Nowości w świecie kryptowalut nie znają pojęcia przerwy, a nam pozostaje tylko przyglądać się im i podziwiać, jak cyfrowa waluta staje się coraz bardziej spleciona z prawdziwym życiem. Właśnie dlatego eksperci z zespołu SOFTSWISS stale trzymają rękę na pulsie, aby dzielić się z wami najciekawszymi informacjami dotyczącymi kryptowalut.
Międzynarodowa firma IT jako pierwsza na świecie stworzyła rozwiązanie kryptowalutowe dla rozrywki online. Klienci SOFTSWISS mają już dostęp do ponad 3000 gier zoptymalizowanych pod kątem ponad 20 kluczowych kryptowalut (w tym Bitcoin, Ethereum, Litecoin, Dogecoin, Bitcoin Cash, Tether i inne). Wiodący twórca oprogramowania regularnie otrzymuje prestiżowe nagrody branżowe. Więcej na ten temat w naszym pierwszym newsie. Zaczynajmy!
Picasso, Dali i Banksy: najbardziej znane dzieła sztuki stają się NFT
10101.art zaprezentowało innowacyjny projekt, którego celem jest szersze udostępnienie sztuki poprzez połączenie doświadczeń cyfrowych i fizycznych. Gospodarzem inauguracji projektu była galeria Monada w hotelu Ritz-Carlton w Dubaju. Z tej okazji odwiedzający mogli zobaczyć słynne dzieła Picassa, Dalego i Banksy'ego, a także zakupić prace Warhola i Banksy'ego w ekskluzywnej przedsprzedaży NFT.
Z technologii Blockchain korzysta się do tworzenia systemu zbiorowej własności dzieł sztuki. Takie podejście pozwala pojedynczym osobom posiadać częściowe udziały w oryginalnych dziełach sztuki, które wcześniej były niedostępne na tradycyjnym rynku. Alina Kroth, CEO 10101.art, wyraziła przekonanie, że nadszedł czas na bardziej przyjazne podejście do własności dzieł sztuki.
10101.art zadebiutowało już obrazem Banksy'ego pt. „Territory War” w formacie NFT, dając możliwość zakupu tokenu i zostania współwłaścicielem oryginalnego dzieła sztuki. Debiut ten udowodnił, że projekt jest gotowy zmienić postrzeganie kolekcjonowania sztuki i uczynić je bardziej dostępnym i ekscytującym.
www.en.cryptonomist.ch
Podwójne zwycięstwo SOFTSWISS w prestiżowym konkursie
Na Malcie odbyła się gala Malta Cryptocurrency Awards. Międzynarodowa firma informatyczna SOFTSWISS odniosła podwójne zwycięstwo, zdobywając tytuł w kategoriach: „Najbardziej innowacyjna firma kryptowalutowa roku”, a także „Nagroda za wybitny wkład w branżę”.
Nagrody w branży technologii finansowych podkreślają znaczenie najbardziej efektywnych produktów, jak również usług działających w różnych dziedzinach. W ten sposób jury Malta Cryptocurrency Awards doceniło zaangażowanie w innowacyjne rozwiązania kryptowalutowe, jak też kształtowanie przyszłości iGamingu. Uznanie zasług firmy dzięki tak prestiżowym nagrodom po raz kolejny podkreśla, że SOFTSWISS z każdym rokiem bez przerwy się rozwija.
Pokolenie Z woli kryptowaluty od akcji na giełdzie czy nieruchomości
Zgodnie z wynikami ankiety przeprowadzonej przez Policygenius, pokolenie Z wykazuje większe zainteresowanie inwestowaniem w kryptowaluty niż w akcje spółek. Badanie wykazało, że około 18% „zetek” posiada akcje, podczas gdy 20% jest właścicielami kryptowalut. Wśród pokolenia wyżu demograficznego liczby te wynoszą odpowiednio 33% i 5%. Badanie zostało przeprowadzone wśród 4063 Amerykanów od 18 roku życia wzwyż.
Eksperci podkreślają, że młodsze pokolenie woli inwestować w nowe rodzaje aktywów, takie jak krypto. To z kolei może wskazywać, że są oni bardziej skłonni do podejmowania ryzyka finansowego. Według Financial Industry Regulatory Foundation i CFA Institute, około 56% przedstawicieli pokolenia Z dokonało co najmniej jednej inwestycji, z czego około 55% kupiło kryptowaluty, a tylko 41% zainwestowało w akcje. Badanie wykazało również, że młodzi są równie lub nawet bardziej skłonni do posiadania kryptowalut niż nieruchomości.
www.fortune.com
Stepn i Adidas łączą siły: rusza nowa kolekcja NFT
Kolekcja butów sportowych Stepn x Adidas Genesis obejmuje 1000 cyfrowych elementów inspirowanych projektami obuwia do biegania marki Adidas. Ta kolekcja NFT będzie pierwszą z kilku kolaboracji w ramach rocznego partnerstwa, które obejmie również inne zestawy tokenów NFT, jak również fizyczne przedmioty do noszenia.
Stepn to popularna aplikacja krypto, która nagradza użytkowników za ich aktywność fizyczną. Warto zauważyć, że z aplikacji korzysta na świecie około 5 milionów osób.
Co ciekawe, firma Adidas aktywnie rozwija swoją działalność w sieci Web 3.0. Niemiecki gigant sportowy podpisał już wcześniej umowy partnerskie z Coinbase, a także Bored Ape Yacht Club.
www.retaildive.com
Materiały zostały przygotowane przez SOFTSWISS, międzynarodową firmę produktowo-technologiczną, która w 2024 roku świętuje jubileusz 15-lecia. Firma jest jednym ze światowych twórców oprogramowania iGaming, którego uważa się za pioniera w tworzeniu unikalnych i bezpiecznych rozwiązań do pracy z kryptowalutami w rozrywce online. Na całym świecie SOFTSWISS zatrudnia ponad 2000 pracowników, a specjaliści pracują zdalnie w 26 krajach. Oficjalne przedstawicielstwa firmy (5 biur) są otwarte w Polsce, na Malcie i w Gruzji.
W 2024 roku firma otrzymała certyfikat Great Place to Work® w Polsce. W 2023 roku zespół SOFTSWISS otrzymał 11 różnych nagród iGaming, w tym Crypto Company of the Year, Platform Provider of the Year i Customer Service Support of the Year.