Reklama
twitter
youtube
facebook
instagram
linkedin
Reklama
Reklama

Digital Network S.A.: Prognoza wyniku finansowego na rok 2015 (2015-03-20)

|
selectedselectedselected
Reklama
Aa
Udostępnij
facebook
twitter
linkedin
wykop

RB 6:Prognoza 4fun Media S.A. na 2015 rok

Firma: 4FUN MEDIA SPÓŁKA AKCYJNA
Spis treści:
1. RAPORT BIEŻĄCY
2. MESSAGE (ENGLISH VERSION)
3. INFORMACJE O PODMIOCIE
4. PODPISY OSÓB REPREZENTUJĄCYCH SPÓŁKĘ

KOMISJA NADZORU FINANSOWEGO









Raport bieżący nr 6 / 2015





Data sporządzenia: 2015-03-20
Skrócona nazwa emitenta
4FUN MEDIA S.A.
Temat
Prognoza 4fun Media S.A. na 2015 rok
Podstawa prawna
Art. 56 ust. 1 pkt 1 Ustawy o ofercie - informacje poufne
Treść raportu:

Zarząd 4fun Media S.A. podaje do wiadomości prognozę wyników finansowych na poziomie jednostkowym, dotyczącą następujących parametrów finansowych (prezentacja w tysiącach złotych):

1) przychody ze sprzedaży - 20 300 tysięcy złotych
2) zysk z działalności operacyjnej – 3 560 tysięcy złotych
3) EBITDA – 5 800 tysięcy złotych
4)zysk netto – 3 100 tysięcy złotych


Przygotowując prognozę finansową dla 4fun Media S.A., Zarząd Spółki oparł się na następujących założeniach:
1. Biorąc pod uwagę wyniki analiz prowadzonych przez firmy badawcze monitorujące rynek reklamy telewizyjnej w Polsce, Zarząd 4fun Media S.A. zakłada, iż w okresie kolejnych kwartałów 2015 roku, będzie on znajdował się w stabilnym, kilkuprocentowym trendzie wzrostowym. Podobnie jak w latach poprzednich, nieco szybciej będzie rosła będzie dynamika wydatków reklamowych w kategorii kanałów tematycznych, do których zaliczają się stacje nadawane przez 4fun Media S.A.

2.Zarząd 4fun Media S.A. przewiduje zachowanie dotychczasowych trendów wzrostowych dla segmentu kanałów muzycznych. Po znacznym rozdrobnieniu w segmencie w 2014 roku, związanym z wprowadzeniem w na rynek czterech nowych stacji konkurencyjnych oraz znaczącego poszerzenia zasięgu technicznego przez dwie kolejne stacje muzyczne, Zarząd 4fun Media S.A. zakłada osiągnięcie progu nasycenia segmentu i tym samym wyższe niż do tej pory bariery wejścia w niego dla kolejnych nadawców.

3.W 2014 roku Spółka poniosła dodatkowe koszty związane ze zmianą sposobu nadawania sygnału, co wiązało się z przejściem z DVB-S na DVB-S2 oraz z MPEG2 na MPEG4. Modyfikacja sposobu emisji sygnałów stacji telewizyjnych należących do Spółki wpłynie zdecydowanie na obniżenie kosztów w 2015 roku.

4.W związku ze zmianą dotychczasowej strategii programowej 4fun Media S.A. polegającej na optymalizacji wydatków produkcyjnych programów około muzycznych, Zarząd 4fun Media S.A. zakłada, iż w prognozowanym okresie wygenerowane zostaną znaczące oszczędności kosztowe w stosunku do analogicznego okresu roku ubiegłego.

5.Założenia prezentowanej prognozy mają charakter konserwatywny. Zarząd Spółki nie zakłada w tym okresie zajścia jednorazowych zdarzeń, mogących odbić się niekorzystnie na wynikach 4fun Media S.A., a także znaczących zmian wielkości finansowych i ekonomicznych bądź uzyskania dodatkowych korzyści lub poniesienia dodatkowych kosztów związanych z ewentualnymi przejęciami innych podmiotów. Zakłada jednocześnie utrzymanie wszystkich znaczących kontraktów, które gwarantują stały dopływ strumieni pieniężnych dla spółki 4fun Media S.A.


MESSAGE (ENGLISH VERSION)






PODPISY OSÓB REPREZENTUJĄCYCH SPÓŁKĘ
Data Imię i Nazwisko Stanowisko/Funkcja Podpis
2015-03-20 Ewa Czekała Prezes Zarządu
2015-03-20 Aneta Parafiniuk Członek Zarządu

Cena akcji Digitanet

Cena akcji Digitanet w momencie publikacji komunikatu to 4.52 PLN. Sprawdź ile kosztuje akcja Digitanet aktualnie.

W tej sekcji znajdziesz wszystkie komunikaty ESPI EBI Digitanet.

Jesteś dziennikarzem i szukasz pracy? Napisz do nas

Masz lekkie pióro? Interesujesz się gospodarką i finansami? Możliwe, że szukamy właśnie Ciebie.

Zgłoś swoją kandydaturę

Reklama