Wszyscy powołani dzisiaj członkowie Rady Nadzorczej PKN ORLEN S.A. złożył pisemne oświadczenia, że z chwilą objęcia funkcji w Radzie Nadzorczej PKN ORLEN S.A. nie będą wykonywać innej działalności będącej konkurencyjną wobec PKN ORLEN S.A., ani też nie będą wspólnikami konkurencyjnych spółek cywilnych, osobowych, kapitałowych, nie będą uczestniczyć w innych konkurencyjnych osobach prawnych jako członek ich organów.
Złożyli również oświadczenia, że nie figurują w Rejestrze Dłużników Niewypłacalnych, prowadzonym na podstawie ustawy z dnia 20 sierpnia 1997 r. o Krajowym Rejestrze Sądowym (tj. Dz.U. 2018 poz. 986).

MESSAGE (ENGLISH VERSION)

Regulatory announcement no 28/2019 dated 14 June 2019
Ordinary General Meeting appointed the Supervisory Board of PKN ORLEN S.A. for a new term of office

PKN ORLEN S.A. ("PKN ORLEN", “Company”) announces that the Ordinary General Meeting of Shareholders on 14 June 2019 appointed members of PKN ORLEN Supervisory Board Members for a new term of office as follows:
• Izabela Felczak-Poturnicka – Chairwoman of the Company’s Supervisory Board,
• Barbara Jarzembowska – Member of the Company’s Supervisory Board,
• Andrzej Kapała – Member of the Company’s Supervisory Board,
• Michał Klimaszewski – Member of the Company’s Supervisory Board,
• Jadwiga Lesisz – Member of the Company’s Supervisory Board,
• Małgorzata Niezgoda – Member of the Company’s Supervisory Board,
• Anna Sakowicz-Kacz – Member of the Company’s Supervisory Board,
• Andrzej Szumański – Member of the Company’s Supervisory Board,
• Anna Wójcik – Member of the Company’s Supervisory Board.

Izabela Felczak-Poturnicka
Graduated from the Faculty of International Trade and the Faculty of Global Economics of the Łazarski University in Warsaw and holds a PhD studies in Management and Finance at the Warsaw School of Economics. She also completed post-graduate studies in company valuation methods at the Warsaw School of Economics. Since 2005, she is a member of the Center of Information and Organization of Research on Public Finances and Tax Law in the Countries of Central and Eastern Europe by the Department of Law of the University of Białystok. She is also an author and a co-author of science publications in economics. Ms Felczak-Poturnicka is a certified internal auditor of ISO 9001 quality management systems.

At present, she is Deputy Head of the State Treasury Department at the Chancellery of the Prime Minister. From January 2017, she served as adviser to the Minister, coordinating the work of the Ownership Policy Team at the Ministry of Energy. In 2005–2016, she held various positions at the Ministry of State Treasury. In 2016, she was acting President of the Management Board of Polski Holding Nieruchomości S.A. She is the Chairperson of the Supervisory Board of Polski Holding Nieruchomości S.A. As a representative of the State Treasury, she served on the Supervisory Boards of Jastrzębska Spółka Węglowa S.A., ZEW Niedzica S.A., MERAZET S.A., Z.Ch. ZACHEM S.A., and MERITUM BANK ICB S.A.

She has extensive experience in corporate governance of strategic companies. She participated in the execution of numerous transactions on the capital market, including floatation of GPW S.A., JSW S.A. and PZU S.A. on the Warsaw Stock Exchange. She is experienced in corporate governance, implementation of restructuring plans and assessment of investment project effectiveness.

Barbara Jarzembowska
She graduated from the University of Warsaw and she has also completed MBA studies. She dealt with among others financial consulting, foreign aid coordination, promotion of foreign investments. Since 2000 she has been Director at Bank Pekao S.A. responsible for among others, for operational risk, transactional banking, management of relations with key bank clients from the FMCG sector, sales monitoring, planning and implementation of budgetary targets.

Andrzej Kapała
Graduate of the School of Banking and Management in Poznań, with an MA in business management. Mr Kapała has also completed MBA studies and post-graduate courses in human resources management and financial management at the Wrocław University of Economics. Mr Kapała spent 10 years working for the Local Democracy Development Foundation, as Head of its Wrocław Branch, where he focused on advising local authorities and municipal utilities on management strategy. Then, for more than a decade he worked for private and municipal companies where he was responsible for investment and financial analysis and project management. Andrzej Kapała is an author of several dozen feasibility studies for infrastructure projects. As Head of the Administration Office of PKO Bank Polski for six years, he has been responsible for management of approximately 300 properties and bank investments in south-western Poland.

Michał Klimaszewski
Advocate, graduate of the Faculty of Law and Administration at the University of Warsaw. Doctor of legal sciences. A member of the Warsaw Seminary of Axiology Administration. Author of publications in the field of administrative law. Member of supervisory boards of companies with private capital.

Jadwiga Lesisz
Ms Jadwiga Lesisz is a graduate of Wrocław University of Economics from the Faculty of International Relations in Foreign Trade. She completed a postgraduate course in Real Estate Management at the Wrocław University of Technology. Graduate of Master of Business Administration programme run by the WSB University of Wrocław in partnership with Franklin University, USA. She has over 20 years of
professional experience, including extensive practical experience in the SME sector.
Long-term participation in business life as an owner and manager, where she created and organized business processes.
In 2012–2016, at PKO Bank Polski S.A., she was in charge of real estate operations related to bank branches, was supervising and takin part in negotiations. She was involved in business controlling of the branch network optimisation.
In 2016–2017, she was Director of the Project Management Department and member of the Audit Committee at the Polish Ministry of Development. She was responsible for development and implementation of unified project management methodology and culture, as well as for coordination of key projects.
She was employed as Vice President of the Polish Agency for Enterprise Development, responsible for areas concerning public tasks in the field of implementation of business innovation. She initiated cooperation of start-up ecosystem in Poland. She supervised public procurement processes and management of the Agency’s assets and IT resources.

Małgorzata Niezgoda
Małgorzata Niezgoda is a graduate of the Environmental Engineering Faculty of the Warsaw University of Life Sciences (SGGW).

She has worked in the public administration for 23 years, including as civil servant since 2005. Currently, she heads the Ownership Supervision and Policy Department at the Ministry of Energy, which supervises key state-owned companies operating in the oil, gas and energy sectors. From February to December 2015, she worked for the Ministry of the State Treasury, first as Deputy Director in the Restructuring and State Aid Department, and then at the Key Companies Department, where she was responsible for the supervision of restructuring processes in the hard coal mining sector. From November 2014 to February 2015, she headed the Mining Department of the Ministry of Economy.

From 1996 to 2014, Ms Niezgoda worked for the Ministry of the State Treasury, from 2008 at the departments responsible for owner supervision of state-owned companies, including as Division Head (Second Owner Supervision Department, Key Companies Department, Strategic Projects Department) from 2009. She supervised mainly energy companies (TAURON Polska Energia S.A., ENERGA S.A., ENEA S.A., and PGE Polska Grupa Energetyczna S.A.), but also construction, metal, shipbuilding, publishing and printing companies, as well as Mennica Polska S.A., KGHM Polska Miedź S.A. , ARP S.A., and PWPW S.A. She was responsible for oversight of all economic and legal aspects of exercising rights attached to shares held in these entities, including for document analysis and preparation of recommendations and decisions concerning ownership of the companies.

After graduation in 1996, she was employed at the Ministry of Ownership Transformation.

From 2001, she served on the supervisory boards of the following state-owned companies: ENEA S.A. (chairperson), Kompania Węglowa S.A. (chairperson), RADIO GDAŃSK S.A. of Gdańsk (deputy chairperson), Zespół Elektrowni Wodnych Niedzica S.A., PERN S.A., Lurgi Bipronaft S.A., Wydawnictwo Poznańskie Sp. z o.o. (deputy chairperson).

Currently, she is a member of the Supervisory Board of PGE TFI S.A.

Anna Sakowicz-Kacz
Graduaded from the Faculty of Law and Administration at Maria Curie-Skłodowska University in Lublin. Post diploma studies in real estate evaluation. Holds the licence of advisor for restructurisation of the Ministry of Justice. Experienced in holding the position of trustee, court supervisor, guardian in bankruptcy and reorganisation law and she is also experienced in supervisory boards works.

Andrzej Szumański
Attorney at law, professor of the Jagiellonian University at the Private Commercial Law Cathedra. He is one of three authors of the draft act as of September 15, 2000 - the Code of Commercial Companies. He participated in the work on the preparation of The OECD Principles of Corporate Governance in 1999. As an expert of Stowarzyszenie Emitentów Giełdowych he prepared, the draft of Regulations of the Commission on Corporate Governance, enabling the implementation of corporate governance principles for public companies adopted by the Warsaw Stock Exchange. Currently, he is involved in the work of the Task Team for the amendment to the Code of Commercial Companies at the Ministry of Justice. Since 1995, he is an arbitrator at the Court of Arbitration at the National Chamber of Commerce in Warsaw and since 2015 is a member of the Arbitration Council of this Court.
Since 2007 he is a President of Stock Exchange Court at the Warsaw Stock Exchange. Between 2005-2011 for two terms he was a President of the Court of Arbitration at the Polish Confederation of Private Employers "Lewiatan". He participated in many restructuration and privatization projects. He was a member of supervisory boards, including Południowy Koncern Energetyczny S.A. with headquarter in Katowice, Małopolska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. with headquarter in Krakow, Polimex-Mostostal S.A. with headquarter in Warsaw. He deals with the development of legal expertise in the field of private business law, contract law and arbitration law. Author of textbooks and commentaries in the field of company law and securities law, many articles, glosses and reviews in the field of commercial law.

Anna Wójcik
Education
2018 Warsaw University of Business, post-graduate studies, Management Department, Master of Business Administration
1998 – 2000 University of Warsaw, Department of Law and Administration, Faculty of Administration, Master’s degree
1995 – 1998 School of Banking and Management in Poznań, Faculty of Administration, bachelor’s degree

Professional experience
2018 – to date Chancellery of the Prime Minister, Head of the Office of the Prime Minister
2016 – 2018 Ministry of Development, Head of the Office of the Minister
2017 – 2018 Ministry of Finance, Head of the Office of the Minister
2013 – 2016 EXEQ Sp. z o.o. of Warsaw, Chief Operations Officer
2009 – 2013 Grupa Handlowa Sangroup Sp. z o.o. of Warsaw, Assistant to President of the Management Board
2006 – 2008 Reescon Sp. z o.o. (developer) of Warsaw, Assistant to President of the Management Board
2003 – 2006 Universal S.A. w upadłości (in bankruptcy) of Warsaw (foreign trade company), Administration Specialist
1998 – 2002 Cardinall Agency Ltd of Warsaw (advertising agency), Assistant to President of the Management Board


All members of the PKN ORLEN Supervisory Board appointed today declared that they are not involved in any activity competitive with PKN ORLEN and are not partners of any competitive company. They are not members of any board of a competitive capital company. All appointed members of the Supervisory Board are not on the list of insolvent debtors kept on record on the National Court Register Act.

PODPISY OSÓB REPREZENTUJĄCYCH SPÓŁKĘ
Data Imię i Nazwisko Stanowisko/Funkcja Podpis
2019-06-14 Wiesław Protasewicz Członek Zarządu
2019-06-14 Iwona Waksmundzka-Olejniczak Dyrektor Wykonawczy ds. Strategii i Relacji Inwestorskich

Cena akcji Pknorlen

Cena akcji Pknorlen w momencie publikacji komunikatu to 89.24 PLN. Sprawdź ile kosztuje akcja Pknorlen aktualnie.

W tej sekcji znajdziesz wszystkie komunikaty ESPI EBI Pknorlen.

Jesteś dziennikarzem i szukasz pracy? Napisz do nas

Masz lekkie pióro? Interesujesz się gospodarką i finansami? Możliwe, że szukamy właśnie Ciebie.

Zgłoś swoją kandydaturę

Reklama