RB 13/2014:Szacunkowe wyniki finansowe za II kwartał 2014 r.
Firma: BLACK POINTSpis treści:
1. RAPORT BIEŻĄCY
2. PODPISY OSÓB REPREZENTUJĄCYCH SPÓŁKĘ
Zarząd Black Point S.A. (dalej: Spółka), tworzącej wraz z jednostkami zależnymi Grupę Kapitałową Black Point, przestrzega zasad przekazywania rzetelnych informacji, dlatego kontynuując przyjętą politykę informacyjną przekazuje do wiadomości akcjonariuszy i inwestorów szacunkowe wartości obrotów jednostkowych i skonsolidowanych Grupy.<br /> Zgodnie z szacunkami, w II kwartale roku obrotowego 2014 wartość przychodów ze sprzedaży skorygowanej o bonusy posprzedażowe wyniosła: - Obrót skonsolidowany za II kwartał 2014 r. w wysokości ok. 14,46 mln PLN - Obrót jednostkowy Black Point za II kwartał 2014 r. w wysokości ok. 8,03 mln PLN Obiektywne porównanie jednostkowych oraz skonsolidowanych wyników finansowych osiągniętych w II kwartale 2014 r. do analogicznego okresu roku poprzedniego nie jest możliwe, gdyż w okresie od października 2012 roku do września 2013 roku wyniki finansowe osiągnięte przez Grupę Black Point powiększone były o przychody spółki SCOT Sp. z o.o., które obejmowały poza sprzedażą alternatywnych materiałów eksploatacyjnych Black Point i Printé, także szeroką ofertę produktów SCOT, w tym m.in. sprzęt drukujący. Miniony kwartał był ważnym etapem dla spółek Grupy Kapitałowej w odzyskiwaniu sprawności operacyjnej i kapitałowej. Zarząd zaktualizował strategię działania w ramach Grupy, a na jej podstawie wyznaczone zostały cele oraz kierunki działania. Zarząd Emitenta skupił się na: - doskonaleniu jakości produktów, zwłaszcza marki Printé i nieustannym podnoszeniu wskaźników niezawodności, wydajności i sprawności; - wzmocnieniu oferty Black Point i Printé poprzez: • dywersyfikację oferty, głównie poprzez wprowadzanie nowości, a także aktywizację sprzedaży zwłaszcza w strategicznej grupie produktowej tonerów monochromatycznych i kolorowych, • recertyfikację zintegrowanego systemu zarządzania jakością według norm ISO 9001: 2008, 14001:2004, • przeprowadzenie badania zgodności produktów Black Point i Printé i oznaczenie produktów znakiem CE, • przeprowadzenie testów niezawodności i wydajności produktów i uzyskanie akredytacji przez niezależne laboratorium badawcze AGH w Krakowie, • proces budowy strategii rynkowej i ofertowej, którego nadrzędnym celem jest wyostrzenie wizerunku Black Point jako eksperta w branży oferującego użytkownikom biurowym i domowym wysokiej jakości materiały do drukowania i najwyższej jakości usługi szkoleniowe i serwisowe, • zintensyfikowanie działań promocyjnych i marketingowych, nowe narzędzia marketingowe, ulotki, katalogi, nowe prezentacje przewag konkurencyjnych oferty Black Point oraz Printé; - poprawie komunikacji zarówno w ramach Grupy Kapitałowej jak i z Partnerami Handlowymi: • Emitent intensywnie rozwijał działalność szkoleniowo – doradczą poprzez cykle szkoleń pod tytułem „Akademia Black Pointa” organizowanych dla klientów na produkcji atramentów i tonerów Black Point oraz Printé, • w maju br. ruszyły prace wdrożeniowe innowacyjnej platformy sprzedażowo – serwisowej (B2B), która ma być najnowocześniejszą platformą w branży, • Emitent rozwijał i umacniał marketing, m.in. uruchomiliśmy nową stronę www.blackpoint.pl, kanał na Linkedin, Youtube, oraz BLOG techniczny, który jest jednym z elementów komunikacji z użytkownikiem finalnym i w którym będziemy opisywać najistotniejsze dla branży techniczne kwestie. Zarząd informuje, iż Emitent rozwija ekologiczny aspekt swojej aktywności. Grupa inwestuje w rozwój działalności recyklingowej, która opiera się na utylizacji zużytych kartridży nienadających się do reprodukcji i odzysku surowców wtórnych, co leży w kompetencjach Eco Service i jej spółek zależnych. W II kwartale, po zakończonych pracach instalacyjnych uruchomiono produkcję przemiału z tworzyw sztucznych oraz jego sprzedaż. Obecnie Grupa Black Point wyposażona jest nie tylko w właściwe kompetencje ale przede wszystkim odpowiednie narzędzia do przeprowadzenia pełnego odzysku surowców pochodzących ze zużytych kartridży do drukarek. W II kwartale 2014 roku działalność spółki Eco Service polegająca na zbieraniu i przetwarzaniu zużytych materiałów eksploatacyjnych do drukarek została certyfikowana zgodnie z normą ISO 9001:2008. Szczegółowe omówienie osiągniętych wyników finansowych, zamieszczone zostanie w raporcie za II kwartał roku 2014, którego termin publikacji przypada na 12 sierpnia 2014 roku. Podane wyniki są wynikami szacunkowymi, które mogą się różnić od wartości publikowanych w raporcie za II kwartał 2014 roku. Podstawa prawna: § 3 ust. 1 Załącznika Nr 3 do Regulaminu Alternatywnego Systemu Obrotu „Informacje bieżące i okresowe przekazywane w alternatywnym systemie obrotu na rynku NewConnect” |
Data | Imię i Nazwisko | Stanowisko | Podpis | ||
2014-07-24 11:54:47 | Piotr KOLBUSZ | Prezes Zarządu |
Cena akcji Blackpoin
Cena akcji Blackpoin w momencie publikacji komunikatu to 0.81 PLN. Sprawdź ile kosztuje akcja Blackpoin aktualnie.
W tej sekcji znajdziesz wszystkie komunikaty ESPI EBI Blackpoin.