Reklama
twitter
youtube
facebook
instagram
linkedin
Reklama
Reklama

ultimate games marketing

Opinia. Lekko pozytywnie. Spodziewamy się relatywnie dobrego kwartału za sprawą premier gier takich jak Car Mechanic Simulator Pocket Edition 2, Mr. Prepper oraz Bakery Simulator. Obecnie najważniejszą premierą tego roku dla Ultimate Games jest Ultimate Fishing Simulator 2, zapowiedziany na 22 sierpnia 2022, dla którego to szacujemy sprzedaż w 12 miesięcy od premiery na poziomie 100 tys. kopii. Niemniej jednak kluczowe wydarzenie dla spółki w średnim okresie to ekspansja w kierunku większych produkcji, którą powinna rozpocząć premiera Ultimate Hunting, prawdopodobnie w przyszłym roku.

 

Ultimate Games zaraportuje wyniki 2Q22 16 września 2022.

Prognozujemy 2Q22 przychody ze sprzedaży produktów Ultimate Games na poziomie PLN 7.6m (wzrost o 30% k/k), EBITDA PLN 3.1m (wzrost o 23% k/k) oraz zysk netto PLN 2.5m (wzrost o 30% k/k).

Przychody. W 2Q22 spółka wydała 11 gier, w tym wśród istotnych premier warto wymienić gry Car Mechanic Simulator Pocket Edition 2 na N. Switch (wydane w kwietniu), Farm Manager 2022 na PS4 (kwiecień), Bakery Simulator współwydane wraz z Gaming Factory na PC w maju oraz Mr. Prepper na N. Switch wydany w czerwcu. Nie spodziewamy się jednak aby którakolwiek z tych premier miała zdominować wyniki całego kwartału. Łączny przychód spółki ze sprzedaży produktów za drugi kwartał szacujemy na poziomie PLN 7.6m (wzrost o 30% k/k).

Reklama

Koszty operacyjne. Prognozujemy koszty operacyjne na poziomie PLN 4.9m, wzrost o 22% k/k oraz płasko r/r.

EBITDA. Prognozujemy wynik EBITDA na poziomie PLN 3.1m (wzrost o 23% k/k) oraz wynik EBIT PLN 3.1m (wzrost o 23% k/k).

Znorm. zysk netto. Szacujemy znorm. zysk netto za 2Q22 na PLN 2.5m, wzrost o 30% k/k, zakładając efektywną stopę podatkową na poziomie 20%.

Gotówka netto. Oczekujemy, iż gotówka netto na koniec kwartału wyniesie PLN 12.2m, spadek z PLN 18.6m, m.in. za sprawą wypłaty dywidendy w wysokości PLN 7.85m.

 

Ultimate Games: Prognoza wyników za 2Q22E - 1Ultimate Games: Prognoza wyników za 2Q22E - 1

Reklama

 

 

 

 

Program Wsparcia Pokrycia Analitycznego

Czytaj więcej

Artykuły związane z ultimate games marketing