Reklama
twitter
youtube
facebook
instagram
linkedin
Reklama
Reklama

Black Point S.A.: Szacunkowe wyniki finansowe za II kwartał 2014 (2014-07-24)

|
selectedselectedselected
Reklama
Aa
Udostępnij
facebook
twitter
linkedin
wykop

RB 13/2014:Szacunkowe wyniki finansowe za II kwartał 2014 r.

Firma: BLACK POINT
Spis treści:
1. RAPORT BIEŻĄCY
2. PODPISY OSÓB REPREZENTUJĄCYCH SPÓŁKĘ

Zarząd Black Point S.A. (dalej: Spółka), tworzącej wraz z jednostkami zależnymi Grupę Kapitałową Black Point, przestrzega zasad przekazywania rzetelnych informacji, dlatego kontynuując przyjętą politykę informacyjną przekazuje do wiadomości akcjonariuszy i inwestorów szacunkowe wartości obrotów jednostkowych i skonsolidowanych Grupy.<br />

Zgodnie z szacunkami, w II kwartale roku obrotowego 2014 wartość przychodów ze sprzedaży skorygowanej o bonusy posprzedażowe wyniosła:
- Obrót skonsolidowany za II kwartał 2014 r. w wysokości ok. 14,46 mln PLN
- Obrót jednostkowy Black Point za II kwartał 2014 r. w wysokości ok. 8,03 mln PLN

Obiektywne porównanie jednostkowych oraz skonsolidowanych wyników finansowych osiągniętych w II kwartale 2014 r. do analogicznego okresu roku poprzedniego nie jest możliwe, gdyż w okresie od października 2012 roku do września 2013 roku wyniki finansowe osiągnięte przez Grupę Black Point powiększone były o przychody spółki SCOT Sp. z o.o., które obejmowały poza sprzedażą alternatywnych materiałów eksploatacyjnych Black Point i Printé, także szeroką ofertę produktów SCOT, w tym m.in. sprzęt drukujący.

Miniony kwartał był ważnym etapem dla spółek Grupy Kapitałowej w odzyskiwaniu sprawności operacyjnej i kapitałowej. Zarząd zaktualizował strategię działania w ramach Grupy, a na jej podstawie wyznaczone zostały cele oraz kierunki działania. Zarząd Emitenta skupił się na:
- doskonaleniu jakości produktów, zwłaszcza marki Printé i nieustannym podnoszeniu wskaźników niezawodności, wydajności i sprawności;
- wzmocnieniu oferty Black Point i Printé poprzez:
• dywersyfikację oferty, głównie poprzez wprowadzanie nowości, a także aktywizację sprzedaży zwłaszcza w strategicznej grupie produktowej tonerów monochromatycznych i kolorowych,
• recertyfikację zintegrowanego systemu zarządzania jakością według norm ISO 9001: 2008, 14001:2004,
• przeprowadzenie badania zgodności produktów Black Point i Printé i oznaczenie produktów znakiem CE,
• przeprowadzenie testów niezawodności i wydajności produktów i uzyskanie akredytacji przez niezależne laboratorium badawcze AGH w Krakowie,
• proces budowy strategii rynkowej i ofertowej, którego nadrzędnym celem jest wyostrzenie wizerunku Black Point jako eksperta w branży oferującego użytkownikom biurowym i domowym wysokiej jakości materiały do drukowania i najwyższej jakości usługi szkoleniowe i serwisowe,
• zintensyfikowanie działań promocyjnych i marketingowych, nowe narzędzia marketingowe, ulotki, katalogi, nowe prezentacje przewag konkurencyjnych oferty Black Point oraz Printé;
- poprawie komunikacji zarówno w ramach Grupy Kapitałowej jak i z Partnerami Handlowymi:
• Emitent intensywnie rozwijał działalność szkoleniowo – doradczą poprzez cykle szkoleń pod tytułem „Akademia Black Pointa” organizowanych dla klientów na produkcji atramentów i tonerów Black Point oraz Printé,
• w maju br. ruszyły prace wdrożeniowe innowacyjnej platformy sprzedażowo – serwisowej (B2B), która ma być najnowocześniejszą platformą w branży,
• Emitent rozwijał i umacniał marketing, m.in. uruchomiliśmy nową stronę www.blackpoint.pl, kanał na Linkedin, Youtube, oraz BLOG techniczny, który jest jednym z elementów komunikacji z użytkownikiem finalnym i w którym będziemy opisywać najistotniejsze dla branży techniczne kwestie.

Zarząd informuje, iż Emitent rozwija ekologiczny aspekt swojej aktywności. Grupa inwestuje w rozwój działalności recyklingowej, która opiera się na utylizacji zużytych kartridży nienadających się do reprodukcji i odzysku surowców wtórnych, co leży w kompetencjach Eco Service i jej spółek zależnych. W II kwartale, po zakończonych pracach instalacyjnych uruchomiono produkcję przemiału z tworzyw sztucznych oraz jego sprzedaż.

Obecnie Grupa Black Point wyposażona jest nie tylko w właściwe kompetencje ale przede wszystkim odpowiednie narzędzia do przeprowadzenia pełnego odzysku surowców pochodzących ze zużytych kartridży do drukarek.

W II kwartale 2014 roku działalność spółki Eco Service polegająca na zbieraniu i przetwarzaniu zużytych materiałów eksploatacyjnych do drukarek została certyfikowana zgodnie z normą ISO 9001:2008.

Szczegółowe omówienie osiągniętych wyników finansowych, zamieszczone zostanie w raporcie za II kwartał roku 2014, którego termin publikacji przypada na 12 sierpnia 2014 roku. Podane wyniki są wynikami szacunkowymi, które mogą się różnić od wartości publikowanych w raporcie za II kwartał 2014 roku.

Podstawa prawna: § 3 ust. 1 Załącznika Nr 3 do Regulaminu Alternatywnego Systemu Obrotu „Informacje bieżące i okresowe przekazywane w alternatywnym systemie obrotu na rynku NewConnect”

Data
Imię i Nazwisko
Stanowisko
Podpis
2014-07-24 11:54:47 Piotr KOLBUSZ Prezes Zarządu

Cena akcji Blackpoin

Cena akcji Blackpoin w momencie publikacji komunikatu to 0.81 PLN. Sprawdź ile kosztuje akcja Blackpoin aktualnie.

W tej sekcji znajdziesz wszystkie komunikaty ESPI EBI Blackpoin.

Jesteś dziennikarzem i szukasz pracy? Napisz do nas

Masz lekkie pióro? Interesujesz się gospodarką i finansami? Możliwe, że szukamy właśnie Ciebie.

Zgłoś swoją kandydaturę

Reklama