Reklama
twitter
youtube
facebook
instagram
linkedin
Reklama
Reklama

Reklamy kryptowalut znikną z serwisów Google

|
selectedselectedselected
Reklama
Aa
Udostępnij
facebook
twitter
linkedin
wykop

Google publikuje nowe wytyczne strategii reklamowej dla produktów finansowych. Gigant technologiczny nie będzie promować kryptowalut, ICO, ani transakcji związanych z rynkiem walut cyfrowych.

 

Google, tak samo jak Facebook, nie pozwoli aby w jego serwisach pojawiały się płatne reklamy promujące kryptowaluty. Nowa strategia reklamowa Google, dotycząca produktów finansowych zabroni wszelkich form reklam rynku kryptowalut, nawet zaufanych giełd i dostawców. W oświadczeniu Google, czytamy także, że wśród niedozwolonych reklam znajdą się te promujące opcje binarne. Nowa strategia ma wejść w życie w połowie roku, w czerwcu 2018. W oświadczeniu Google, zawarto także informację dla instrumentów Forex oraz kontraktów CFD. Te muszą pozyskać certyfikat Google, aby móc reklamować się przez Google AdWords. W przypadku tych instrumentów finansowych, należy spełnić trzy warunki w celu pozyskania certyfikatu Google:

- podmiot musi być licencjonowany przez krajowy regulator finansowy,

- reklamy podmiotu na AdWords i landing pages muszą być zgodne z polityką AdWords,

Reklama

- podmiot musi przestrzegać prawa regulującego funkcjonowanie spekulacyjnych produktów finansowych.

 

Certyfikacja produktów finansowych podlegających ograniczeniom Google (Europa)

FXMAG kryptowaluty reklamy kryptowalut znikną z serwisów google google kryptowaluty adwords 1FXMAG kryptowaluty reklamy kryptowalut znikną z serwisów google google kryptowaluty adwords 1

Reklamodawcy moga ubiegać się o certyfikat już od marca tego roku.

Jesteś dziennikarzem i szukasz pracy? Napisz do nas

Masz lekkie pióro? Interesujesz się gospodarką i finansami? Możliwe, że szukamy właśnie Ciebie.

Zgłoś swoją kandydaturę


Estera Włodarczyk

Estera Włodarczyk

Absolwentka dziennikarstwa Uniwersytetu Adama Mickiewicza w Poznaniu. Interesuje się stosunkami gospodarczo-politycznymi oraz ich wpływem na światową ekonomię.


Reklama
Reklama